תוכן שיווקי

אומגה 3 בשילוב מלטונין סייעו לג'סיקה להילחם בסרטן השד

סרטן השד הפך למגיפה. הוא פוקד נשים רבות והוא נחשב לסרטן השני בתפוצתו בקרב נשים. בכל שנה בארצות הברית מתגלים כ-250,000 מקרים חדשים של סרטן השד ובישראל המצב לא שונה אם משווים את יחס החולות ביחס לאוכלוסייה. נכון, יש היום טיפולים יעילים לסרטן השד, ובכל זאת נשים שמגלות שיש להם סרטן השד נאלצות להתמודד עם בעיות ואתגרים רבים, הן ברובד הפיזיולוגי והן ברובד הנפשי.

תוכן מקודם |
אייס 195 (צילום Pixabay)
סרטן השד הפך למגיפה. הוא פוקד נשים רבות והוא נחשב לסרטן השני בתפוצתו בקרב נשים. בכל שנה בארצות הברית מתגלים כ-250,000 מקרים חדשים של סרטן השד ובישראל המצב לא שונה אם משווים את יחס החולות ביחס לאוכלוסייה. נכון, יש היום טיפולים יעילים לסרטן השד, ובכל זאת נשים שמגלות שיש להם סרטן השד נאלצות להתמודד עם בעיות ואתגרים רבים, הן ברובד הפיזיולוגי והן ברובד הנפשי
לחיות עם סרטן השד
נכון, היום מספר הנשים שנפטרות בשל הופעת סרטן השד ירד משמעותית, אפילו אפשר לומר שיש ירידה דרמטית במספרים, אך יחד עם זאת החיים עם סרטן השד טומנים בחובם לא מעט אתגרים וקשיים. החל מכאבים או סימפטומים הקשורים לכימותרפיה ועד חרדות, בעיות שינה, בעיות במערכת השתן, עיניים יבשות, בעיות בעור ובשיניים.
הסיפור של ג'סיקה סנדרס
הסיפור של ג'סיקה סנדרס הוא סיפור שכל אחת ואחד יכולים ללמוד ממנו, וזו הסיבה שאני החלטתי לשף אתכם בסיפורה.
ג'סיקה היא עורכת דין ואם לשלושה ילדים בגיל בית הספר היסודי. היא אובחנה בסרטן השד בדרגה מתקדמת לפני כשנה לערך. כאשר הרופא התקשר לספר לה שנתגלה בשד שלה סרטן, חייה התהפכו. הבדיקות הראו כי יש לה גידול די גדול שעלול להתפשט
הטיפולים שעברה ג'סיקה
לאחר שג'סיקה עיקלה את החדשות הרעות שבישר לה הרופא, היא החלה בסדרת טיפולים קשים,  החל מכימותרפיה ועד הקרנות. ג'סיקה גם לא הזניחה את הפן הנפשי, היא החלה להיפגש עם פסיכולוגית על בסיס קבוע ועשתה כל שביכולתה על מנת לשמור על בריאותה הנפשית והפיזית. ג'סיקה: "סרטן השד הוא משרה מלאה. ואני לא רוצה שהילדים שלי יראו אותי נשברת או סובלת. אני רוצה שהם יראו אימא חזקה שמסוגלת להתמודד עם קשיים בחיים".
השפעת הטיפולים הקונבנציונליים על ג'סיקה
הטיפולים בסרטן השד הם, כאמור, לא פשוטים. הקרנות, כימותרפיה ובדיקות MRI חוזרות ונשנות ועוד ועוד. כל אלו הפכו את ג'סיקה עייפה יותר, תשושה יותר, היה לה קשה לישון, העור שלה התכסה בגירויים, תקפו אותה בחילות, כאבי בטן, העור שלה היה יבש וכך גם העיניים, ומבדיקות שנערכו לה לאחר כל הטיפולים עלה כי הם לא הצליחו להכחיד את הסרטן.
ואז ג'סיקה שמעה על אומגה 3 בשילוב מלטונין...
היה זה עוד יום שגרתי בבית של ג'סיקה סנדרס. היא נחה בסלון קראה מגזין ולפתע פגשה בכתבה אודות טיפול טבעי בסרטן הכולל שילוב של אומגה 3 ומלטונין. היא קראה בכתבה שניתן להילחם בסרטן השד עם אומגה 3 בשילוב מלטונין וכי כבר החלו טיפולים ניסויים. עוד היא קראה שאין די בצריכה של שמן קיק כדי למגר את סרטן השד, וגם לא מספיק לקחת רק מלטונין וכי חשוב לקחת את שניהם בכמות הנכונה. לכןהיאמיד פנתה לשוחח על כך עם הרופא שלה. הרופא שלה אישר לה לנסות את השילוב הזה וכך היה.

תראו מה אומגה 3 בשילוב מלטונין יכול לעשות לאיכות החיים
בתום שבוע של נטילת אומגה 3 עם מלטונין ועם שינויים נוספים בתזונה של ג'סיקה שכללו הפחתת מאכלים שמנים עתירי סוכר ומלח, היא החלה להרגיש בשינוי של ממש. זה התחיל בשיפור משמעותי באיכות השינה שלה. בשבוע השני דיווחה ג'סיקה על ירידה בעייפות במשך היום ורמת האנרגיה הכללית שלה עלתה משמעותית. גם מצב הרוח שלה השתפר מאוד. ובשבועות השלישי והרביעי היא כבר לא סבלה מגירויים ואקזמות בעור או מעיניים יבשות. המשקל של ג'סיקה התייצב גם הוא, ובשבוע החמישי ג'סיקה כבר נרשמה לחדר כושר.
כיצד אומגה 3 בשילוב מלטונין השפיעו על התקדמות סרטן השד של ג'סיקה?
כמדי תקופה זומנה ג'סיקה לבדיקות מעקב תקופתיות אצל הרופא שלה. הבדיקות שלה העלו כי הגידול שלה, שלא הוסר כירורגית, קטן באופן משמעותי. נכון להיום הגידול שלה הוא בגודל של נמש. בנוסף, גם תוצאות בדיקת ה-MRI הראו תוצאות טובות
לסיום
מדהים, אפוא, להיווכח איך שילוב בין כמה רכיבים טבעיים כמו אומגה 3 ומלטונין יכולים להצליח במקום שבו הרפואה הכי מתקדמת לא מצליחה. ואכן, מטפלים רבים ממליצים על צריכה קבועה של אומגה 3 למניעת מחלות רבות לרבות המחלה הכי קשה – סרטן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה