תוכן שיווקי

צבעי האביב 2019

תוכן מקודם |
paint (צילום BG PAINT מבית BG BOND)
האביב מבשר תקופה של שיפוצים, התחדשות והתרעננות ואין כמו צבעים כדי לרענן את הבית. מה יככב באביב 2019? צבעים שמחוברים לטבע, צבעים נטרליים וצבעים קלילים ואופטימיים

עולם עיצוב הבית מושפע ישירות מעולם עיצוב האופנה, בעיקר כי שניהם עוסקים בטרנדים, בצבעוניות, בטקסטורות ובהגדרת הנראות המשקפת את העולם הפנימי של כל אחת ואחד. הצבעים שמהם מורכב האביב שאובים מטרנדים אופנתיים קלילים, כאלו המכניסים אור ורוך ואופטימיות רבה כי צבע משפר את מצב הרוח ויכול לחולל פלאים בחלל מבלי לערוף אף שינוי אחר.
אחת המגמות הבולטות באביב הקרוב באופנת הבית הם צבעי פסטל. צבעים כמו כתמתם מנגו, גוני פסטל ירוקים, כחולים, צהוב על גווניו, גוני ורוד וכמובן כל הנטרליים החמימים כמו קרם, בז', שמנת, קפה ואפילו טופי שהוא חום עמוק יותר בשילוב כתום.
כל הצבעים של BG Paint בגוונים הכי טרנדיים מתאימים ליישום בתוך הבית כמו גם לחוץ, בטקסטורה חלקה, שליכט גמיש, בי ג'י משי, בי ג' קריל 2000 רחיץ לקירות פנים וחוץ ועוד גימורים יוקרתיים וייחודיים.
האביב מכניס הביתה תחושות של התחדשות, זו תקופה של שיפוצים, שינויים ורכישות עדכניות שיכינו את הבית לתקופה של פתיחות והכנסת החוץ. האביב בארץ חמים ונעים וסביב ניקיונות הפסח יש אווירה של התרחשות בזירה הביתית. זה הזמן לצבוע קיר או שניים, לחדש את הרובה, לחדש את הדק בחוץ ולהתמודד עם נזקי החורף בפנים הבית ובחוץ.
אפשר לחלק את צבעי האביב לכמה משפחות שיוצרות יחד פלטה משלימה. צבעי האביב שיככבו על הקירות וביתר הבית. הנה משפחות הצבעים הכי אביביות שיש:
הוורודים –ורוד נחשב בעבר ילדותי או קיטשי ונשמר לקירות של חדרי הבנות בלבד עבר בשנים האחרונות למרכז הבמה העיצובית. הגוונים שיש לוורוד להציע רבים: ורוד בייבי, ורוד חיוור (המכונה גם millennial pink או pale pink) ורוד עמוק ומעושן ואפילו ורוד זוהר וזרחני – ורוד מג'נטה. לא נרחיק לכת אם נאמר שוורוד התמקם יפה במרכז פלטת הצבעים הבסיסית, לצד אפור, לבן ושמנת.
הצהובים– צהוב מתאים לאקלים הישראלי כמו כפפה ליד. הוא צעיר, נמרץ, מעורר, מואר ונראה טוב בשמש הישראלית. הצהובים, כמו גם הכתומים ואף הוורודים שייכים לטרנד העולמי של Joyful– מלא שמחה ומאושר כי לצבע יש את היכולת המיידית להשפיע על התחושה ועל מצב הרוח. גם בחללים חשוכים יחסית ייראה הצהוב טוב על הקיר שכן יש לו יכולת להאיר את החלל ולגרום לו להיראות גדול ואנרגטי מכפי שהוא באמת. לצהובים יש כמה גוונים, בהם צהוב אפרוח תמים, צהוב כורכום הנוטה לכתמתם, Lemon Verbena– הנע בין צהבהב לירקרק בהיר ורענן, Egg-Yolk– חלמון ביצה וגוונים נוספים שנוטים לכתום – בגרסתם הצעירה והדינמית - או לזהב – בגרסתם היוקרתית יותר.
הירוקים – כחלק מהמגמה הכלל עולמית Embracing nature (לאמץ ולחבק את הטבע) המאפיינת את האביב אחת ממשפחות הצבעים הכי נכונות הם הירוקים הבהירים, הרעננים, המשדרים טריות, התחדשות וצמיחה. האביב מאפשר להשאיר מאחור את הירוקים המעושנים, הכהים והעמוקים ולאמץ בחום את הירוק הרענן שמזכיר לייםואף נוטה לתכלת בהיר.
הכתומים –המשפחה של הצבעים הכתומים היא במידה מסוימת שילוב של ורוד וצהוב. כתום הוא צבע המשדר חדשנות, עדכניות, נוכחות חמה ומשרה אווירה נינוחה. הוא מתאים לאקלים הים תיכוני ומתחבר היטב לצבעי אדמה אך עם טוויסט עדכני ואנרגטי יותר. הכתומים כוללים את ה-Living Coral המפורסם שנבחר לצבע השנה של חברת Pantone, צבע מנגו עסיסי וכתום נוטה לצהוב. מדובר במנעד צבעים טרופי וקייצי שמשתלב עם העיצוב המקומי ויכול להחיות כל חלל מנומנם.
נטרליים– הגוונים הנטרליים הם בעצם גרסה מוחלשת, חיוורת ורגועה של המשפחות שהזכרנו כאן. אוף-וויט, קרם, בז', מוקה, קפה, שמנת ועוד הם גרסאות של צהוב, כתום, ורוד וחום מהולות בהרבה צבע לבן. הגוונים הנטרליים מתאימים לכל סגנון עיצוב ולכל חלל, הם בחירה טובה באמצע הדרך למי שמתלבט איך יוכל לחיות לאורך זמן עם צבע דומיננטי בחלל. הצבעים הנטרליים הם בדיוק מה שאביב – נקי, מתחדש, אלגנטי, גמיש וטרנדי. בעולם מכנים את הגוונים האלו Creamy Tan או Sweet Corn או Off-whiteאו אפילו Beigeהמוכר והנוח.
חברת BG Paint מציעה מניפה עדכנית של 556 גוונים ותתי גוונים איכותיים, בעלי כושר הכיסוי הטוב ביותר ביחס לצבעים מקבילים של מותגים אחרים. בין הצבעים הרבים מככבים הצבעים שמבשרים את האביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה