תוכן שיווקי

פרסום בפייסבוק: טיפים לפרסום מתקדם

המאה העשרים ואחת הביאה איתה שלל חידושים טכנולוגיים ותודעתיים. אחד החידושים המרעננים והמעניינים של העשורים האחרונים הוא ייסודה של הרשת החברתית הגדולה בעולם – פייסבוק
תוכן מקודם |
פרסום בפייסבוק (צילום pixabay)
פרסום בפייסבוק: טיפים לפרסום מתקדם
המאה העשרים ואחת הביאה איתה שלל חידושים טכנולוגיים ותודעתיים. אחד החידושים המרעננים והמעניינים של העשורים האחרונים הוא ייסודה של הרשת החברתית הגדולה בעולם – פייסבוק. מה שהתחיל כרשת חברתית לסטודנטים באוניברסיטה אחת בשנת 2004, התפשט במהירות והפך לנחלת הכלל בתוך שנים ספורות בלבד. גודלה של הרשת והמספר העצום של המשתמשים בה, הפך את פייסבוק גם לפלטפורמה נחשקת מאד לפרסום. מהו פרסום בפייסבוק וכיצד הוא מתבצע? מהם החידושים האחרונים ומהם היתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בנושא, תוך התמקדות במספר שיטות מתקדמות לקידום ופרסום דף פייסבוק.
פרסום בפייסבוק – מטרה, שיטה ואמצעים
המטרה של פרסום בפייסבוק הינה להביא את דף הפייסבוק המקודם לידיעתם ולתודעתם של המשתמשים ברשת החברתית, ובעיקר של משתמשים שההגדרות של תחומי העניין שלהם תואמות או חופפות להגדרת הדף המקודם. קידום של דף פייסבוק עצמו, או השימוש בו לקידום אתר אינטרנט עסקי, נועד ברובם המכריע של המקרים למטרה אחת – יצירת הכנסה באמצעות הדף, המוצרים והשירותים שהוא מציע.
בניגוד לשיטות הפרסום הקונבנציונליות, קרי פרסום באמצעי התקשורת ופנייה כללית לקהלי יעד שונים, הפרסום בפייסבוק הוא ממוקד מאד. זאת, אפילו ביחס לפרסום בגוגל. הסיבה לכך היא פשוטי – הפרסום בפייסבוק מסתמך על התאמת הפרסום לפרופיל המשתמש. הפרופיל עצמו מוגדר כבר ברגע שהוא נבנה, כולל תחומי עניין ועיסוק. ככל שתחומי העניין של המשתמש נרחבים יותר, כך הוא יהיה חשוף למודעות רבות יותר, הן ממומנות והן כאלה ששותפו על ידי חברים או עמיתים שלו.
פרסום ממומן – שיטות שונות לפרסום בפייסבוק
כל מי שניסה לבנות דף עסקי בפייסבוק, מכיר את הדרישה להגדרות מדויקות ככל האפשר של האופי והמטרות של הדף ושל המוצרים או השירותים שהוא מספק, באופן ישיר או בעקיפין, לגולשים המגיעים אליו. ההגדרה של הדף היא האמצעי הטוב ביותר להבין את הייעוד שלו, ולתחום את קהל היעד הפוטנציאלי שלו. לפיכך, מומלץ מאד להניח את בניית הדף לאנשי מקצוע, שיוכלו להתאים אותו לאופי של קהל היעד באופן המדויק ביותר.
פייסבוק מעמידה לרשות המפרסמים מספר שיטות לפרסום, החל מהשיטות הפשוטות ביותר – הדעה לקהל יעד באזור הפעילות המיידי של העסק, וכלה בשיטות מתקדמות יותר, בדמות הטמעה של פיקסל בדף הפייסבוק, באופן שיאפשר לעקוב אחרי הגולשים המגיעים לדף הפייסבוק או לאתר העסקי המקושר אליו. אין להפריז בחשיבותו של הפיקסל (Pixel) בקמפיין הפרסומי. מפרסמים ברמה גבוהה יודעים לעשות בו שימוש נכון ולמצות את התועלת הרבה ביותר ממנו.
שיטות פרסום מתקדמות נוספות הן פשוטות אבל יעילות – כתיבה נכונה של פוסטים, תזמון נכון שלהם בהתאם לאופי קהל היעד ועבודה סיזיפית של מעקב מתמיד אחרי כל מה שקורה בדף הפייסבוק. זאת, על מנת לזהות את הפוסטים והמודעות הממירים ביותר ולהגביר את התפוצה שלהם ובמקביל – לנפנף החוצה את אלה שלא השיגו את המטרה. הסוג של פרסום יעיל טמון בעיקר במעקב צמוד וברגישות גבוהה לשינויים, ולו גם הקטנים ביותר, בתגובות ובהתנהגות של קהל היעד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה