תוכן שיווקי

קייטרינג לשבת חתן

תוכן מקודם |
דליס (צילום דליס)
בין כל האירועים הנלווים לחתונה, שבת חתן זהו אירוע קטן, יחסית, אך מיוחד. זהו אירוע עם מסורת של מאות שנים, אירוע שבו החתן עולה לתורה בבית הכנסת. יש החוגגים את האירוע בשבת לפני החתונה, יש החוגגים בשבת שאחרי החתונה, אך תמיד זהו אירוע חגיגי ומרגש הנחגג עם בני המשפחה והחברים הקרובים.
כאשר האוכל טעים, הבטן מלאה וכל מנה מסבה הנאה רבה, קל להתפנות אל השמחה, לחגוג ולשמוח.  גם אם במשך עשרות שנים נהגו נשות המשפחה לבשל את האוכל לשבת החתן בעצמן, כיום כולם מעדיפים להזמין קייטרינג לשבת חתן. הזמנה של קייטרינג תאפשר לכם לבלות עם האורחים, לקבל אותם בחיוך ולארח אותם בשמחה.
אורחים רבים שהשתתפו בשבתות חתן רבות מתקשים לשכוח את האוכל הטעים, את המנות היפות והאסתטיות ואת השירות האדיב של  קייטרינג" דליס - מגשי אירוח" פנינו אל אנשי הקייטרינג וביקשנו לברר:
לסרטון וידאו לחץ כאן
מה סוד הקסם שלכם, איך אתם מצליחים לענות על כל הציפיות?
 יש הבוחרים לחגוג את שבת החתן בקידוש ובסעודה באולם קרוב לבית הכנסת, יש הבוחרים להזמין את האורחים אליהם הביתה או במקומות אחרים, בכל מקום שבו מחליטים לערוך אנו מגיעים מאורגנים ומצוידים בכל הציוד הנדרש ובאוכל טעים במיוחד.
אנו מציעים סגנונות שונים של מאכלים, כמו התפריט המסורתי הכולל מנות בשריות, תוספות סלטים וקינוחים עשירים או תפריט חלבי, אוכל בסגנון פינגר פוד ובצורות הגשה שונות, הגשה אישית, מזנון או מגשי אירוח.
 שבת חתן היא שבת עמוסה, נוסף על הקידוש למתפללים הנערך בבית הכנסת, במשך השבת  אוכלים ארבע ארוחות. אנו מתחדשים כל הזמן ומציעים אוכל מסורתי וקלאסי לצד אוכל חדשני, מודרני ועדכני. אנו מגוונים בין סוגי התפריטים. לצד התפריט הקלאסי המציע אוכל מסורתי כמו דגים, מנות בשר, סלטים, תוספות וקינוחים מהממים, אנו מציעים ללקוחותינו לבחור גם בקייטרינג חלבי, לפחות לסעודה אחת, כדי ליהנות מגיוון ומריענון של הטעמים בארוחות.
בעבר האוכל החלבי היה נחשב לאוכל פשוט ורגיל, אוכל שאותו אכלנו בארוחות הבוקר והערב בבית, אך עם הזמן המנות החלביות השתדרגו והשתבחו וקיבלו  שילובים מעניינים וטעמים חדשים. בקייטרינג החלבי שלנו אנו מציעים מנות גורמה מפתיעות וטעימות לצד קינוחים עשירים ומיוחדים.
לצד ההגשה האישית בארוחות אנו ממליצים על מגשי אירוח ואוכל בסגנון פינגר פוד. פינגר פוד זהו אוכל בגודל אצבע, אוכל שאותו אפשר לאכול באצבעות, באלגנטיות, בעמידה תוך כדי שיחה עם חברים ובני המשפחה. זהו סגנון המככב בקידושים רבים שאנחנו עורכים בבתי הכנסת לקהילה לאחר העלייה לתורה, אומרים אנשי הצוות המקצועי בקייטרינג דליס. ההגשה האסתטית, האוכל הטעים, השפע והמבחר הגדול של סוגי המאכלים מאפשרים לכל אורח, גם צמחוני או טבעוני, למצוא את המנות האהובות עליו, לאכול וליהנות בשמחה.
קייטרינג דליס מגשי אירוח הוא קייטרינג כשר בהשגחת הבד"ץ. גם אם אתם לא מקפידים על אכילת אוכל כשר, בין האורחים שלכם תמיד יהיו כמה אורחים המקפידים על כשרות המאכלים ואתם ודאי לא תרגישו נעים אם הם לא יוכלו לאכול באירוע שלכם. וחשוב לדעת, כשאתם עורכים סעודה או קידוש בבית הכנסת, בתי הכנסת מאפשרים רק הכנסה של אוכל כשר.
העובדה שיש לנו תעודת כשרות, אינה פוגעת ברמת האוכל, טוענים בלהט היועצים הקולינריים בקייטרינג דליס, יש לנו שף מצוין, חומרי הגלם שלנו משובחים, איכותיים וטריים ולכל מרכיב חלבי, יש תחליף פרווה מצוין. גם אם הזמנתם מנות בשריות, הקינוחים יהיו מדהימים ואף אחד לא ירגיש בהבדלים.
היועצים הקולינאריים בקייטרינג "דליס - מגשי אירוח" יודעים לבנות תפריט מנצח לכל תקציב. המבחר הגדול של המנות והסגנונות השונים מאפשר לנו להציע לכם תפריט מגוון לכל אחת מסעודות השבת. אנו בונים עבור כל לקוח תפריט המאפיין את סוג האורחים שלו, את הטעם האישי, את הדרישות ואת הציפיות שלהם.
שירות אדיב והקפדה על רמה גבוהה של אוכל טעים, אלו לא קלישאות ריקות עבורנו. המלצרים שלנו אדיבים ומקצועיים, אנו מקפידים על תנאי היגיינה גבוהים, על שימוש בחומרי גלם משובחים, על טריות המוצרים, על מתכונים יצירתיים ומקוריים, אוהבים להתחדש כל הזמן ונהנים כשהלקוחות שלנו מרוצים.
אירועים הם המומחיות שלנו, אומרים בקייטרינג דליס, למעלה משני עשורים אנחנו מבשלים  באהבה גדולה אוכל עם טעם של בית, עם תיבולים מיוחדים ועם ניחוחות של חמימות משפחתית, ואוכל שנעשה באהבה, נאכל באהבה. תנו לנו לעזור לכם ולהפוך את שבת החתן לאירוע מיוחד ומהנה ולחוויה מיוחדת ומרגשת.
צרו קשר באמצעות אתר www.delis.co.il   או בפנייה אל מוקד ההזמנות הארצי:  03-5600274
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה