תוכן שיווקי

אמן חושים לבר מצווה - האטרקציה של 2019

תוכן מקודם |
אייס 202 (צילום מרום מור)
התמונה בזכויות יוצרים של מרום מור

על חתונה נהוג לומר שהיא "אירוע של פעם בחיים", למרות שבימינו לא מעט גברים ונשים מתחתנים גם פעמיים ואפילו שלוש… בר מצווה לעומת זאת היא באמת חגיגה שלא תחזור על עצמה וגם רגע מרגש במיוחד בחיי כל משפחה. בהתאם לא מפתיע לגלות שהבר-מצוות הופכות להיות יותר ויותר מושקעות, מכל הבחינות.
במיוחד כל מי שעורך בר מצווה מחפש אטרקציות שיהפכו את האירוע שלו למלהיב באמת. זהו אתגר לא פשוט: סיבה אחת היא שהקהל מגוון מאוד וכולל גם בני ובנות 13 אבל גם מבוגרים ובעצם מגיעים לאירוע מכל הגילאים. סיבה שנייה היא שלאורך כל השנה נערכות שלל מסיבות בר מצווה ולמעשה גם שנה קודם לכן הייתה גדושה באירועים (בת מצוות, כמובן) - ובהתאם ישנו רף גבוה אחרי שכל החברים והחברות של חתן השמחה כבר נהנו משלל אטרקציות ומאינספור גירויים.
עוד כדאי לזכור שבאופן כללי אנחנו חיים בתקופה שבה רבים מאיתנו כבר בטוחים שראו הכל, אבל גם כך יש דרך מעולה להפוך בר מצווה לחגיגה אמיתית: הופעה של אמן חושים.
 

למה הופעה של אמן חושים היא אופציה מושלמת לבר מצווה?

מנטליסטים מוכשרים יכולים להדהים כל אדם תוך פרק זמן קצר מאוד, ממש כהרף עין - וזה בדיוק מה שמוסיף כל אמן חושים לבר מצווה.
למעשה אמני החושים משתמשים בסקפטיות המובנית (והמובנת) של הקהל כדי להפוך את המופע לעוד יותר סוחף ומשכנע - חלק גדול מהקטעים הם בהשתתפות אורחים, וכשאדם שלא מאמין שאפשר להפתיע אותו נשאר פעור פה, האימפקט חזק במיוחד.
בנוסף המופעים מהסוג הזה מצליחים להרשים גם את בני ובנות ה-13 (ואפילו צעירים יותר) וגם את הקהל המבוגר. בהקשר זה כדאי לזכור שאין הרבה אטרקציות שמשמחות באמת גם צעירים וגם צעירים פחות, כך שההופעה של אמן החושים זוכה ליתרון משמעותי על פני אטרקציות אחרות.
עוד סיבה טובה לבחור בהופעה של אמן טלפתיה לבר מצווה היא שאפשר לקיים את ההופעה בכל מקום. בין אם בחרתם באולם, בין אם במועדון ואפילו אם האירוע מתרחש בחצר של בית, אמן החושים יוכל להראות לכל האורחים את כל מה שהוא יודע ולהעניק לבר המצווה את הערך המוסף המבוקש.
 

מה כוללת הופעה של אמני חושים במסיבות בר מצווה?

הופעה של אמני חושים היא למעשה סוג של מופע טלפתיה שמשולבים בו גם קטעי צחוק, קריאת מחשבות, משחקים מרתקים, הפעלות ועוד.
ההגדרה של טלפתיה היא תפישה על חושית, כלומר יכולת לקלוט רגשות, מחשבות ותחושות של אדם אחר גם כש-5 החושים המוכרים לנו לא מספקים מידע רלוונטי. טלפתיה מקושרת לפעולות כמו קריאת מחשבות או סוגסטיה (שכנוע), ובאופן טבעי מעוררת אצל כולנו סקרנות והתרגשות.
חשוב להדגיש שלא מדובר בכוחות על-טבעיים אלא ביכולות ששוכללו על בסיס עבודה, למידה והתנסויות. התוצאה בכל מקרה היא חיוך רחב, עיניים משתאות והשאלה המתבקשת "איך לעזאזל הוא עושה את זה?!?"
 

איך לבחור את אמן החושים הטוב ביותר לאירוע שלכם?

על-מנת ליהנות מכל היתרונות של המופעים של אמני החושים, ולהפוך את האירוע שלכם למרשים במיוחד, חשוב להקדיש תשומת לב לבחירת האמן.
כשמחפשים אמן חושים מומלץ לבר מצווה כדאי קודם כל לשאול קרובי משפחה או חברים שחגגו את האירוע והזמינו גם הם את המופע האטרקטיבי. בדרך זו תוכלו לקבל חוות דעת אמינה ואובייקטיבית, ולא פחות חשוב - מפורטת.
בכל מקרה כדאי להעדיף אמני חושים עם ניסיון רב. מי שכבר הופיע בשלל אירועים, ובפרט בר ובת מצוות, שכלל באופן טבעי את היכולות שלו, יודע להתאים את עצמו ואת המופע לכל קהל ספציפי ולכל לוקיישן, ויהפוך גם את האירוע שלכם לבלתי נשכח.
דוגמה מצוינת לכך היא אמן החושים מרום מור. מור התחיל להופיע בגיל צעיר, זכה למחמאות רבות בכל מקום שהופיע בו, יודע להצחיק ולהפתיע, להפנט את כל סוגי הקהלים, להפנות את תשומת הלב של האורחים גם אל חתן הבר מצווה כך שהוא ירגיש במרכז העניינים, ובאופן כללי המופע המושקע שלו מספק שפע רגעים בלתי נשכחים וחוויה ייחודית שכל האורחים שלכם יזכרו עוד הרבה זמן.
לפרטים נוספים על המופע של מרום מור בקרו באתר: https://marommor.co.il
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה