תוכן שיווקי

מימון מהיר במאה ה-21: איך זה נעשה?

כמעט כל אחד ואחת מאיתנו נוטלים לפחות כמה הלוואות במהלך חיינו, והדרך הנפוצה ביותר כיום לממן בית בישראל היא באמצעות משכנתא - כנסו לגלות אלטרנטיבות נוספות
תוכן מקודם |
INVESTMENT (צילום pixabay)
אפל שמעניקים הבנקים או גופי מימון אחרים לבתי עסק ולאנשים פרטיים מהוות מבחינות רבות את עמוד השדרה של הכלכלה שלנו, וזה המצב מזה מאות שנים. כמעט כל אחד ואחת מאיתנו נוטלים לפחות כמה הלוואות במהלך חיינו, והדרך הנפוצה ביותר כיום לממן בית בישראל היא באמצעות משכנתא – סוג ספציפי של הלוואה. אך למרות שהלוואות ניתנות בחברה באופן נרחב ונפוץ מזה מאות שנים, בתחום חלות התפתחויות בלתי פוסקות, גם בימינו אנו. כיום, נטילת הלוואה מהווה עבור רבים תהליך שונה בתכלית מזה של לפני מאה שנים או אפילו לפני כמה עשורים ספורים. מה שונה כל כך בהלוואות של היום ובעיקר בפרוצדורה הנדרשת על מנת לקבלן? אולי מהדוגמאות הבאות נוכל לקבל מושג מסוים:
מימון מהיר במאה ה21 – הלוואה רב ערוצית
הלוואה רב ערוצית מהווה דוגמה טובה לאופן בו נטילת הלוואה בימינו הפכה לעניין נגיש, מהיר ומיידי הרבה יותר ממה שהיה אי פעם בעבר. הלוואה רב ערוצית היא הלוואה עבורה ניתן להגיש בקשה במגוון ערוצים שונים דוגמת ישירות בסניף הבנק, דרך הטלפון, דרך חשבון הלקוח באתר האינטרנט של הבנק וכו'. בנוסף, מדובר בהלוואה הניתנת לרוב בתנאים נוחים וגמישים יחסית על מנת להתאים למצבם של מרבית הלווים המעוניינים בהלוואות מסוג זה ובסדר גודל שכזה.
מלבד לאפשרות להגשת הבקשה במגוון ערוצים, בבנקים מסוימים מאופיינת הלוואה רב ערוצית בתנאים משלימים נוחים במיוחד – הטיפול בבקשה הוא מהיר במיוחד, היא ניתנת לפריסה רחבה יחסית, ניתן לפרוע את ההלוואה מוקדם מהמתוכנן ללא תשלום עמלה נוספת ועוד. כמובן שתנאים אלו לא בהכרח תקפים עבור כל הלוואה רב ערוצית בכל בנק, אך ברגע שמתחילים להתעניין בהלוואות מסוג זה מגלים כי קיימות הצעות אטרקטיביות ביותר בשוק ההלוואות כיום.
אשראי ברגע והלוואות לעסקים קטנים
סוג נוסף נפוץ ופופולארי במיוחד של הלוואות התואם במיוחד את רוח התקופה בה אנו חיים הוא מה שנקרא – אשראי (או הלוואה) ברגע. אשראי ברגע היא למעשה הלוואה הניתנת לבעלי עסקים בתהליך מהיר ופשוט במיוחד. מדובר בהלוואה המוענקת על בסיס היכרותו המסוימת של הבנק עם אותו בית עסק, היכרות המאפשרת לבנק להקל משמעותית על חייו של בעל העסק בכך שיספק לו אשראי כמעט זמין ומיידי, ברגע שעולה הצורך בכך. הרבה מאוד עסקים נקלעים למצבים נקודתיים בהם הם זקוקים בהתראה קצרה יחסית לאשראי אשר יסגור עבורם חורים או יספק להם להוציא לפועל מהלכים מיידיים וחשובים עבור התנהלות העסק. כך, ברגע האמת יכול עסק קטן לקבל הלוואה בהליך כמעט מיידי, מהיר, נוח ופשוט.
הלוואות לעסקים קטנים, דוגמת אשראי ברגע, מהווה תחום מעניין בפני עצמו המדגים כיצד עולם ההלוואות המתקדמות השתנה בימינו במטרה לתת מענה לצרכים הייחודיים של המשק. לעסקים קטנים צרכים ספציפיים וייחודיים שגופי מימון חזקים, דוגמת הבנקים הגדולים, יכולים לתת להם מענה מיידי ונוח אשר יקל משמעותית על החיים של כלל הנוגעים בדבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה