תוכן שיווקי

מה כוללת עסקת ליסינג פרטי ואיך מבצעים אותה

תוכן מקודם |
Leasing (צילום Pixbaby)
רכישת רכב היא משימה מאתגרת שדורשת מאתנו הקדשת זמן רב לחיפושים וביצוע טלפונים לאנשים שונים, דבר שעשוי להביא בסופו של דבר לביצוע שגיאות קריטיות. בעלי עסקים אשר זקוקים לרכב באופן דחוף לא יוכלו להקדיש זמן רב לנושא ויזדקקו לשיטה מהירה ואמינה שתביא להם רכב מתאים בתוך זמן קצר.
ומה בדבר מימון לרכב?
רכישה באמצעות מימון היא אחת השיטות הרווחות ביותר בשנים האחרונות והן מאפשרות לכל אחד להשיג את הרכב שלו הוא זקוק בקלות וללא סיבוכים מיותרים אשר כרוכים בהשכרת רכב או רכישה במזומן. כיום ניתן להשיג מימון בתנאים אטרקטיביים ונוחים מאוד, וכך ניתן להשאיר את הכסף בעסק  ולא להשתמש בו על מנת לרכוש רכבים.
מה כוללת קניה מליסינג פרטי
היות שמדובר על עלויות גבוהות שכרוכות בקניה של רכב חדש, רבים מוותרים על הקניה ונשארים עם רכב ישן שגובה מהם כסף רב על הוצאות תיקונים וטיפולים. למעשה, אין כל צורך לוותר על קניית רכב פרטי וניתן לעשות זאת על ידי פניה לחברת השכרה שעובדת במתכונת של ליסינג לאנשים פרטיים:
  • חברת ההשכרה שעובדת בליסינג תפעולי עושה אמנם כל מה שנחוץ על מנת לטפל ברכב, לדאוג לביטוח שלו אך כל זאת נעשה בתשלום.
  • הלקוח העסקי יכול לנקוט באחת משתי דרכים, או ליסינג מימוני או נטילה של הלוואה מהבנק.
אדם שיבחר להשתמש בשירות ליסינג פרטי יוכל ליהנות מן האפשרות לנהוג ברכב חדש לחלוטין. שיטת הרכישה היא פשוטה מאוד ומדובר על תשלום של מקדמה בשווי 15%-50% של הרכב כאשר את יתרת הכסף ניתן לשלם במשך שנתיים. התשלום הצפוי הוא של כמה מאות שקלים בכל חודש ואפשר גם לסיים את ההתקשרות שאינה כרוכה בקנס כל שהוא בשל יציאה מוקדמת.
לחיות עם ליסינג פרטי
בחירה בשירות ליסינג פרטי משתלמת ביותר. אחד היתרונות שקיימים בשיטה זו הוא האפשרות לקנות את הרכב במחיר זול יותר מהחברה. ניתן גם לבצע עסקת חילופין ולקבל מידי החברה מקדמה על רכב חדש יותר. מצב זה מאפשר לנהג להמשיך וליהנות מרכב חדש מבלי לשלם יותר כסף ומבלי לעסוק בבירוקרטיה.
ישנן חברות ליסינג שמציעות חבילות שירות שכוללת את הטיפול הכולל ברכב כולל נושא הביטוח, האחזקה והטיפולים הנדרשים מבלי לשלם הוצאות רכב שונות. מומלץ לברר אודות ליסינג פרטי שעשוי להוזיל מאוד את קניית הרכב הבאה שלכם.
אז מה עדיף
כלי רכב רבים בישראל נמצאים באחריותן של חברות הליסינג. אין זה משנה אם מדובר על צרכן עסקי או פרטי, כיום כל אחד יכול ליהנות מרכב פרטי חדש ברמה גבוהה וזאת מבלי להוציא סכומים גדולים של כסף. ליסינג היא עסקה שבמסגרתה הלקוח רוכש או שוכר רכב על ידי תשלום של מקדמה שבהמשכה יועברו תשלומים חודשיים לתקופה מוגבלת. בתום תקופת הליסינג יוכל הנהג -
  • להחזיר את הרכב לחברת הליסינג תוך הזדכות על יתרת התשלום ששולם כבר.
  • לבצע עסקה של טרייד אין עם הרכב הקיים ולהתחיל עסקת ליסינג תפעולי עם רכב מדגם חדש.
  • לקנות  את הרכב ביתרת התשלומים שנשארו.
עסקות הליסינג הופכות לפופולאריות יותר ויותר וכיום הן חלק בלתי נפרד משוק הרכב הישראלי. הן מתמחות במכירה של כל סוגי הרכבים, חדשים ומיד שניה והתשלום הוא ידידותי ופשוט מאוד לציבור הרחב. תקופות האחריות הן מוגברות והטיפול שניתן לרכבים מחזיק אותם במצבם התקין ביותר לאורך תקופה ארוכה. בניגוד לנטילה של הלוואה מהבנק במקרה זה ההוצאה תהיה קטנה יותר וניתן יהיה לפרוש אותה על פני זמן רב יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה