תוכן שיווקי

אטרקציות לילדים בירושלים וסביבתה

תוכן מקודם |
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנשיבתי (צילום עופר וקנין)
ירושלים היא כבר מזמן לא עיר למבוגרים בלבד ונדמה שדווקא ילדים מרוויחים מהאטרקציות שיש בסביבתה. אז מה עושים עם המשפחה בעיר הבירה של ישראל? הנה 5 הצעות שוות
הורים לילדים בוחרים אטרקציות ופעילויות לפי שיקולים שונים ובהם נגישות, עניין וכמובן מחיר. מבין כל האפשרויות, אין ספק שלירושלים שמור מעמד מיוחד – ולא רק כי היא עיר הבירה של ישראל. למעשה, עיר הקודש הפכה בשנים האחרונות מעיר שמזוהה עם מבוגרים למוקד משיכה עבור ילדים בגילאים שונים ומעניין לדעת למה.
הנה למשל 5 אטרקציות לילדים בירושלים ובסביבתה שדרכן אפשר להבין מה כל כך מיוחד בה:
1. גן החיות התנכ"י
כל רשימה של אטרקציות בירושלים צריכה להתחיל עם גן החיות התנכ"י. גן החיות שהפך למוסד לאומי ממשיך להביא אליו מאות אלפי משפחות בשנה, בין היתר בגלל שילוב יוצא מגדר הרגיל בין סוגי מינים וזנים. זו נכון להיום אחת האטרקציות המבוקרות ביותר בישראל ושווה להתחיל איתה רק בשביל להכניס את הילדים לאווירה.
2. מעלית הזמן
ירושלים מעניקה להורים ולילדים כאחד הזדמנות פז לצאת לביקור היסטורי במורשת ובתרבות של עם ישראל. בפועל, אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות האטרקציה "מעלית הזמן" שנמצאת בשדרות ממילא. בתוך המעלית המושבים נעים במערבולת הזמן, הסרט סוחף אחריו את הילדים ויש אפשרות לבחור בין סרט בדו-ממד או בתלת-ממד.
3. מוזיאון המדע
מעדיפים פעילות מאתגרת לילדים יחסית גדולים? כדאי שתבדקו את התערוכות המתחלפות והקבועות של מוזיאון המדע. המוזיאון בגבעת רם הוא מקום בילוי נהדר לילדים שאליו אפשר להגיע לכל אורך השנה וגם בתנאי מזג אוויר סוערים של החורף.
בין התערוכות המיוחדות כדאי לציין את החוויה האינטראקטיבית של "שדות המחר", את מתחמי הבניה בתערוכה "כאן בונים" ואת אגף הילדים שמותאם לגיל הרך.
4. סיורי סגווי
הדרך הנוחה ביותר לגלות את ירושלים בלי להתאמץ היא באמצעות סיורי סגווי. הסיורים יוצאים ממגוון נקודות חשובות ויפות בירושלים ודרכם אפשר להספיק מקסימום אטרקציות במינימום זמן. כמובן שיש הגבלת גיל לנסיעה על הסגווי, אך עדיין מדובר באטרקציה משפחתית נהדרת. באופן עקרוני, קהל היעד הוא ילדים מגיל 16 ועד משקל 120 ק"ג.
5. סיורי מנהרות בכותל המערבי
קשה לדבר על אטרקציות בירושלים בלי להזכיר את הכותל המערבי ובשנים האחרונות חל שינוי בגישה כלפי משפחות עם ילדים. אם בעבר נאלצו הורים לילדים לוותר על פעילות מותאמת ולהתמקד בהיבט הדתי של החוויה, הרי שכיום ישנם סיורים מטעם הקרן למושרת הכותל.
במסגרת הסיור אפשר להיכנס לאתרי תיירות מיוחדים, לקבל פרספקטיבה חדשה על תולדות ירושלים וללמוד על ההיסטוריה של העם היהודי. הסיורים בכותל מתקיימים מדי יום ובתיאום מראש וניתן גם להגיע אליהם במסגרת קבוצה או חופשה עם המשפחה המורחבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה