תוכן שיווקי

איך מדבירים טרמיטים?

אנו משתדלים לחיות בשלום עם בעלי החיים החולקים עמנו את עולמנו. לחלקנו יש אף כלב, חתול או תוכי – חיות מחמד שאנו מאוד אוהבים ודואגים להם. אך אם יש בעלי חיים שאתם לא קל לנו להסתדר אלה המזיקים למיניהם, וביניהם הטרמיטים.
תוכן מקודם |
BUG (צילום pixabay)
איך מדבירים טרמיטים?
אנו משתדלים לחיות בשלום עם בעלי החיים החולקים עמנו את עולמנו. לחלקנו יש אף כלב, חתול או תוכי – חיות מחמד שאנו מאוד אוהבים ודואגים להם. אך אם יש בעלי חיים שאתם לא קל לנו להסתדר אלה המזיקים למיניהם, וביניהם הטרמיטים. כך שאם אתם חובבי רהיטים מעץ ואפילו יש לכם משקוף שעשוי מעץ, הם עלולים ליפול קורבן לשיניהם של הטרמיטים.
מי אתה טרמיט?
הטרמיטים הם חרקים בצבע חום-אדמדם הדומים במראה החיצוני שלהם לתיקנים. בישראלים קיימים כ-7 מינים של טרמיטים. הטרמיטים חיים במושבות ובתוך המושבה לכל אחד מהטרמיטים יש תפקיד משלו. תפקידה של המלכה, למשל, הוא להטיל ביצים, והיא מסוגלת להגיע להטלה של עד אלפיים ביצים בכל יום. ישנו גם מלך שתפקידו להזדווג עם המלכה על מנת ליצור ממלכה שלמה של טרמיטים. החיילים מגינים על המושבה מפני תוקפים ומספקים את החסימה הדרושה. ולבסוף, ישנם העובדים. טרמיטים אלה נשארים בתוך הקן ועוסקים בעבודות שונות כמו טיפוח הקן, איסוף מזון, טיפול בביצי הזחלים ועוד.
הטרמיטים ניזונים בעיקר מן העץ. גם אם הקן שלהם נמצא עמוק בתוך האדמה, הם יכולים לעלות למעלה ולחפש מזון. לכן, אם הבית עשוי מעץ, הוא נתון בסכנה.
אילו פעולות ניתן לבצע נגד טרמיטים?
אם גיליתם נזקי טרמיטים בבית, זה הזמן הנכון לקרוא למקצוענים. חברה להדברת טרמיטים כוללת את כל האמצעים הדרושים על מנת לטפל במכת הטרמיטים. חברה מקצועית ומנוסה תגיע אליכם הביתה על מנת לבצע ריסוס מקצועי נגד טרמיטים. החומר שבו משתמשים הורס את מערכת העיכול של הטרמיט וממית אותו בסופו של דבר. הריסוס עצמו מתבצע בתוך הבית וברדיוס גדול יותר, על מנת למנוע מהטרמיטים להתקרב שוב לבית. חשוב להכין את הבית לקראת הריסוס ולהזיז את הרהיטים מהקירות. אם כי ניתן להישאר בבית במהלך הריסוס.
איך בוחרים חברה להדברת טרמיטים?
לאחר שהבנו את חשיבותה של החברה להדברת טרמיטים אשר מגיעה לביתכם כדי לבצע ריסוס טרמיטים, יש צורך למצוא את החברה הנכונה. אלה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם בכך:
  • חברה מנוסה – בריסוס הניסיון חשוב במיוחד. צוות של חברה מקצועית יודע להתמודד עם כל בעיה בבית ולרסס במקומות הנכונים.
  • חומרים מורשים – חומר הריסוס כולל רעל שמזיק לטרמיטים, ולכן יש צורך לוודא שהחברה משתמשת בחומר מאושר ומוכר כדי למנוע הרעלה בבני אדם ובעלי חיים.
  • אחריות על ריסוס – לכל חברה יש אחריות על הריסוס שהיא מספקת. ישנן חברות אשר מעניקות אף 5 שנות אחריות.
  • מענה מהיר – כאשר הבית שלכם מותקף בטרמיטים, אינכם יכולים לחכות זמן רב. חשוב לבחור בחברה שנותנת מענה מהיר ומקצועי.
אלה רק כמה טיפים שיכולים לעזור לכם למצוא את החברה המתאימה שתסייע לכם להתגבר על מכת הטרמיטים. כדאי לשים לב לשינויים בבית ולקרוא לחברה בהקדם האפשרי, לפני שיהיה מאוחר מדיי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה