תוכן שיווקי

בני ברוך – משרד הפרסום של האיחוד

תוכן מקודם |
בני ברוך (צילום עמותת בני ברוך)
מי מאיתנו לא חיכה ללילה הקסום של המילניום לפני עשרים שנה. פתח של תקווה, של התחלות חדשות. חלומות מתוקים, מציאות של גן עדן עלי אדמות.
היום, שני עשורים אחרי, איפה החלומות שלנו? היכן התקוות? לאן נעלמו רגשות המתיקות והאהבה?
נראה שאהבה הפכה למילה גסה, רחוקה. זוגיות יציבה הפכה למצרך נדיר והחתונה כבר אינה חלום, אלא טקס מיותר ועולה השאלה - למה בכלל צריך לחיות ביחד?
גני הילדים מלאים במצלמות נסתרות. ערוצי התקשורת מקדשים את המציצנות והשיימינג הפך לכלי נשק זמין לכולם. אין כאן אף מתיקות.
החלום האמריקאי והאירופאי על חיי השגשוג הכלכלי נמוגו כבר בתחילת המאה עם התפוצצות בועת הדוט-קום. חברות רבות הפכו לחדלות פירעון והאנושות איבדה 2 טריליון דולר. ואם לא די בזה, ב-2008 באה מכה ממש מתחת לחגורה ונראה שעד היום לא הצלחנו להירפא ממנה.
החלומות העדינים קרסו כבר ב-2001 עם אסון התאומים. האירוע נחרט בראש של כולנו והפך לסמלה של המאה הנוכחית. אחריו באו באלי, מדריד, בומביי, שכל אחד מהם גבה כ-200 קורבנות. בארץ "זכינו" לפתיחת המילניום עם אינתיפאדה שנייה: פיגועי ירי, דקירות, ארטילריה של רקטות והפצצות, כ-160 פיגועי התאבדות, כאלף נרצחים. והתקווה לבטחון ולשלום נקברו יחד עם הקורבנות.
מכה אחר מכה, שנה אחר שנה, התרחקנו זה מזה. מדינה ממדינה, מחוז ממחוז, עם מעם, אדם מאדם. קל היה לנו להתרחק. אך כידוע מהמשל על הזקן ובניו, קל מאוד לשבור ענף אחד לעומת כמה ענפים וכמעט לא ניתן לשבור צרור שלם. המסר היה ברור וידוע מזמן. אם אנחנו הולכים יחד, אי אפשר לשבור אותנו. נסיונות רבים היו באנושות להתאחד כדי לבנות עתיד טוב יותר, אך ללא הצלחה. ונראה כי השיטה לאיחוד מוצלח אינה ידועה לנו באמת.
אך אם נבדוק אחורה בזמן, נגלה כי שיטה כזו קיימת כבר אלפי שנים כשיטתו של אברהם אבינו, שחקר וגילה את הדרך להתאחד מעל ההבדלים, בין העמים ומסר אותה לכל מי שחפץ. שיטה זו עברה מדור לדור, על ידי ממשיכי דרכו וגם היום קיים ארגון שמטרתו ושליחתו היא להפיץ את השיטה המעשית לאיחוד בין אנשים כפתרון יסודי לבעיות ואתגרים של ימינו.
עמותת "בני ברוך" הוקמה בשנות התשעים, והיא פועלת בדרכים רבות ושונות לקירוב העם היהודי והאנושות כולה. העמותה פרוסה על כ-100 סניפים ברחבי העולם ופועלת להפצת השיטה בכ-30 שפות ובכל אמצעי המדיה הקיימים, החל מספרים ועד לכנסים ווירטואלים בשידור לייב.
ארגון "בני ברוך" רואה את עצמו כמשרד הפרסום והיישום של חוכמת החיבור והאחדות במאה ה-21 על בסיס שיטתו של אברהם, היא חוכמת הקבלה, מתוך ידיעה ששיטה זו תביא לבטחון, שגשוג ואהבה אליו שואפת האנושות במאה הנוכחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה