תוכן שיווקי

מערכת רישום לכנסים – היתרונות

תוכן מקודם |
conference (צילום דיפוזיטפוטו)
גם בעידן הטכנולוגי שלנו, יש גופי ציבור שמעדיפים לוותר על מערכת רישום לכנסים, ומסתפקים באלטרנטיבות החינמיות – גוגל דוקס, אימייל או אפילו מסמך אקסל ישן וטוב. אחרי הכל, זה חינם, זה נשמר במחשב – למה צריך יותר? ובכן, הנה כמה יתרונות חשובים המכריעים לטובת מערכת רישום לכנסים.
מערכת המאפשרת מילוי תקין
כשיש שדות מובנים בתוך המערכת, אתם לא צריכים לחשוש מכך שיהיה פרט חשוב שיחסר – כמו כתובת מייל, תעודת זהות, תאריך לידה ועוד. לא מעט פעמים, כשלא משתמשים בממשק מובנה הכולל שדות חובה למילוי, פרטים חשובים מתפספסים ואתם עלולים למצוא את עצמכם מכלים זמן יקר על יצירת קשר חוזר עם הלקוח, או במקרים מתסכלים יותר – אף לאבד אותו.
הגבלת מספר הנרשמים
מתכננים אירוע ובו מספר המקומות מוגבל? איך תוכלו לשלוט על ההרשמה, אם אין לכם מערכת רישום לכנסים? המרכת מאפשרת לכם להגביל את מספר הנרשמים באופן אוטומטי ולסגור את הרישום לפריט מסוים בתוך האירוע (למשל: מושב ספציפי בתוך כנס גדול) מבלי שאתם תצטרכו לבצע מעקב מתמיד
קליטת תשלומים
במקום להקצות כוח אדם האמון על גביה וקליטת תשלומים, המערכת מבצעת סליקת כרטיסי אשראי עצמאית. פשוט נרשמים, ממלאים את פרטי האשראי ומקבלים אישור הזמנה במייל חוזר – והכל באופן מאובטח לחלוטין. בנוסף, במידה ויש מסמכים נלווים (כמו התחייבות הנרשם לסעיפים מסוימים, תנאי ביטול ועוד), המערכת תציג אותם אוטומטית בפני הנרשם.
מידע שוטף
מערכת רישום לכנסים מספקת מידע שוטף לכל אורך ההרשמה לאירוע. כך תוכלו לדעת מהו קצב התקדמות הרישום, כמה נרשמו לסדנא מסוימת, כמה מקומות נותרו ומהו אחוז ההיענות לקמפיינים פרסומיים שנעשו. רק כך תוכלו לנהל באופן מושכל את תקציב הפרסום שלכם לאירוע ולהיערך בהתאם לכמות הנרשמים.
אישור מיידי – לשני הצדדים
בסיום ההרשמה לאירוע, מערכת רישום לכנסים יכולה להציג הודעת תודה לנרשם, לשגר אליו הודעת אימייל עם אישור הזמנה וקבלה ובו בעת – לדווח גם לכם, מנהלי האירוע, על הרשמה של אדם נוסף.
ניהול הדיוור עד לאירוע
מערכת לרישום כנסים מאפשרת לכם לנהל מסרים וסטטוסים בהתאם לשלב באירוע. מעבר לדיוור הראשוני שהוזכר לעיל (קבלת אישור והודעת תודה בעת ההרשמה), המערכת מאפשרת לשגר דיוורים נוספים בהתאם לשלבי האירוע – כמו הודעות תזכורת לאירוע, לו"ז מפורט, הודעות אישיות ועוד.
מערכת רישום לכנסים במחיר משתלם
אם כל היתרונות הללו היו מגיעים יחד עם מחיר גבוה במיוחד – ייתכן והשימוש בממשקים החינמיים אכן היה משתלם. אך כשהמערכת הזו מצוידת גם בממשק נוח, פיצ'רים מתקדמים במיוחד ומחיר אטרקטיבי – אין סיבה להעדיף אף אלטרנטיבה אחרת. לא זו בלבד, אלא שבחישוב של עלות מול תועלת – אתם מקבלים מוצר איכותי שחוסך לכם זמן יקר, התעסקות מיותרת ובמידה והמערך כולו מנוהל היטב – גם חסכון כספי משמעותי!
תגיות ארוע | כנס | מערכת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה