תוכן שיווקי

3 יתרונות של קופות ממוחשבות לעסק

תוכן מקודם |
CASH (צילום יח"צ)
בימינו אין בעל עסק או מוכר בחנות או ברשת שיכול להסתדר בלעדי הקופה הרושמת. בניגוד לקופה הידנית הישנה שהייתה נהוגה בימים עברו, הקופה הרושמת משוכללת מאוד. היא מאפשרת לבצע חישובים מהירים, מונעת טעויות אנוש ומנפיקה חשבונית לכל לקוח. עובדים רבים משתמשים בקופה מבלי לחשוב פעמיים ומקבלים את יתרונותיה כמובן מאליו.
היתרונות המשמעותיים ביותר שתוכלו להפיק מקופה רושמת

ניתן להפיק מגוון רחב של יתרונות משמעותיים מהקופה הרושמת. אלה שלושה מבין הבולטים שבהם:
 
  1. מעבר לחישובים – הקופה הרושמת הממוחשבת אינה מבצעת חישובים בלבד. באמצעותה ניתן לבצע שורה ארוכה של פעולות משמעותיות כמו הפקת דוחות לספקים, ניהול מלאי והוצאת פריטים פגי תוקף, ניהול שעון נוכחות של העובדים, הנחות לחברי מועדון ועוד. מעבר לכך, קיימת אפשרות לגבות את הדוחות והחשבוניות המונפקים מדי יום.
  2. קופה ניידת למספר סניפים – באמצעות הקופה הרושמת בעל העסק יכול לעקוב לא רק אחר הסניף שבו הוא נמצא באופן פיסי, אלא גם אחר כל הסניפים שבבעלותו. באמצעות אפליקציה המחוברת לקופה הרושמת, ניתן לעקוב אחר ההתנהלות בכל הסניפים ולדעת כמה כסף הכניסו הסניפים ביום נתון ואילו עובדים עבדו בסניפים בכל משמרת.
  3. הגנה מפני גניבות – הקופה הרושמת הראשונה הומצאה על ידי בעל עסק אמריקני שעובדיו נהגו לגנוב כסף מקופתו. מאז ועד היום עברה הקופה שינויים ושכלולים, כך שיש לה מנגנונים משוכללים המאפשרים לכם למנוע גניבות, ובמקרה הצורך לאתר את העובדים הבלתי ישרים.
מחפשים קופה רושמת חדשנית שתעזור לכם להעניק שירות מהיר ויעיל ללקוחות? פנו עכשיו ל- www.barakk.co.il .
מאפייני הקופה שמסייעים לכם להעניק את השירות הכי מהיר
ללא ספק, החישוב האלקטרוני של הקופה פוטר אתכם מלבצע חישובים ידניים, בייחוד אם יש לכם לחץ ואנשים רבים עומדים בתור כדי לשלם על הפריטים. אך ישנם פריטים נוספים שמייעלים את פעילות הקופה שלכם והם סורקי ברקוד. בזכותם אינכם צריכים לחפש את הפריטים במערכת במשך שעות ארוכות. כל שיש לעשות הוא להעביר את הברקוד של המוצר בסורק ולבצע את החישוב הסופי עבור הלקוח.
קופה לאמצעי תשלום
אחד ממאפייניה החשובים ביותר של הקופה הרושמת הוא היכולת לקבל את כל סוגי התשלום – המחאות, מזומן או אשראי. הלקוח הממוצע יכול לבחור באמצעי התשלום המשתלמים ביותר עבורו. עם זאת, כאשר מתקינים את הקופה הרושמת, חשוב לוודא כי היא עובדת עם כל חברות האשראי. ומעבר לכך, מומלץ להתאים את מאפייני הקופה לסוג העסק שלכם.
תגיות כסף | עסקים | קופה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה