תוכן שיווקי

רוצים לברוח מהשגרה? להתרענן ברומנטיקה? חפשו צימרים מובחרים באחד היישובים הצפוניים

הנאה מובטחת לנפש ולגוף מובטחת לכולם ,היישובים המובחרים לבחירת צימר בצפון
תוכן מקודם |
צימר בצפון (צילום יחצ)
תחזרו לנשום, החופש בדרך אליכם
כשהרוח נחה עליכם והגוף נינוח בעצמו אתם מרגישים על גג העולם. מתי זה באמת קורה? כשאתם לחוצים בעבודה? כשמגיע רגע תשלום המשכנתא? התשובה כמובן ברורה. רק כשאתם יוצאים לחופשה הגוף שלכם פורש כנפיים, אתם חוזרים לנשום נשימה מעגלית טובה, השיער מתבדר ברוח, השקט והשלווה הופכים כאחד להיות חלק מכם. אחר כך החיים חוזרים למסלולם, צוברים עוד קצת אבק עד רגע החופשה הבאה עליכם לטובה. צימרים בצפון – תשובה מושלמת למי שמחפש לחלום בלי להתנצל.
לחצו כאן למציאת צימר בצפון
תתחילו לארוז
כשאתם רוצים לחיות ולא רק לצלול אל מחויבויות החיים, זה הרגע לארוז את בת הזוג, כמה בגדים במזוודה ולנפוש בצימר יוקרתי ומרווח, אינטימי ונעים. צימר כזה שלא תשכחו לעולמים. איפה תתחילו לחפש? השפע רב, ההיצע קיים. צימר בצפון הוא יעד מושלם עבור כולם. ימים שלמים של הנאה בין החדרים ומחוצה להם יספקו לכם חדווה אמיתית.
https://pic.rrr.co.il/images/nofhaagam/11.jpg
הו כנרת שלי
צימרים בכנרת הם יעד מושלם למי שמחפש רומנטיקה בהתגלמותה. הכנרת תזכיר לכם את הילדות כי כולכם ביקרתם בה, זה ברור. היא תזכיר לכם את השלווה האמיתית. תוכלו למצוא באזור הכנרת צימרים בגדלים ובעיצובים שונים. כזוג לא תזדקקו למרחב רב, אלא לחדר שינה מפנק במיותד, בליווי ג'קוזי או בריכה, כל דבר שילהיט את האווירה צימרים בטבריה אפשר למצוא ברחבי העיר כולה, החל מהכנרת ועד השכונה החדשה ביותר שהוקמה. על הדרך תוכלו לבקר בקברי צדיקים, אם אתם נמנים עם המאמינים. כיף להרגיש אווירה קדושה, לבקש ברכה ולצפות להתגשמותה. העובדה שאתם נהנים בצימר לא אומרת שאתם צריכים להתנתק ממקומות הבילוי בעיר. ההפך הוא הנכון! נצלו כל פיסת טבע, כל מסעדה אנינת טעם, כל אתר היסטורי או בילוי תרבותי כדי לממש את החופשה עד לדקה האחרונה.
מחד נס ועד ראש פינה
מחפשים לנפוש בכפר קהילתי על גדות הירדן בצד מזרח? צימרים ביישוב חד נס יספקו לכם שפע של חוויה. שם תמצאו את יישובי סיני שפונו בעבר: חרובית, דקלה ונאות סיני  (מכאן שמו "חד נס" במשמעות של דגל אחד לעם ישראל). הצימרים מפוארים, קטנים כגדולים, ממתינים רק לכם כדי לפנק אתכם כראוי. אם תבחרו להצפין למרגלות הר כנען תמצאו את ראש פינה היפהפייה. המושבה היהודית, בין הראשונות שנולדו בישראל, מציעה שלל צימרים הכוללים אטרקציות מופלאות וייחודיות. בחלק מהצימרים תמצאו סאונה או מערכת ספא מתגמלת במיוחד. תיהנו גם מפינות ישיבה מהודרות בסלון, ממטבחון קסום שישביע את קיבתכם, תיהנו מחצר שופעת צמחייה, מבריכה להשתכשכות משותפת ומפתיעה. בין אם מדובר בימי החורף או בימי הקיץ, הבריכה תעמוד לרשותכם במים החמים או במים הצוננים במתחמי צימרים בראש פינה המחכים לבואכם.
אמירים – מלך הצימרים
ומה לגבי יישוב אמירים? היישוב הממוקם בגליל ידוע כמלך הצימרים בצפון. נוף היישוב המרהיב מספק סיבה טובה דיה כדי לפקוד את המקום כבר מאתמול. ככה זה כשאתם רוצים להתמזג עם הטבע מקרוב. צימרים ביישוב באמירים מתאימים לזוגות קודם כל בזכות המיקום המרהיב. אחר כך בזכות הטבעונות האופיינית, ולבסוף, בזכות האווירה האנרגטית שאיש לא יישאר אדיש אליה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה