תוכן שיווקי

קייטרינג אסאדו כשר – יש דבר כזה וזה חשוב

בשר הוא אחד מסוגי המזון שמעוררים בנו יותר שאלות לגבי עניין הכשרות, מכל סוג מזון אחר, ובמיוחד כאשר הבשר הזה נקרא אסאדו
תוכן מקודם |
ASADO (צילום יחצ)
עניין הכשרות באירועים בישראל הוא עניין שנמצא בקונצנזוס, וזה לא משנה אם בעל האירוע הוא אתאיסט או חילוני גמור, ולא משנה האם מרבית האורחים שמגיעים לאירוע אינם מקפידים על עניין הכשרות. בכל אירוע שנערך בישראל, והכוונה היא לכל אירוע, ישנו לפחות אורח אחד ששומר כשרות ואם הזמנתם אותו לאירוע שלכם, אתם חייבים לספק לו את אותה החוויה שאתם מציעים לכל האורחים, ובפועל מדובר בדרך כלל בהרבה יותר מאורח אחד ששומר כשרות. בשר הוא אחד מסוגי המזון שמעוררים בנו יותר שאלות לגבי עניין הכשרות, מכל סוג מזון אחר, ובמיוחד כאשר הבשר הזה נקרא אסאדו.
 

דרום אמריקה, ארגנטינה, אסאדו – זה בכלל יכול להיות כשר?

אתם שוקלים להזמין קייטרינג דרום אמריקאי, ובחברת הקייטרינג המליצו לכם באופן ספציפי על קייטרינג ארגנטינאי, שבאמת מציע את חוויית הבשר החלומית לכל מי שאוהב בשר ואוהב להשקיע בו. דרום אמריקה, ארגנטינה, אסאדו, שלושה ביטויים שלא כל כך מתחברים לעניין הכשרות. אז האם יש דבר כזה קייטרינג אסאדו כשר? התשובה היא כמובן כן, ומדובר בבשר כשר לחלוטין כמו כל מנת בשר שתבחרו להגיש באירוע. אסאדו היא למעשה מנת בשר המבוססת על צלעות בקר בחיתוך רוחבי. את הצלעות האלה תוכלו לקנות גם בסופרמרקט השכונתי, עם חותמת כשרות מלאה על גבי האריזה.


הצגת תעודת כשרות במקום האירוע – חוסכים מבוכה לאורחים
אחרי שאמרנו את זה, מכיוון שאסאדו הוא ביטוי שיכול לעורר אצל אורחים רבים שאלות ותהיות, כאשר אתם מקבלי הבטחה מחברת הקייטרינג, שאתם מקבלים קייטרינג אסאדו כשר לחלוטין, אתם רוצים לוודא את זה בשלוש צורות: א' אתם רוצים לבחון את תעודת הכשרות בזמן הפגישות הראשוניות שלכם עם חברת הקייטרינג. ב' אתם רוצים לבדוק את קיומה של תעודת כשרות תקפה מספר שבועות לפני האירוע, וג' אתם רוצים לבקש מחברת הקייטרינג שתציב במקום האירוע שלט עם תעודת כשרות תקפה, כך שתוכלו לחסוך לאורחים שלכם את המבוכה והטרחה לשאול, לרחרח במטבח ולברר האם הבשר באמת כשר.

לא בשר רגיל בכלל, אבל בהחלט בשר כשר

על שאף שמדובר בחוויית קייטרינג דרום אמריקאי, ועל אף שמדובר בבשר עם שם "לא יהודי", מדובר בבשר בקר רגיל לחלוטין. טוב, אי אפשר לומר על אסאדו שהוא בשר רגיל, שכן מדובר באחת ממנות הבשר הטעימות ביותר שתוכלו לטעום אי פעם, אבל גם אם הוא מגיע במסגרת קייטרינג ארגנטינאי, וגם אם יש לו שם לועזי כזה, עדיין מדובר בבשר כשר לגמרי, ותוכלו להזמין אותו גם בכשרות מיוחדת מעבר לכשרות של הרבנות הראשית. את הדברים האלה יהיה עליכם לתכנן מראש בהתאם לאורחים שאתם מזמינים לאירוע, וחשוב שתעניקו לנושא זה את מלוא תשומת הלב שלכם, גם אם עבורכם אתם, כשרות הוא לא נושא ממש מעניין.

הפוסט בשיתוף עם קייטרינג מאסטר מיט המציע קייטרינג בשרי כשר לכל סוגי האירועים

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה