תוכן שיווקי

WineBar מקררי יין מציגה: מקרר יין supreme

תוכן מקודם |
אייס 221 (צילום יחצ winebar מקררי יין)
רמת גימור גבוהה, עיצוב מפואר, מדפים נשלפים, תאורה מרהיבה והמון מקום לבקבוקי היין שלכם. מקררי יין מדחס supreme מבית WineBar הופכים את חוויית שתיית היין להרבה יותר מסתם תחביב.
אם גם עבורכם שתיית יין היא הרבה מעבר לעוד תחביב, מקרר יין מדחס גדול ומפואר הוא בדיוק מה שאתם צריכים. לא מדובר בעוד מקרר ביתי פשוט: כי אם במקרר שעוצב ותוכנן להכיל בקבוקי יין, מה שנותן לכם את כל המקום שאתם צריכים כדי לשדרג את אוסף היינות שלכם וליהנות מאיכות בלתי מתפשרת, מכל המובנים.
ישנם הבדלים בין מקררי היין שנמצאים בשוק החל בנפח שלהם, דרך העיצוב והנראות שלהם ועד יכולות הקירור שלהם. מקררי יין מקצועיים, יוכלו לקרר כמות גדולה מאוד של בקבוקי יין ולשמור על טמפרטורה אחידה ויציבה. העיצוב שלהם יהיה יוקרתי ומלא בסטייל והם יוסיפו טאץ' נחמד לכל בית או משרד. כחברה אשר מתמחה ביבוא, שיווק, שירות ומכירה של מקררי יין כבר מעל 14 שנה, WineBar ממליצה לכם על שני דגמים של מקררי יין מפוארים, גדולים במיוחד ובעלי רמת גימור גבוהה מאותה סדרה.
דגם VI300S מקרר יין מדחס עבור 303 בקבוקים
מדובר במקרר יין באיכות פרימיום ולו כל התכונות שהופכות אותו לאחת האפשרויות המועדפות על חובבי יין אמיתיים. דגם זה כולל מדפי עץ, דלת Stainless steel שעשויה ממקשה אחת ובעלת ידית מתכת. זכוכית דו שכבתית LOW-E glass המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית, שומרת על הטמפרטורה הפנימית ומגנה על הבקבוקים מפני האויב מספר אחת: קרינה חיצונית. ואם זה לא מספיק, המקרר כולל גם 18 מדפי עץ אלון עם ציפוי חזיתי של פס Stainless steel, מסילות טלסקופיות, מסך מגע עם תצוגת LCD  על ידית המקרר ותאורה מרהיבה.
דגם VI300D מקרר יין מדחס עבור 270 בקבוקים
מקרר יין VI300D הינו דגם מקצועי ומפואר שמתאים לקירור 270 בקבוקים וכולל שני אזורי קירור. בדומה לדגם VI300S, גם איכותו של ה-VI300D היא ברמת פרימיום והוא כולל את כל התכונות שהופכות אותו לבחירה מקצועית ואיכותית. שני אזורי הקירור, העליון והתחתון, כוללים מדפי עץ טלסקופיים שמיוצרים מעץ אלון איכותי וכוללים ציפוי חזיתי של Stainless steel. זכוכית דו שכבתית LOW-E glass מגנה על בקבוקי היין מקרינה ושומרת את הטמפרטורה הפנימית יציבה באמצעות טכנולוגיה ייחודית. בנוסף גם לדגם זה ישנן כל התוספות הקטנות והמפנקות שעושות הבדל גדול כמו תאורה מרהיבה, מסך מגע עם תצוגת LCD על ידית המקרר ודלת Stainless steel שעשויה ממקשה אחת וכוללת ידית מתכת.
עם עיצוב מוקפד, עם גימור מפואר, עם תכולה מטורפת של 270 בקבוקי יין, עם 2 אזורי קרור נפרדים, עם מידות של סנטר ב- NBA, עם אלגנטיות של בלרינה, עם חשיבה רבה על נגישות ושימושיות של המקרר, ועם מידוף מלא ומפנק, אין ספק שמקרר היין 270 בקבוקים 2 אזורי קירור של winebar הוא ככל הנראה מקרר היין המקצועי והמפואר בארץ.
מקררי יין מדחס מפוארים באיכות פרימיום ניתן לרכוש דרך האתר של חברתWineBar  מקררי יין או באולם התצוגה ברחוב החופר 34 בחולון שם תוכלו להתרשם מכל מגוון המקררים ולרכוש אותם בו במקום.
תגיות יין | ישראל | קרור
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה