תוכן שיווקי

חופשת הקיץ בשיאה –כבר הכנתם תכנית פעולה משפחתית, שתהיה מהנה ואף משתלמת?

תוכן מקודם |
HOTEL (צילום יחצ)
אם עינכם נמשכות לכתבה הזו אתם: הורים שמחפשים תעסוקה לילדיכם, או שכבר מצאתם ואתם מחפשים טיפים כיצד לצלוח את החופשה בשלום.
איך שלא יהיה, הנושא המשותף לכולנו בתקופה זו הוא לאן לברוח ועדיף שיהיה רחוק, רטוב ובמחיר סביר. כאן תוכלו למצוא את מירב הטיפים כיצד לחלום, ליישם ולהזמין את הבריחה המושלמת לקיץ הקרוב.
ישנה דעה רווחת, שעל מנת לתכנן חופשה משפחתית מוצלחת עלינו להתחשב בכלל הגילאים במשפחה, לדאוג לפעילויות ואטרקציות, וזאת על מנת שכולם יצאו נשכרים ומרוצים.  אך לצד הניסיון שלנו לרצות את ילדינו ולהרעיף עליהם שלל אטרקציות כגון פארק מים, אקווריום ופארק שעשועים יש לזכור שמדובר בשבירת שגרה מהנה ומשפחתית, ומספיקה ההתרחקות הזאת מחיי היום יום והבילוי המשפחתי יחד.
אך אם בכל זאת חשקה נפשכם בחופשה מהנה ומושקעת מומלץ לעשות זאת בחכמה, ולוודא שבחנתם את כלל האפשרויות העומדות בפניכם במסגרת התקציבית עליה החלטתם. מומלץ להשוות מחירים במנוע חיפוש מתקדם למשל 'הוטלסקומביינד', שמותאם לקהל הישראלי חובב החופשות והנוחות. כלי מותאם ואפקטיבי יכול לתרום בחיסכון משמעותי בחופשה הבאה שלכם.  
 
לאן הכי כדאי לטוס?
היעדים המשתלמים ביותר לקיץ הזה הם אילת, קפריסין, יוון וצפון איטליה. עם השקתן של טיסות ישירות מישראל ליעדי צפון איטליה, עלה משמעותית מספר החופשות המוזמנות לקיץ הזה ליעדים נבחרים באזור. טוסקנה, גנואה, ורונה ואזור האגמים- הם השמות הפופולאריים ביותר ליעד חופשה. כאשר יעדים קרובים ומוכרים יותר כמו אילת, איי יוון ופאפוס שבקפריסין- מהווים אלטרנטיבה זולה ונוחה למשפחה לבלות יחדיו במלונות מפנקים, ולשלב טיולי כוכב ואטרקציות לילדים.
ישנם יעדים שהבחירה בהם תהווה יתרון קל בתמרון התקציבי, אטרקציות חינמיות לצד אלו העולות כסף. על ידי תכנון מבעוד מועד, נוכל לשלוט על ההוצאות הכספיות ולוודא שלא נגלוש להוצאות גדולות ומיותרות: באיה נאפה שבקפריסין, תוכלו למצוא את פארק עולם המים (WATER WORLD) לצד טיולי שיט ביינות לגונות כחולות ומערות מים נדירות. באיי יוון מפוזרים יותר מתשעה בתי מלון שכוללים בחובם פארק מים ייחודי - מדובר על אטרקציה שכלולה במחיר ומהווה חיסכון רציני והנאה צרופה לילדים. ובאילת, לצד פעילויות מים בתשלום כגון המצפה התת ימי וריף הדולפינים תוכלו למצוא השנה אירועי תרבות מוזיקליים חינם אין כסף כגון: הופעות אמנים, מסיבות חוף והמזרקה המוזיקלית.
התמקדו בעיקר: חופשה מוצלחת תלויה בהלך הרוח
זכרו שמעבר למחיר - בחירת היעד ואופי הטיול הוא המפתח להנאה משפחתית. הם צריכים להתאים לכל בני המשפחה. אמנם תחום עניינו של ילד בגיל 14 אינו דומה לזה של בן 5, אך ככל שתשכילו להבין מהר יותר שמעט זה הרבה כך תיהנו יותר. משמע- אל תנסו לאכול את כל העולם, תמיד יהיה את זה שפחות מרוצה, וברגע שתרפו מהניסיונות לשעשע את ילדיכם ולרדוף אחר ההרפתקאות תראו שיפתח חלון שיאפשר לכולם פשוט להירגע, שכן זו מטרת החופשה מלכתחילה, לא?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה