תוכן שיווקי

השכרת רכב 7 מקומות - פתרון אידיאלי לחופשה שלכם

תוכן מקודם |
forest (צילום shutterstock)
לרכב גדול יתרונות רבים, אך הוא יכול להוות גם מעמסה בחיי היומיום כשאין צורך ממשי בהחזקת רכב כזה. רובנו, בייחוד אם אנו גרים בעיר, זקוקים לרכב רק לטובת עריכת קניות, הקפצת הילדים לגן\בית הספר וכמובן, נסיעה לעבודה. לכן, משפחות גדולות בעלות 3-4 ילדים ויותר, בוחרות לעיתים קרובות להחזיק רכב מיני או משפחתי לצרכים הקבועים, ולשכור רכב 7 מקומות בעיקר בזמני חופשות ונופש, כדי שיוכלו כל בני המשפחה להיכנס לרכב אחד, ללא טרטורים וללא התפצלות לכמה רכבים . אז מה חשוב לדעת לפני שבוחרים רכב כזה?

ראשית, כמה מילים למתלבטים
אותם מתלבטים שאנו פונים אליהם, הם המשפחות ששוקלות לשכור עוד רכב קטן מאשר רכב אחד גדול. אפשר עוד איכשהו להתווכח על יעילות כלכלית, אולם על כל פנים, כשמדובר על נסיעה ארוכה וחד פעמית, אין ספק שהאופציה היעילה יותר היא רכב אחד גדול, בעיקר הודות לבחינה הטכנית, הרי חשבו על זה – עדיף שכל המשפחה תכנס לרכב אחד, מאשר לקחת סיכון עם שני רכבים הנדרשים לעקוב אחד אחרי השני בלי לפספס. ככלל, ככל שהיעד רחוק יותר, כך עדיף לא לקחת סיכון ולצאת לחופשה ברכב אחד, נוח ומרווח שיכיל את כל בני המשפחה.

השכרת רכב 7 מקומות: כל היתרונות
  • חסכון בדלק – איך שלא תסתכלו על זה, צריכת הדלק של רכב 7 מקומות יהיה בד"כ מועט יותר מזה של שני רכבים, גם אם הם רכבי מיני. כמובן שיש צורך לבחור רכב איכותי ומותאם לתנאי השטח בחופשה, אבל בטח הבנתם את ההיגיון.
  • אחד ההורים תמיד נשאר פנוי עבור הילדים – יתרון משמעותי הוא העובדה שבנסיעה ברכב אחד, אחד ההורים תמיד פנוי לילדים מאחורה, גם כשהוא צריך לעבור לשבת ליד הקטן שבוכה, או כשצריך לתפעל ארוחות קטנות עד העצירה הבאה.
  • במקרה הצורך, אפשר להחליף נהגים – עוד יתרון נהדר לנסיעה ברכב אחד היא העובדה שניתן להחליף נהגים בדרך, אם אחד הנהגים מתעייף וכו'.
  • שליטה רבה יותר – כמו שהתחלנו להסביר לעיל, השכרת רכב אחד לכל בני המשפחה מונעת טעויות של עיכובים בדרך, או בלבול של אחד הרכבים בדרך לעומת השני.
 
ולסיכום, כמה טיפים לבחירת רכב 7 מקומות למשפחה
את עניין צריכת הדלק והתאמת יכולת המנוע לתנאי השטח כבר הזכרנו, אולם יש להתחשב בפרמטרים אחרים, כמו המידה בה הרכב מרווח ומספק מקום לכולם, עד כמה הרכב נוח לתפעול לנהגים ועד כמה הנסיעה נוחה בו באופן כללי – כל הפרמטרים הללו יסייעו לכם לבחור את רכב 7 המקומות המושלם למשפחה!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה