תוכן שיווקי

טיפים להצליח בחדרי בריחה

אין הרבה טיפים ברשת להצלחה בחדרי בריחה ולכן החלטנו לחלוק עמכם כמה טיפים חשובים
תוכן מקודם |
אייס 186 (צילום pixabay)
חדרי בריחה הם אטרקציה מלהיבה ומעניינת כיוון שהם משלבים כל כך הרבה דברים באטרקציה אחת. הם מלהיבים, מאתגרים, מעניינים, מעודדים שיתופי פעולה, מעודדים חשיבה מחוץ לקופסא, העלילה מעניינת ומשתנה בין חדר בריחה אחד לאחר ויש כמובן את אפקט הלחץ של להספיק לצאת בזמן שמרגש הרבה אנשים. אין הרבה טיפים ברשת להצלחה בחדרי בריחה ולכן החלטנו לחלוק עמכם כמה טיפים חשובים.
טיפים חשובים לחדרי בריחה:
  • עודדו שיתוף פעולה – שיתוף פעולה הוא חלק חשוב להצלחה בחדרי בריחה. חדרים אלה מלאים בחידות, רמזים, הטעויות, הסחות דעת וכמובן ישנה הגבלה של זמן. רק עבודת צוות תצליח להוציא אתכם מהחדר בזמן ולפתור את כל החידות בזמן הנדרש.
  • תנו לאחד להיות המנהיג – זה בסדר שיש בקבוצה יותר מאדם אחד עם אופי של מנהיג, אולם כדאי שאחד מכם ייקח צעד אחורה ויאפשר לאדם אחד להוביל את הקבוצה כדי להימנע מוויכוחים במהלך הבילוי שלכם שגם עשויים לגזול לכם זמן יקר וגם להוריד מהחוויה המהנה שלכם.
  • השתדלו ליהנות מהדרך – חדר בריחה בראשון לציון מספר סיפור עלילה מרתק. תוכלו ליהנות מגוון חדרי בריחה במתחם ולבחור מבניהם את זה שהכי מעניין אתכם להשתתף בו. השתדלו ליהנות מהדרך ולא לחשוב רק על איך לברוח בזמן ובטח שלא לחשוב על דברים אחרים בזמן המשחק.
  • היו בבקרה על הזמן – בסופו של יום אתם צריכים לצאת תוך 60 דקות מהחדר. קל לאבד את תחושת הזמן.
  • השתמשו בכל הרמזים בחדר – חלקם יטעו אתכם ורובם ישמשו אתכם לפתרון החידות, גם אם מדובר ב2 שלבים קדימה של המשחק ולא בזמן הנוכחי שבו אתם נמצאים בחדר.
  • היו ערים לכל פרט – לעתים מוסיקת הרקע, הקירות והתפאורה שנראית חלק מהרקע ומהאווירה יכולים להיות גם רמזים חשובים או לכלול פתרון לחידה מסוימת.
  • השתדלו להגיע בקבוצות כדי לחסוך עלויות – ככל שהקבוצה גדולה יותר אתם מעורבים פחות בפתרון החידות ומצד שני גם העלות שלכם להשתתפות פוחתת כיוון שמתחלקת בין יותר חברי קבוצה. הגיעו בכמות האנשים הנוחה לכם.
  • הגיעו בבגדים נוחים.
  • בדקו את רמת החדר שאתם בוחרים – אם עברתם כבר כמה וכמה חדרי בריחה אתם רוצים חדרי בריחה למתקדמים. אם תבחרו חדר בריחה שהחידות בו קלות מדי עבורכם אתם עשויים להתבאס על כך בסוף.
למי מתאים חדר בריחה?
היום מרבית חדרי הבריחה מותאמים לאנשים מבוגרים או יש גם חדרי בריחה לילדים שתוכלו להביא אליהם את הילדים שלכם וליהנות מאטרקציה מלהיבה בחופש הגדול או בכלל במהלך השנה. חדרי בריחה מתאימים לכל המשפחה ולכל חדר יש גיל מינימאלי של השתתפות בהתאם לאבזור, לתפאורה ולעלילה של אותו החדר. חדרים מפחידים כמובן עדיף שלא יהיו בהשתתפות ילדים וכן הלאה. מומלץ ללמוד על חדרי הבריחה במתחם באתר האינטרנט טרם ההגעה למקום וניתן לבצע הזמנה מראש דרך האתר או הטלפון לשמירת תאריך ושעה ספציפיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה