תוכן שיווקי

מחדשים את האמבטיה

תוכן מקודם |
Bath_room (צילום pixabay)
אנו מבקרים בו לפחות פעמיים ביום, מצחצחים שיניים, מתקלחים ושוטפים ידיים לפני האוכל. מדובר על חדר האמבטיה שקיים בכל בית בישראל. שיפוץ חדר אמבטיה בתל אביב, רמת גן, גבעתיים והסביבה כדאי שיעשה רק על ידי בעל מקצוע מיומן ומנוסה. כל שגיאה עלולה להביא לנזק שיעלה כסף רב וייקח זמן לתקן אותו. ניתן לשפץ את האמבטיה במהלך שיפוץ הדירה כולה או באופן פרטני. בכל מקרה מדובר על תהליך שמורכב מאלמנטים שונים אשר ישנה חשיבות גדולה שכל אחד מהם יתבצע כמו שצריך.
שיפוץ חדר אמבטיה ומקלחת בתל אביב כרוך בהכנה מוקדמת ותכנון מדוקדק. לא כל אחד יוכל לבצע את המשימה ולכן כדאי לפנות רק אל אינסטלטור מקצועי. אמנם השיפוץ לא יתבצע על ידי האינסטלטור אך אתם תזדקקו לו אשר יעלה הצורך בהחלפה של צינורות המים, התקנת מתקנים שונים ועוד.
מה צריך לבדוק?
אינסטלטור יצאת צדיק בתל אביב יבצע עבודה איכותית מבלי לחפף או לאלתר בשטח. כתוצאה מכך השיפוץ של חדר האמבטיה יחזיק מעמד זמן רב מאד ללא תקלות שעלולות לקרות במקרה של עבודת חאפרים. היות שמדובר על חדר שהוא רטוב רב הזמן ויש בו שימוש רב במים, קיים צורך לשים לב לכל הפרטים. כל טעות עלולה לגרום עגמת נפש רבה ולהביא להוצאה כספית. השיפוץ כולל איטום והחלפה של האינסטלציה אשר חייבים להיות תקניים וסטנדרטיים.
את העבודה לא מתחילים לפני שקובעים היכן יהיו הכלים הסניטריים. בנוסף מומלץ לבחור ריצוף מתאים ותאורה מתאימה. השיפוץ הוא למעשה פירוק של הריצוף והכלים הסניטריים הקיימים, החלפה של כל מערכת האינסטלציה, איטום, התקנה של הכלים הסניטריים, הוספה של נקודות חשמל אם צריך, ריצוף ו/או חיפוי של הקירות וכמובן תביעה בצבע מתאים. לעיתים יש צורך גם בעבודת נגרות (אם מוסיפים ארון אמבטיה על פי מידה).
להגיע להסכם על הקבלן
בכל מקרה תיאלצו להזמין גם קבלן שיבצע את העבודה. הוא יהיה אחראי על כל מה שלא תראו לאחר שיסתיים השיפוץ. הכוונה היא לחומרי הבניה, החול, הטיט, צנרת ואינסטלציה, צבע וחומרי איטום. את שאר הדברים אתם אמורים לקנות וזה כולל את הכלים הסניטריים, ארונות, אריחים לקירות ולרצפה ועוד. גם החלפת ברז או כיור מחייבת אתכם לרכוש מתקנים חלופיים.
כאשר אתם מחשבים את עלות השיפוץ של חדר באמבטיה כדאי לקחת בחשבון שהמחיר שהקבלן יגבה מכם לא יכלול את החומרים שאתם תיאלצו לקנות בעצמיכם. אינסטלטור הוא חלק בלתי נפרד מהליך השיפוץ והוא זה שיקבע אם האמבטיה תתפקד כמו שצריך או שתוך תקופה קצרה יחלו לפקוד אתכם תקלות שונות.
בכל מקרה כדאי להתייעץ עם אנשים אשר מבינים בתחום לפני שאתם מחליטים לבצע שיפוץ נרחב. יש לקחת בחשבון שבזמן השיפוץ לא תוכלו לעשות שימוש בחדר באמבטיה ולהיערך לכך.
למידע נוסף ויעוץ אישי בקרו באתר: אורן רדה - אינסטלטור תל אביב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה