תוכן שיווקי

איך בוחרים עו"ד פלילי

תוכן מקודם |
hammer (צילום pixabay)
החיים שלכם מתנהלים על מי מנוחות. אתם עובדים בעבודה מתגמלת, יש לכם משפחה מאושרת וגם חברים שאפשר לצאת אתם מדי פעם ולשתות בירה. אך לפתע הכול נהרס בבת אחת – כרעם ביום בהיר אתם מקבלים זימון לחקירה וחייכם משתנים מן הקצה אל הקצה. אתם מנסים להיזכר מה עשיתם בזמן האחרון ואף נתקלים במבטים חשודים מצד בני המשפחה והחברים. אם אתם מעוניינים לצאת מזה בשלום באמת ובתמים, כדאי להתייעץ עם עורך דין פלילי מקצועי.
4 טיפים לבחירת עורך דין פלילי
בחירת עו"ד פלילי אינה עניין של מה בכך. זכרו כי עבירה פלילית עלולה לגרור אחריה עונשים חמורים, ולכן כדאי לבחור בקפידה את האדם שאתם עומדים לעבוד עמו:
  • התמחותו של עורך דין – עו"ד פלילי צריך להתמחות רק (או בעיקר) בתחום הפלילים. מכיוון שמדובר בתחום מורכב המסתעף לתתי תחומים שונים, חשוב לבחור את עורך הדין המכיר את החוקים על בוריים. כך תוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם לצאת מהתסבוכת.
  • השוואת מחירים – לפני שאתם פונים לעורך הדין, בצעו השוואת מחירים. מנגד, אל תתפתו להצעותיהם של עורכי דין המציעים את שירותיהם במחירי מבצע. ייתכן בהחלט שמדובר בעורכי דין מתחילים או מתמחים. מוטב לשלם מעט יותר, ולקבל בתמורה את השירות שיציל אתכם מתסבוכת רצינית.
  • הפגישה הראשונה קובעת – הכינו את עצמכם לפגישה הראשונה עם עורך הדין. הגיעו לפגישה נינוחים ורגועים גם אם יש חקירה שמאיימת עליכם. זאת משום שתחושת הביטחון העצמי תסייע לכם לבחון את טיבו של עורך הדין שלכם ולדעת אם הוא מתאים לכם. אחרי הכול, אתם תצטרכו לעבוד יחד לאורך תקופה, ולכן חשוב שעו"ד הפלילי שאליו אתם פונים יהיה קשוב ואדיב כלפיכם.
  • היזהרו מהבטחות סרק – אל תתפתו להצעותיהם של עורכי דין המבטיחים להוציא אתכם זכאים או להביא לכם תוצאות כבר בתחילת הדרך. במרבית המקרים מדובר בעורכי דין אשר מעוניינים לשכנע אתכם לפנות אליהם בדרכים בלתי ישרות. עורך דין מקצועי לעולם לא יבטיח לכם תוצאות לפני שיבחן את המקרה הפרטי שלכם.
מעוניינים לדעת יותר על עבודתו של עו"ד פלילי? היכנסו לכאן - 7law.co.il.
מתגרשים עם עורך הדין הנכון
מעבר לתחום הפלילים, עורכי דין עוסקים בתחומים מגוונים אחרים וביניהם גם ענייני גירושין. כשבני הזוג מחליטים להתגרש, עליהם לקבוע הסדרים שונים: הסדרי משמורת על הילדים, תשלומי מזונות על הילדים וחלוקת רכוש משותף – נכסים, רכבים, זכויות סוציאליות ועוד. למידע נוסף פנו ל- https://fmladv.co.il.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה