תוכן שיווקי

טיפול בפרחי באך לילדים

הילד שלכם סובל מחרדות? בטחון עצמי נמוך? או אולי פשוט קשה לו להתרכז בכיתה? אם חיפשתם דרך לסייע ליקר לכם מכל, פתרון טבעי ונטול כל תופעות לוואי, כדאי שתכירו את פרחי הבאך
תוכן מקודם |
SHARON (צילום רונית לובצקי)
הילד שלכם סובל מחרדות? בטחון עצמי נמוך? או אולי פשוט קשה לו להתרכז בכיתה? אם חיפשתם דרך לסייע ליקר לכם מכל, פתרון טבעי ונטול כל תופעות לוואי, כדאי שתכירו את פרחי הבאך. מדובר בתמציות טבעיות של פרחים שיש בכוחן לחולל שינוי מנטלי ורגשי, הן אצל ילדים והן אצל מבוגרים וילדים, אשר סובלים מכל מיני תסמינים הקשורים בין השאר לביטחון העצמי ולדרך שבה הם תופסים את עצמם, הפרעות קשב וריכוז, חרדה חברתית ועוד.
אין ספק כי טיפול בפרחי באך לילדים מוכיח את עצמו שוב ושוב. באמצעות הטיפול, אנו מצליחים לעזור לילדים אשר לא מצליחים להתרכז בלימודים או סובלים מדימוי עצמי נמוך, מצלחים לשחרר אותם מכל מיני אמונות או תפיסות שמגבילות אותם בחיי היום יום, וגם מסייעים להם להתמודד ולהשתחרר מפחדים למיניהם שחוסמים אותם.
למשל, יש ילדים שקשה להם מאוד עם מסגרות חדשות כמו מעבר לבית חדש, תוספת של אח או אחות חדשים במשפחה וכדומה. בתקופות שכאלה, תמצית פרחים שהותאמה להם באופן אישי יכולה לסייע להם בתהליך ההסתגלות, ולהקל עליהם במצבי לחץ קיצוניים. בנוסף, פרחי הבאך מסוגלים לעזור לילדים הסובלים מבעיות שינה ומתעוררים הרבה בלילה, או לחילופין מתקשים להירדם.
מהם פרחי באך?
למעשה מדובר ב-38 תמציות פרחים אותן פיתח דוקטור באך בשנות ה-30 של 1900, כלומר מדובר בתורה שלמה שרקמה עור וגידים כבר לפני עשרות שנים.
היופי והייחוד בתמציות הללו הוא שהן עובדות על האדם ולא על הבעיה או על הסימפטום, כלומר הן פועלות להשבת האיזון הרגשי ונטרול הרגשות והמחשבות שהובילו לאותם הסימפטומים (חוסר שינה, חרדות ועוד) מלכתחילה. דוקטור באך טען שחשוב יותר להכיר את האדם הסובל מאשר להבין את הבעיה הסימפטום או המחלה. זאת משום שהוא האמין שקיים קשר ישיר בין גוף לנפש, וברגע שנבין מה חוסם את הנפש או מגביל אותה, נוכל לטפל גם בסימפטום כפועל יוצא.
בחזרה לילדים, הרעיון הוא להתייחס לבעיה לא כאילו ”נפלה“ על הילד ככה סתם, אלא להבין מדוע וכיצד היא נוצרה מתוכו, מתוך הדפוסים שלו, האמונות, ההרגלים והקשיים הרגשיים. לכן, בטיפול בפרחי באך לילדים, עלינו קודם כל להכיר את הילד שעומד מולנו. אם ניקח למשל שני ילדים שונים עם אותם התסמינים, הרבה פעמים הטיפול יהיה שונה לגמרי, משום שהם אנשים שונים, והסיבות להופעה של אותם התסמינים לא בהכרח יושבות על אותו מקום רגשי.
האבחון והתאמת התמציות
הטיפול בפרחי הבאך מותאם באופן אישי לכל מטופל לאחר שמתבצע שאלון עומק. רק אז ניתן יהיה לבחור את הפרחים הספציפיים שיסייעו לאותו אדם, ולרקוח את התמציות. הפרחים יסייעו לו לשחרר את אותם פחדים, חרדות או תסמינים שמפריעים לו.
טיפול בפרחי באך לילדים - יתרונות
  1. טיפול בפרחי באך לילדים מותאם באופן אישי וספציפי לכל ילד
  2. הטיפול הינו טבעי ואינו מלווה בתסמינים, כאבים או תופעות לוואי
  3. הטיפול עוזר תוך זמן קצר ונחשב ליעיל מאוד בהשוואה לטיפולים אחרים
  4. לא מדובר בתרופה, הפרחים לא מכילים כימיקלים או חומרים מזיקים לגוף
  5. את התמציות ניתן בקלות לערבב בבקבוק המים של הילד, כך שהוא אינו מוכרח להיות מעורב בטיפול או לחשוב שיש אצלו משהו לא כשורה המצריך טיפול תרופתי.
שרון אזולאי - מטפלת בפרחי באך
טיפול בפרחי באך באמצעות תמציות צמחים טבעיות לחלוטין שמטפלות ברגשות, ומסייעות בהתמודדות עם מגוון קשיים שפוגעים באיכות חיינו, הטיפול נעשה בהתאמה אישית, בכל הארץ.
לפרטים נוספים - https://azo.co.il
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מומלץ ביותר! (ל"ת)
    חן 06/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    טיפול
    ליסה 06/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים התלבטתי לגבי העניין של פרחי באך. תודה על ההבהרות :)
    סגור
  • 2.
    התרופה של הטבע
    אושר 06/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כיף שיש תרופה טבעית, ללא כימיקלים, התמצית עזרה לי להתמודד עם משברי החיים תוך שני בקבוקים הרגשתי הקלה עצומה!! מומלץ מניסיון למי שזקוק!
    סגור
  • 1.
    שרון היא מדהימה!
    עופרה 06/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרון עזרה לי לצאת מתקופה לא טובה, שבה הבן שלי סבל מחרדות וקשיים. הטיפול הטבעי של באמצעות פרחי באך והסבלנות והידע שלה הוא מבחינתי קסם!
    סגור