תוכן שיווקי

שיקום נזקי מים והצפות

תוכן מקודם |
glass (צילום pixabay)
מים הם גורם מספר אחד לנזקים וניתן לראות זאת בכל מה שנוגע להצפות, שיטפונות ופיצוצים בצנרת שעשויים להביא לאסון גדול ופגיעה אנושה בציוד. שיקום נזקי מים הוא מקצוע שדורש ניסיון וידע רב ומי שמבצע את העבודה הוא צוות מיומן שעובד עם מכשירים מתקדמים וייעודיים. היות שמדובר על נזקים משמעותיים מאוד שעשויים להתרחש אז ישנה חשיבות גדולה להגעה למקום כמה שיותר מהר. למעשה כל זמן שעובר והמים לא מפונים מהמקום כך הנזק ילך ויחמיר, הקירות יספגו מים ויהיה צורך לייבש אותם על ידי מכשירי יבוש מקצועיים.
איך מטפלים במקרים של עובש?
בתים רבים סובלים מבעיות של עובש שמתפתח בדרך כלל במרתפים ובמקומות אשר קרובים למקור מים כמו למשל שפת הים. לחות בקירות היא בעיה רצינית שעשויה להביא לנזקים שתיקונם יעלו כסף רב. איתור מוקדם של העובש יסייע בהשתלטות מהירה עליו וטיפול מהיר שיביא לתיקון המצב. בארץ ישנם מבנים רבים אשר בנויים מבלוקים שלא תמיד מאפשרים אטימות מלאה. התפתחות של עובש במבנה שבו מתגוררים דיירים עשוי להביא לסכנות שונות ולעליה בתחלואה, ומומלץ לפנות לחברת שיקום שמבינה בתחום. ביקור באתר שמכיל חומר חשוב בנושא יוכל סייע לכם בנקיטת מהלכים מתאימיםhttps://mor-nezakim.co.il/ .
העובש הוא למעשה אורגניזם וניתן לחסל אותו על ידי שימוש בחומרים ייעודיים. לא כל חברה מחזיקה בחומרים יעילים ועל כן כדאי לפנות רק לחברת שיקום נזקים וותיקה ובעלת קשרים, חברה מסוג זה תדע להתאים את הטיפול הנכון.
כשיש לחות במטבח
אם המטבח שלכם נפגע מהצפה או פיצוץ של צינור פנימי אז יתכן שיהיה עליכם לחדש אותו. שיקום של המטבח כרוך בשימוש במכשירים שונים ולאחר השיקום ניתן לבצע חידוש מלא שיביא את המטבח למצב שמיש ויפה. newkit היא חברה שעוסקת בחידוש מטבחים ושדרוג שלהם כך שפעולת הבישול תהפוך למהנה ונוחה.
במקרים של בעיות איטום במבנה ניתן לבצע פעולות שונות שיכולות לפתור את הבעיה. חברה מקצועית מספקת ללקוחות שלה מגוון שיטות לטיפול בבעיות איטום לדוגמה:
  • יצירה של שיפועים שיסיטו את המים למקום הנכון.
  • הלחמה של יריעות איטום על הגג.
  • יבוש של מרתפים שנפגעו מלחות או מים על ידי שימוש ביבשנים.
  • שירותים של שמאות בנוגע לנזקי מים.
  • שיפוצים באופן כללי.
  • שירותי ניקיון ועוד.
על אילו מכשירים מדובר?
טיפול בנזקי מים הוא לא פשוט ומצריך שימוש במכשירים מקצועיים כמו יבשנים בעלי עוצמה גבוהה שזורקים אוויר בכמות אדירה ומאפשרים יבוש של כל חלקי המבנה, שואבי לחות שתפקידם להוציא את הלחות מן האוויר ועוד. לעיתים יהיה על המכשירים לשהות במבנה במשך כמה ימים עד ליבוש מלא של השטח כאשר צוות מיומן בודק מה המצב מעת לעת. אם מדובר על שטיחים, אז ישנם מכשירים שמיועדים לשאיבה של המים מהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עובש לא קורה רק מנזילות
    אבי 11/2018/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובש קורה מעיבוי..בקירות חיצוניים עובש קורה מהפרש טמפרטורה ולא מחדירות מים..אלה אם כן הקיר מתנפח ויש קילופים צבע מעל הפנלים..אם יש עובש בקטע העליון של הקיר אז זה בעיית עיבוי
    סגור