תוכן שיווקי

הכינו ביתכם לקיץ: טיפים לבחירת ריהוט גן

ריהוט גן הפך להיות חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני, מה שבעבר היה נחלתם של דירות הגן מצוי היום במרפסות ובגגות הבתים של כולם. בואו לגלות איך לעשות את זה נכון
תוכן מקודם |
ריהוט גן (צילום דיפוסיט פוטו)
החורף רשמית מאחורינו, הטמפרטורות מתחילות לעלות, וגם השמש כבר כאן כדי להישאר. המשמעות היא שאפשר סופסוף לצאת מהבית, להשקיע בגינה היפהפייה ולהפוך אותה לפינת אירוח מפנקת. איך עושים את זה, ואיך תשדרגו את החצר לפני שתזמינו חברים ומשפחה? הנה הטיפים החשובים ביותר.
1 – מה צרכי האירוח שלכם?
לפני שאתם בוחרים ריהוט גן יוקרתי ומוסרים את פרטי כרטיס האשראי שלכם, רצוי להגדיר בצורה טובה ומדויקת מה אתם באמת צריכים. למשל כדאי שתשאלו את עצמכם באיזו תדירות אתם מארחים, האם אתם מתכננים לקיים ערבי ברביקיו שדורשים שטח ייעודי למנגל (או גרילר) או האם אתם רוצים לתכנן פינת זולה שתהיה רק שלכם. אם אתם מארחים לעתים קרובות כדאי לבחור ריהוט גן מותאם, כזה שכולל מספר רב של כיסאות ושולחן אוכל גדול. אם הגינה קטנה ואתם רוצים בעיקר פינה כיפית שתהיה רק שלכם, ערסל או נדנדת גינה יספיקו, ולצדם שולחן קפה ועציץ או שניים להשלמת האווירה.
2 – מה צרכי התחזוקה של הריהוט?
יש פריטי ריהוט שלא דורשים כל תחזוקה, ויש כאלה שידרשו מכם לעבוד קצת יותר קשה. מאחר והמטרה היא לבחור ריהוט גן מרשים ואיכותי שישרוד את החום ואת הגשם גם בלי התחזוקה שלכם, אולי כדאי לבחור מראש פריטים חזקים מחומרי גלם טובים יותר. האלומיניום הוא דוגמה טובה לחומר גלם שלא מחליד בקלות, ולכן הוא אידאלי לריהוט הגינה. גם ראטן סינטטי יכול לשרת אתכם לאורך שנים. מנגד, עץ עלול לדרוש תחזוקה רבה כדי להבטיח שישרוד גם את תנאי מזג האוויר המורכבים יותר.
3 – אילו סוגי ריהוט גן יש?
באופן כללי תוכלו למצוא היום מגוון אדיר של פריטי ריהוט, מכיסאות קלאסיים ועד פינות ישיבה מאובזרות, משולחנות קפה קטנים ועוד שולחנות אוכל גדולים ומרווחים. גם ערסלים, נדנדנות גינה, קונכיות, פינות אוכל או מיטות שיזוף – כל אלה יכולים להיות אידאליים. עם זאת, חשוב לדעת מראש מה השטח שעומד לרשותכם, ואילו עוד פריטים תרצו להציב בחלל (כדוגמת כסאות תינוק, ארון אחסון או גרילר), שכן גם הם תופסים מקום, והמטרה המרכזית היא לתכנן גינה מרווחת ונעימה, שאינה צפופה. תכנון נכון הוא סוד ההצלחה שלכם, ואם תקדימו להגדיר מה נכון לכם, מה המידות הדרושות ואילו פריטי ריהוט אתם באמת רוצים וצריכים, כך תבטיחו לעצמכם רכישה חכמה וטובה הרבה יותר.
מאמר בחסות: https://www.la-gan.co.il/
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה