תוכן שיווקי

פיתוח ישראלי חדש מגדיל את המכירות באתר בלחיצת כפתור

תוכן מקודם |
twik (צילום shuterstock)
לאחר שפיתחה פתרון חדשני שמגדיל את יחס ההמרה באתר באופן אוטומטי, twik הישראלית יוצאת לגיוס המונים – ומאפשרת לציבור הרחב ליהנות מהצמיחה הצפויה של החברה.
את הבעיה הזו הרבה מאוד חברות, מנהלי שיווק ואנשי דיגיטל מכירים מקרוב: יחס המרה יחסית נמוך, שעומד בממוצע על כ- 2% בלבד. המשמעות היא ש- 98 מתוך 100 הגולשים שנכנסים לאתר יוצאים ממנו בלי לבצע את הפעולה הרצויה, למרות המאמץ הגדול שהושקע בהבאתם. ישנן תורות שלמות שנועדו להגדיל את יחס ההמרה, אך הן לרוב מורכבות, כרוכות בעלויות גבוהות ומצריכות ביצוע אינספור פעולות.
פיתוח ישראלי בשם twik מנסה לשנות את התמונה ולהגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה של האתר – והכל בלחיצת כפתור. הפתרון של twik מבוסס על רכיבי בינה מלאכותית ואינטליגנציה עסקית, שמתאימים את התכנים למאפייני הגולש באופן אוטומטי.
מה מיוחד בפתרון של twik?
"יש היום פתרונות טכנולוגיים שאמורים ללמוד את האתר ולהגדיל את יחס ההמרה" אומר רועי סורצקי, מנכ"ל חברת טוויק טכנולוגיות, המשמש גם בתור יו"ר חברת סורצקי העוסקת בקידום אתרים ופיתוח טכנולוגיות שיווק אונליין. "אך העלות של פתרונות אלה גבוהה, ובנוסף הקונפיגורציה ארוכה ומורכבת, ומצריכה מעורבות גבוהה של אנשי מקצוע.
ב- twik, לצד עלות השימוש הסבירה, כל מה שצריך לעשות הוא להכניס שורת קוד אחת, פעולה שלוקחת דקה – והמערכת כבר מבצעת את כל השאר: מנוע חכם לומד לזהות את היעדים העסקיים של האתר באופן אוטומטי, כמו למשל כפתורי "הוספה לעגלת קניות", תהליכי רכישה שונים וטפסי השארת פרטים. לאחר מכן המערכת מתאימה לכל גולש את התוכן המתאים, בצורה שמגדילה את יחס ההמרה ואת כמות המכירות".
להתאים את התכנים לגולש – מה זה אומר?
"המנוע של  twik'מלביש' את האתר במוצרים, תכנים, צבעים וניסוחים בהתאם למה שכל מבקר אוהב, לפי הרשתות החברתיות בהן ביקר, לפי תחומי העניין ועוד עשרות מאפיינים ייחודיים. הכל בצורה אוטומטית שמובילה למקסום המרות והגדלת רווחיות האתר.
המערכת גם יודעת להבחין בין משתמש חדש או לקוח חוזר, ולהציע לכל אחד את התכנים המתאימים עבורו. לשם כך פיתחנו פתרון חדיש לזיהוי יוזרים, שאינו מבוסס על קוקיז. הפתרון הזה הוא בעל שרידות גבוהה יותר מהקוקיז, ומספק נתונים מדויקים בהרבה: לשם המחשה בכמחצית מהמקרים, מערכות המתבססות על מידע מקוקיז מזהות גם לקוחות חוזרים בתור יוזרים חדשים באתר. הבעיה במקרה כזה, היא שלקוח חוזר יקבל תכנים והצעות מכר שמקבל לקוח חדש, וכנראה לא מתאימות לצרכיו. ב- twik יכולות הזיהוי גבוהות בהרבה, ומאפשרות להציג לכל קהל את ההצעה המתאימה עבורו".
הגדלת המכירות באופן אוטומטי – זה באמת אפשרי?
"לא רק שזה אפשרי, זה כבר קורה בשטח: עשרות חברות משתמשות בפתרון של twik, כדי להגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה באתר. קח למשל את חברת CloudEndure , שנרכשה לאחרונה ע"י אמזון בסכום מוערך של כ- 200 מיליון דולר. בעזרת הפתרון של twik, החברה הגדילה ב- 150% את כמות הלידים. צריך להבין איזו משמעות עצומה יש לנתון הזה על ביצועי האתר ועל רווחיות החברה: מאותה כמות כניסות, מאותה השקעה בשיווק – החברה מפיקה הרבה יותר לידים".
"כל אחד יכול להשקיע בטוויק, וליהנות מהצמיחה הצפויה".
"אחרי שגייסנו למעלה מ- 2 מיליון דולר והשקענו קרוב לעשור בפיתוח המערכת, יש לנו אמונה גדולה בטוויק וביכולתה לחולל שינוי בשוק הפרסונליזציה: במהלך שנת 2019 מתכוונת החברה לפרוץ לשוק הפרסונליזציה הגלובאלי שצומח בקצב של 9% בשנה, וצפוי להגיע לשווי של 5.25 מיליארד דולר בשנת 2022. "מתוך הכרת הפוטנציאל הגדול של השוק ושל הפתרון הייחודי שאנחנו מביאים אליו, סירבנו למספר הצעות רכישה", מספר רועי סורצקי.
"כדי להמשיך לפרוץ ולהשקיע במערכת, החלטנו לצאת לגיוס המונים ולאפשר גם לציבור הרחב ליהנות מהפירות שטוויק צפויה להניב בשנים הקרובות".
איך אפשר להשקיע ב- twik?
"ההשקעה מתבצעת דרך דף החברה באתר גיוס ההמונים פיפלביז, בו אפשר לקבל את כל המידע על הפתרון שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוכשרים ומבריקים! בהצלחה לצוות טוויק
    דנה 01/2019/30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מדובר באנשים מהמוכשרים והמבריקים בתעשייה. מאחלת לכם הצלחה רבה ותמשיכו לעשות חייל כמו בשנים האחרונות... אני כבר מושקעת :)
    סגור