תוכן שיווקי

ביטוח נסיעות לחו"ל – כל מה שאתם צרכים לדעת לפני הטיסה לחו"ל

תוכן מקודם |
אייס 204 (צילום unsplash)
אוגוסט בפתח, אתם מתכוננים לחופשה שחכתם לה כל השנה, נשאר לכם רק דבר אחד לעשות, הגיע הזמן לבחור תוכנית הביטוח המשתלמת ביותר: אתם יכולים להתייעץ עם מגלה עתידות,  או לפתוח בקלפים או להיכנס לאתר שוק הביטוח ולקבל את כל ההצעות מחברות הביטוח הכי טובות....
לא משנה איזה ביטוח אתם בוחרים, תדאגו שהוא יכלול את הכיסויים הבאים: כיסוי רפואי שמתאים למצבכם הרפואי, אם אתם לוקחים תרופות אל תסתירו את העובדה מחברת הביטוח , כיסוי לחפצים יקרי הערך שלכם,  שחברת הביטוח תיתן לכם שירות מלא 24/7 , כיסוי לאיתור חיפוש וחילוץ בעיקר למדינות עולם שלישי,  אם אתם מתכוונים לעשות משהו שהוא טיפה אתגרי תקנו גם כיסוי לספורט אתגרי שאם הג'יפ יתהפך חברת הביטוח תצטרך לדאוג גם לזה.
שימו לב, חברות הביטוח לא מכסות את הדברים הבאים :
מצב רפואי קיים, כל אחד שהיה בהשגחה בחצי שנה האחרונה או לוקח תרופות באופן קבוע צריך לקנות הרחבה מתאימה, במידה ואינו קונה את ההרחבה חברת הביטוח מחריגה את המצב הרפואי הקיים ועלולה לדחות תביעות שיכולות לעלות לכם הרבה כסף
ספורט אתגרי: ספורט מוטורי, ספורט ימי, יבשתי או אווירי, חברות הביטוח מחריגות ספורט אתגרי מהפוליסה במידה ואתם שוקלים לעשות ספורט אתגרי תקנו את ההרחבה המתאימה ויהיה לזה כיסוי.
מעבר לכך שימו לב הביטוח נסיעות לא מכסה תאונות אופנוע או טרקטורון אין לכם רישיון מתאים, הוא גם לא מכסה חילוץ ממדינות ערביות כמו אינדונזיה שאין איתם יחסים דיפלומטים, הביטוח לא מכסה נזקים שגרמתם לצד שלישי בעקבות תאונת רכב. חלק מהחברות לא מכסות אובדן של פלאפון אלא רק גניבה וזאת למרות שקניתם את ההרחבה, כמו כן אם יגנבו לכם את הכבודה מהרכב תקבלו הרבה פחות ממה שאתם חושבים כי יש גבול אחריות לגניבה מהרכב, אז תהיו חכמים ולפני שאתם קונים תבדקו מה חברת הביטוח שלכם לא מכסה.
ביטוח זה משהו שלא צרכים, עד שאתם צרכים, במידה ותצטרכו לתבוע קחו בחשבון שחברות הביטוח לא כל-כך אוהבות לשלם תביעות! אז תזכרו לשמור ולתעד את כל הקבלות, כרטיסי טיסה, הזמנות לבתי מלון, אם נגנב לכם משהו תלכו למשטרה להביא אישור, אם הלכתם לרופא תצלמו את הקבלות ואת האבחון הרפואי שיהיה לכם שמור גם בפלאפון, בכל מקרה מומלץ לשמור את כל הקבלות המקוריות חברת הביטוח עלולה לבקש אותם בזמן תביעה.
כשצרכים לבחור ביטוח נסיעות שוק הביטוח זה אתר מצוין להתחיל ממנו, חפשו ביטוח נסיעות השוואת מחירים , שוק הביטוח מוביל בתחום השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל, ניתן להשוות באמצעותו את כל הכיסויים, המחירים וההרחבות של כל חברות הביטוח המובילות כולל אלה של קופ"ח וכרטיסי האשראי, תוכלול למצוא באתר סירטונים שמסברים איזה הרחבות מומלץ לבחור וגם פירוט של כל האותיות הקטנות בפוליסה ששום נציג בחברת הביטוח לא יגיד לכם, כך תמנעו מלקנות ביטוח שלא מכסה את מה שאתם צרכים ומה ששלמתם עליו ממיטב כספכם, המומחים בשוק הביטוח זמינים בטלפון ובווטסאפ לכל שאלה ותמיד שמחים לעזור ולהסביר.
תשמרו על עצמכם ושלא תצטרכו להשתמש בביטוח לעולם, תעשו חיים ותחזרו בשלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה