תוכן שיווקי

משכנתאות בעולם הדיגיטל 2018

תוכן מקודם |
משכנתאות (צילום פוטוליה)
ההלוואה המשמעותית ביותר שאנחנו לוקחים במהלך החיים נקראת בכלל משכנתא. חלקנו מכירים אותה מקרוב וחלקנו מבינים שנזדקק לה ממש בקרוב אבל אין לנו מושג איך להגיע לנקודה הזו מוכנים. בעידן הדיגיטלי המשימה הזו פשוטה מאי פעם, והנה כמה טיפים חשובים לפני שמתחילים.
כמה משכנתא אתם יכולים לקחת?
נתחיל עם היכרות קצרה עם המילה הזו, שעבור לא מעט אנשים נשמעת די מפחידה. בפשטות, משכנתא היא הלוואה שמאפשרת לנו לרכוש את הדירה הנחשקת למרות שאין לנו את הסכום הדרוש לרכישתה. כדי שתוכלו לקבל משכנתא תצטרכו הון עצמי משלכם, לרוב בשיעור של 25 עד 35 אחוזים ממחיר הדירה. אם נסתכל על הנתונים, חלק ניכר מהמשפחות בישראל מקבלות משכנתא בסך כ-650 אלף שקלים, אם כי יש גם משפחות רבות שמקבלות הלוואות משכנתא בסכום גבוה הרבה יותר, כזה שכולל שבע ספרות.
איך תחשבו את המשכנתא שלכם?
כפי שכבר הזכרנו, אנחנו חיים בעידן דיגיטלי. חוץ ממנוע חיפוש מהיר ואפקטיבי, וחוץ מרשתות חברתיות שעוזרות לנו למצוא דירות רלוונטיות, יש לנו גם מחשבונים מקוונים. מחשבון משכנתא הוא כלי מצוין וחשוב מאוד, והוא מאפשר לכם להבין מה הוא מחיר הדירה הסופי שלכם בהתאם להון העצמי שלכם, לגובה המשכנתא שאתם מבקשים ולפריסה החודשית שלכם. כך תוכלו גם לדעת כמה תשלמו מדי חודש והאם מדובר בסכום שתוכלו לעמוד בו. זהו שיקול משמעותי מאוד משום שההחזר החודשי נוגס בתקציב החודשי שלנו, ורצוי שנדע מראש בדיוק באיזה סכום מדובר.
איך תקבלו ייעוץ מתאים?
דרך טובה לדעת כמה משכנתא אתם צריכים, כמה זה יעלה לכם ומה צריך לעשות כדי להתמודד עם הבירוקרטיה הלא-קטנה הזו, היא לקבל ייעוץ מקצועי. יועץ משכנתאות הוא גורם מוסמך ובעל ניסיון שיודע לענות על כל השאלות שלנו, לשקף את התמונה להציע את הפתרונות המתאימים, ובעידן הדיגיטלי זה אפילו ממש פשוט לפנות ולקבל מידע אישי ולקדם תהליך קבלת  משכנתא באינטרנט. עם זאת, מומלץ לספק כמה שיותר מידע רלוונטי כדי שתוכלו לקבל ייעוץ אישי שמותאם לכם באמת. המידע הזה כולל את הפרטים האישיים שלכם, את גובה ההכנסות, את מחירה המבוקש של הדירה, וכל פרט בסיסי אחר.
אל תשכחו – ביטוח משכנתא
עוד סעיף אחד קטן שהוא למעשה אחד הסעיפים המשמעותיים ביותר, הוא סעיף הביטוח. ביטוח המשכנתא הוא זה שיספק הגנה לא רק לבנק, למקרה בו נגרם נזק כבד לדירה או למצב שבו אחד מבני הזוג הולך לעולמו. הא בעיקר מספק הגנה עבורכם, כדי שאם חלילה מצבים כמו אלה יתרחשו, גם אתם תדעו שאתם מוגנים. אז כשאתם בודקים את האפשרויות שלכם לנטילת הלוואה, אל תפספסו גם את הסעיף הזה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מידע מטעה
    החתול 06/2018/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתאים לבנק השני בגודלו להציג מידע כל כך מטעה, למרות שזאת בסה"כ המשך האיסטרטגיה הבנקאית - לבלבל את הלקוח. חבל שאין חקיקה נגד הטעיית הציבור למרות "חובת הנאמנות המוגברת" שחלה על הבנקים בישראל.
    סגור