תוכן שיווקי

סיגריות OUT – ג'ול IN

תוכן מקודם |
JUUL (צילום depositphotos)
סיגריה ג'ול
עולם העישון קיבל תפנית מעניינת במיוחד כשסיגריית ג'ול (JULL) נכנסה לתמונה. מדובר בסיגריה אלקטרונית שנראותה זהה לדיסק און קי, היא נטענת דרך המחשב ומפזרת ניחוח של פירות טרופיים מתוקים. אם אתם נמנים בין חובבי העישון ועדיין לא הכרתם את ג'ול, כדאי שתשלימו פערים בהקדם.
סיגריות OUT – ג'ול IN
הסיגריות הרגילות כבר מזמן יצאו מהאופנה ואת מקומם תפסו ניירות הגלגול והסיגריות האלקטרוניות. הבולטת מכולם היא סיגריית ג'ול, שהושקה בשנת 2015, והיא מעניקה לצרכן חוויית עישון ייחודית ושונה.
עישון בסיגריה אלקטרונית ג'ול שונה לחלוטין מעישון מסורתי. ג'ול פולטת אדים נטולי ריח, כך שהיא לא מפריעה לסובבים או מושכת את תשומת ליבם של הנוכחים סביבכם. חוץ מזה, האדים מתפוגגים די מהר ולא נשאר להם זכר. ג'ול מטלטלת את עולם העישון באמצעות קפסולות (ג'ולפוד) המכילות ניקוטין על בסיס מלח, כך שהמעשנים זוכים לקבל את אותו הסיפוק שניתן להם מעישון סיגריה מסורתית. כמו כן, כל ג'ולפוד יכול להספיק ל-200 שאכטות. יתרה מזאת, פעולת העישון יכולה להיעשות בטעמים כמו מנגו, מלפפון או קרם ברולה, כך לטעמים יש חלק נכבד בייחודה של הסיגריה האלקטרונית. אגב, ניתן לרכוש קפסולות בטעם טבק, למי שבכל זאת מעדיף את טעם הסיגריה האותנטי. כך או כך, האדים שמייצרת ג'ול הרבה יותר איכותיים לצריכה מאשר עשן הסיגריות המסורתיות.
אבל מה יש בו בניקוטין שכל כך הרבה אנשים צורכים אותו? ובכן, הניקוטין מעניק לגוף סיפוק מיוחד, הוא מפריש דופמין במוח, תורם ליצירתיות, מאפשר ריכוז ומיקוד, מסייע למיומנויות קוגניטיביות ומוטוריות, מרגיע את הנפש ומקנה לגוף השפעות שונות, אבל הוא ממכר. אם עד היום הניקוטין נצרך באמצעות עישון סיגריות, הרי שהג'ול עושה פה מהפך אמיתי ומאפשרת למעשנים רבים לצרוך את הניקוטין שלהם דרך אידוי, ללא ריח עשן אינטנסיבי. הסיגריה מתחברת למחשב באמצעות חיבור USB, כך ניתן להטעין אותה ולהשתמש מתי שרוצים. מעבר לזה, היא כל כך קומפקטית, שאפשר לאחסן אותה בקלות ולקחת אותה לכל מקום.
צרכני הסיגריה האלקטרונית שהולכים וגדלים עם הזמן, נמנעים מלומר את המילה "עישון", הם דווקא יעדיפו את הביטוי "ג'ולינג", שזה בעצם התיאור לפעולה שנעשית באמצעות סיגריית ג'ול. המעשנים כבר הבינו מזמן שעשן הסיגריות פוגע במערכת הנשימה שלהם, ועברו לחלופות אחרות כשבניהן נמצאת גם סיגריית ג'ול.
של מי היה הרעיון?
הרעיון להמצאת הסיגריה האלקטרונית הזו היה לא פחות מאשר של שני מעצבי מוצר מאוניברסיטת סטנפורד. ג'יימס מונסיס ואדם בואן עישנו לא מעט במהלך חייהם, כך שמטרתם הייתה ליצור מוצר שיספק את כל מה שנותנת הסיגריה ויחד עם זה יהיה פחות מזיק מבחינה בריאותית. לא רק שהם הצליחו במשימה, הם יצרו מוצר שעונה על דרישותיהם ומעניק לצרכן חוויית עישון טעימה ומיוחדת.
 
ג'ול היא ללא ספק אלמנט בולט בעולם העישון. צרכני ניקוטין רבים כבר נטשו מזמן את הסיגריה המסורתית ועברו לצריכת ניקוטין באמצעות ג'ול. היא קטנה, נטענה בקלות דרך USB, מאפשרת עישון בטעמים ובעיקר מהווה חלופה מצוינת לכל מי שרוצה להימנע מהסיגריה המסורתית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ככה נראית שטיפת מוח
    ויק 11/2018/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המטרה של המאמר הפרסומי הזה הוא למכור לנו את אותו בולשיט, את אותם שקרים ואת כל החרא שמכרו לנו יצרניות הסיגריות במשך שנים, רק באריזה אחרת. לא אתפלא אם מאחורי המוצר הממכר הזה (שאגב המאמר עצמו מודה בעובדה שהוא ממכר ולא בריא) עומדות אותן חברות טבק שהבינו שעליהן לנמציא מוצר חדש עקב הירידה במכירות מוצרי הטבק הקלאסיים.
    סגור
  • 1.
    שקוף מדי שזה ממומן. אתם הורגים אותנו ברכות. תפסיקו ! (ל"ת)
    ליאון 11/2018/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור