תוכן שיווקי

אישית ומתוקה: מתנת יום ההולדת האולטימטיבית

תוכן מקודם |
אייס207 (צילום רוי שוקולד)
רוי שוקולד
הבשורה הטובה היא שיש לנו לא מעט סיבות טובות לחגוג לאורך השנה. חגים, אירועים מיוחדים וכמובן – יום ההולדת שמגיע כל שנה כמו שעון. אלא שלרוב אנחנו מוצאים את עצמנו עם התלבטות אחת עיקרית. בין אם מדובר ביום ההולדת של אימא או של הקולגה מהמשרד ליד, אנחנו פשוט לא יודעים איזו מתנה תעשה את העבודה. אז הנה עוד בשורה טובה: יש פתרון אחד נהדר והוא מתאים לכל יום הולדת, בכל גיל. סביר להניח שגם אתם מכירים ואוהבים אותו, כי ביננו, מי לא אוהב שוקולד משובח?
מתנה מתוקה ליום ההולדת של אימא
כשאימא חוגגת יום הולדת קבוצות הווטסאפ משתוללות וכולנו מנסים להבין מה המתנה האידאלית עבורה. אלא שבמקום עוד בושם או ארנק שייכנסו לערמה אינסופית של בשמים וארנקים, יש לכם הזדמנות להעניק שי שונה, מיוחד, מרשים ובעיקר מתוק. עבור מביני עניין, שמתיקות אינה בהכרח מניעה אותם, ייהנו משוקולד עם אחוזי קקאו גבוהים, בעל עושר טעמים ומורכבות, עם שילובים מסקרנים בציפוי פולי קקאו גרוסים, במילוי גנאש שוקולד אספרסו עם ארומה מתפרצת.
מארזי שוקולד מהודרים בעטיפה ססגונית הם ללא ספק מרשימים. אלא שלצד היופי (וממנו יש בשפע) מדובר במתנה הכי מתוקה שיש. בין אם תעניקו שלל פרלינים במילויים בלתי רגילים (למשל מילוי גנאש שוקולד לבן עם פיסטוק ופטל) ובין אם תבחרו בטראפלס משובחים במגוון טעמים, אף אחד לא באמת יישאר אדיש. גם לא אימא.
השוקולד עם אחוזי הקקאו הגבוהים, למביני עניין, בעל עושר טעמים ומורכבות, עם שילובים מסקרנים... בציפוי פולי קקאו גרוסים, במילוי גנאש שוקולד אספרסו עם ארומה מתפרצת...
הפינוק המושלם לחברים הכי טובים
אימא היא בוודאי לא היחידה שמכורה לטעם המטריף של השוקולד. גם כשאתם רוצים להפתיע חבר קרוב, ידידה טובה או שכן שמציין יום הולדת, מארז שוקולד עשיר וחגיגי תמיד עובד. כדי להוסיף את הטאץ' האישי תוכלו להוסיף גם ברכה על גבי השוקולד עצמו, וזה המקום לגלות קצת הומור. המארז המתוק הופך למתנה מיוחדת ואישית בקלות רבה בכמה מילים בלבד, בין אם בא לכם להצחיק ובין אם תעדיפו דווקא לרגש.
שי אישי לקולגה או לחבר הצוות
בין אם אתם מנהלים צוות קטן ומגובש, ובין אם אתם רוצים להעניק מתנה ייחודית לשכן (או השכנה) מהמשרד ליד, מארזי שוקולד יכולים להיות פתרון קלאסי. כך אתם יכולים לבחור את גודל השי, את הטעמים המפנקים וגם את השילוב של שוקולד ענק על מקל או בקבוק יין איכותי. המארזים המלהיבים הללו הם פשוט מתנה מופלאה וחגיגית, כזו שמתאימה לכל אירוע באשר הוא, ובוודאי ליום ההולדת של אדם קרוב וחשוב.
באתר רוי שוקולד תוכלו להזמין משלוח ליום הולדת לכל הארץ בקליק בחנות האינטרנטית:
https://www.roychocolate.co.il/index.php?dir=site&page=catalog&op=category&cs=3049
ולמבחר מארזי מתנה לכל אירוע ומועד גלשו ללינק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה