תוכן שיווקי

5 אטרקציות שיעלו לכם את הדופק ברומניה

רומניה כבר מזמן העמידה לעצמה "שגרירי שיווק" נלהבים בישראל. יותר ויותר מטיילים גילו את המטמון: ארץ יפהפייה עטורת אתרים היסטוריים, נופי טבע מרהיבים, ערים מיוחדות, מרכזי בילוי וקניות שוקקים ועוד. לטובת אלה מכם המעוניינים להחסיר פעימה בטיול הבא לרומניה - בחרנו 5 אטרקציות, שלבטח יעלו לכם את הדופק.

תוכן מקודם |
כביש (צילום צילום מסך)
רומניה כבר מזמן העמידה לעצמה "שגרירי שיווק" נלהבים בישראל. יותר ויותר מטיילים גילו את המטמון: ארץ יפהפייה עטורת אתרים היסטוריים, נופי טבע מרהיבים, ערים מיוחדות, מרכזי בילוי וקניות שוקקים ועוד. לטובת אלה מכם המעוניינים להחסיר פעימה בטיול הבא לרומניה - בחרנו 5 אטרקציות, שלבטח יעלו לכם את הדופק.
1 - הטירה של דרקולה בטרניסלבניה – טירת בראן
בטרנסילבניה, בלב הכפר הציורי בראן, במרומיו של צוק אדיר ניצבת טירת בראן, שם על פי האגדה התגורר הרוזן דרקולה, אבי הערפדים. הנשימה נעתקת אל מול הטירה העתיקה, העצומה ואפופת המסתורין, המתנשאת מעל נופי הכפר הירוקים. הטירה נבנתה במאה ה-14 ובמהלך מאות שנים הייתה בבעלותם של תושבי העיר בראשוב. בשנת 1921 התושבים תרמו אותה למריה, מלכת רומניה, שהסבה אותה לארמון הקיץ המלכותי שלה. כיום הטירה משמשת כמוזיאון שמושך אליו תיירים מכל רחבי העולם. בטירת בראן החווייתית תשמחו ללכת לאיבוד בין מעברים תת קרקעיים ולסייר בין 57 חדרים שעמוסים בפריטים מתוך אוסף האמנות של המלכה הכולל פריטי אמנות, כלי נשק ושריון ורהיטים עתיקים. לאחר שתמצו את הביקור החווייתי בטירה האגדתית האפופה עד היום ברוחו של דרקולה, תוכלו לטייל באזור המקסים שמסביב לטירה, לסייר בין דוכניו של שוק האיכרים המפורסם, לפגוש גבנים, חקלאים ובעלי מלאכה העסוקים בעבודתם, ולנשום אוויר כפרים צלול.
2 -  הרכבל בפסגות הרי הפוסטווארול
ברומניה ישנם כמה רכבלים ידועים, שהנסיעה בהם מזמנת חוויה מרוממת במלוא מובן המילה. הרכבל המפורסם והמומלץ מכולם ממוקם בפויאנה בראשוב, והוא יוביל אתכם בטיפוס עוצר נשימה אל פסגות הרי הפוסטווארול. במהלך הנסיעה הכיפית ברכבל נפרשים לעיני הנוסעים נופים קסומים של כל האיזור היפהפה, ואף חלק מעמק פראחובה המרהיב. בירידה מהרכבל בתחנה האחרונה אפשר לצאת לטיול רגלי באזור ההררי. מדובר באטרקציה נהדרת הן למבוגרים והן לילדים.
3 - פארק החבלים אוונטורה
רוצים להעלות את רמות האדרנלין? מחפשים בילוי משפחתי חווייתי במיוחד? אוהבים אקסטרים?  אם כך, רוצו לפארק החבלים אוונטורה – ההתמכרות מובטחת. הפארק הממוקם לא רחוק מהעיר בראשוב הוא מתחם אתגרי הכולל מסלולים בדרגות קושי שונות – החל מהירוקים המתונים, המשך באדומים המאתגרים ועד לשחורים שמעלים את הדופק. בפארק יש מגוון עשיר של מתקנים, מסלולי חבלים העוברים בין עצים ירוקים, אומגות התלויות מעל האגם, גשרים תלויים ועוד. הבילוי בפארק מתאים למבוגרים ולילדים מגיל 4. כל אחד ואחת מקבלים ציוד בטיחותי שמותאם לגיל, ותדרוך באנגלית וב... עברית.
4 -  פארק המים Paradisul Acvatic
פארק המים עצום הממדים הממוקם בבראשוב מהווה אטרקציה חלומית ומרכז בילוי תוסס ומרגיע כאחד למשפחות רבות. תיירים פשוט משתגעים עליו. הפארק משתרע על פני 24,000 מ"ר, ומחצית ממנו נמצא בשטח מקורה, כך שאפשר ליהנות מהשפע שהפארק מציע בכל מזג אוויר, גם בימים גשומים וקרים. בפארק יעמדו לרשותכם כל המתקנים האתגריים והפינוקים שמסביב: מקפצות, מגלשות מים נפלאות, בריכות פנימיות ובריכות חיצוניות קיציות, שעשועי מים, ספא עם סאונות וג'קוזי, חדר כושר, מגרש כדורעף ומגרש כדורגל מקורה, מרפסות למנוחה ולשיזוף, מסעדה ועוד. החיסרון היחידי הוא שיהיה לכם ממש קשה לעזוב בסופו של יום.
5 - טיול ג'יפים ברומניה
רומניה היא מדינה שתפורה על טיולים אתגריים ובעיקר על טיולי ג'יפים. טיול ג'יפים ברומניה מאפשר לחוות את הארץ היפה הזאת ואת הטבע האינסופי שלה דרך רכסי הרים מרשימים, אגמים גדולים בצבעים משתנים, כפרים ציוריים בהם חיים המקומיים ומקיימים את מסורותיהם העתיקות, והרבה נופים ירוקים שמרעננים את הנשמה ועוצרים את הנשימה. בטיול כזה תוכלו להיחשף לפנים המרתקות והפראיות של רומניה, לעוצמתו של הטבע ולמגוון התרבויות הקדומות שהשתמרו בקרב הכפריים באזורים הכי אותנטיים.
טיול ג'יפים ברומניה מזמן חוויות מסעירות כאשר הג'יפים חוצים את רכס הקרפטים על יערות העד שלו, עוברים באגם וידרארו – אגם הידרו אלקטרי עם נוף מופלא, נעצרים בשמורת סוריאני – סיביו ובאגם האלפיני בוליה לק. עם כל הכבוד לטבע, בטיול כזה לא פוסחים גם על הערים הנפלאות של רומניה כמו בראשוב, סיגישווארה וסיביו, המשלבות בתוכן את הקידמה והמודרניזציה שחדרו למדינה בשנים האחרונות יחד עם ניחוח ייחודי של ימי הביניים שנשתמר בהן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה גרועה
    טל 06/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה גרועה, ניכר כי הכותב לא ממש מכיר את רומניה, האיר על אתרים איזורטרים ועל מלכודת תיירים קלאסית ופספס בגדול את כל המקומות השווים לביקור.
    סגור