תוכן שיווקי

קיץ 2019: כמה יעלה לנו השרב הכבד בחוץ?

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של ימי הקיץ הלוהטים, הוא צריכת חשמל תכופה ומשמעותית לצורך הפעלתם של מאווררים ומזגנים. לגיטימי? כן. הרי כולנו יודעים עד כמה "הקיץ הישראלי" יכול להיות חם.
תוכן מקודם |
POOL (צילום Pixabay)
ממש אוטוטו עונת הקיץ צפויה לשוב אל מחוזותינו, אך כבר בימים אלו אפשר להרגיש את "האווירה החמה" שרק מוסיפה ומתגברת ככל שהימים עוברים. אחד המאפיינים הבולטים ביותר של ימי הקיץ הלוהטים, הוא צריכת חשמל תכופה ומשמעותית לצורך הפעלתם של מאווררים ומזגנים. לגיטימי? כן. הרי כולנו יודעים עד כמה "הקיץ הישראלי" יכול להיות חם. עם זאת, על אף שהשימוש במאווררים ובמזגנים יכול לסייע לכם להתמודד אל מול תנאי השרב הכבד, ישנו גם פתרון אחר. פתרון שאפשר גם ליהנות ממנו ובעיקר לחסוך באמצעותו הרבה מאוד כסף. חושבים שאתם כבר יודעים מה הוא? קראו וגלו.
כולנו מודעים לעובדה כי ישראל היא מדינה חמה. ולא, לא מדובר כאן בהתקוטטויות בתור בסופר או בהחלפה אצילית של "ברכות אישיות" בכבישים. פשוטו כמשמעו, חם כאן, נ ו ר א.
ובתוך כך, אחת התופעות המוכרות של הקיץ הישראלי היא צריכה מוגברת של חשמל. באופן טבעי, רבים מאיתנו נוהגים להדליק מזגנים למשך זמן רב, מה שמקפיץ במאות מונים את עלויות חשבון החשמל שלנו.
בממוצע, חשבון חשמל דו-חודשי עומד על סכומים של 400-800 ₪ (תלוי כמובן האם מדובר בזוג, אדם יחיד או במשפחה). אך כשמדובר בחודשי הקיץ בהם המזגנים פועלים באופן רציף, הסכומים הללו עשויים להרקיע שחקים ולהגיע לאלפי שקלים בחודש. מצד אחד, "חברת חשמל" נערכת כמדי שנה לביקוש צרכני משמעותי במהלך חודשי הקיץ. מצד שני, אין זה אומר כי אתם צריכים לנהוג בבזבזנות כשאתם יכולים לחסוך לעצמכם סכומי כסף משמעותיים.
עצה שלנו, שקלו מציאת פתרונות נוספים אשר יוכלו לסייע לכם להפחית שימוש בחשמל. אחד מן פתרונות הבאמת מעולים בעינינו , הוא התקנתן של בריכות המיועדות לבית ולגינה. ובגלל שהיה לנו ממש חם היום, החלטנו להתיישב מול המחשב, להדליק את המזגן ולחפש באינטרנט אחר בריכות שכאלו.
מתוך מגוון הבריכות שמצאנו, התחברנו במיוחד לסוג שנקרא "בריכות אינטקס". וממה שהצלחנו להתרשם, מדובר ביצרן אמין המציע בריכות איכותיות – גם במחירים נמוכים וגם עם אחריות לשנה.
תגיות בריכה | ישראל | קיץ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה