תוכן שיווקי

השכרת רכב לטיול בישראל – כל היתרונות

תוכן מקודם |
forest (צילום shutterstock)
אז החלטתם לקחת את כל המשפחה לטיול ארוך ברחבי ישראל, או שמא פשוט מתחשק לכם לעלות על הרכב ולנסוע לסופ"ש קצרצר בצפון? כך או כך, בחירה בהשכרת רכב לטיול בארץ יכולה להיות בדיוק הבחירה הנכונה עבורכם. המשיכו לקרוא כדי לגלות מדוע.
היתרונות בבחירת השכרת רכב לטיול הבא שלכם
אמנם הארץ שלנו היא אכן די קטנטונת אבל היא טומנת בחובה מראות, נופים ואטרקציות מרובות, הן למי שמגיע לביקור מחו"ל והן למי שחי בה כל חייו. אם אתם מתכננים טיול בארץ, כדאי שתשקלו השכרת רכב כאופציה נוחה להתניידות, וכאפשרות המציעה לכם מגוון יתרונות:
 
  • גמישות ונוחות – בחירה בחברת השכרת רכב תאפשר לכם לבחור את הרכב שהכי מתאים לצרכים שלכם. לדוגמא, באם יש לכם בבית רכב משפחתי ואתם מתכננים טיול פראי במדבר יהודה, לא תצטרכו לרכוש ג'יפ רק בשביל הטיול הזה – השכרת ג'יפ לכמה ימים למטרת הטיול היא אופציה אידיאלית. אם אתם מתכננים סופ"ש מלא חוויות בתל אביב, תוכלו לבחור ברכב מיני קטנטן שיכנס בקלות גם לחניות הצפופות בעיר העמוסה.
 
  • שיטוט בין נקודות – אם אתם מתכננים להתחיל את הטיול באילת ולסיים בקריית שמונה, ברוב חברות הרכב תוכלו לאסוף את הרכב מנקודה אחת ולהשיב אותו לנקודה אחרת, בהתאם לתכנוני הטיול שלכם.
 
  • מישהו דואג לכם – אם לקחתם את הרכב הפרטי שלכם לטיול ונתקעתם באמצע הכביש, באמצע הלילה, המצבר הלך או שהרדיאטור התחמם יתר על המידה, אתם בבעיה. אם בחרתם בהשכרת רכב, יש מי שדואג לכם לאורך כל הדרך. הרכב מבוטח בביטוח מקיף ושיחת טלפון קצרה אל מוקד החברה, שזמין ברוב החברות 24 שעות ביממה, תדאג לכם לגרר, לטיפול וכמובן לרכב חלופי, אם צריך, כדי שתוכלו לחזור לטיול שלכם במהרה!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה