תוכן שיווקי

סאמר סקול בחופש הגדול

תוכן מקודם |
אייס 239 (צילום Ardmore language schoo)
מדי שנה מציב מחדש החופש הגדול אתגר משמעותי בפני הורים בישראל, אשר צריכים להעסיק את הילדים למשך יותר מחודשיים שלמים, בזמן שבחוץ לוהט והם עצמם צריכים כמובן להמשיך ולעבוד. כך, קייטנות רבות ושונות ופעילויות שונות ומשונות מוצעות לילדים ולבני נוער מדי חופש גדול, וההורה הממוצע יכול להעיד כי אין זה משנה כמה פעילויות שונות יוצעו לילדים, החופש הגדול ארוך מספיק על מנת שיישארו ימים רבים בהם הילדים משועממים בבית או נתקעים מול המסך למשך יותר מדי זמן. אחד הפתרונות היצירתיים, האפקטיביים והמהנים ביותר מבחינתם של הילדים הוא מה שמכונה בארץ – "סאמר סקול". מהו סאמר סקול ומדוע מדובר בפתרון אטרקטיבי כל כך עבור הימים הארוכים של החופש הגדול?
מחנה קיץ חלומי ללימוד אפקטיבי של אנגלית
סאמר סקול הוא בעצם סוג של מחנה קיץ, אליו טסים הילדים ובני הנוער עבור מספר מטרות שונות –
מטרה אחת היא למידה אפקטיבית של אנגלית. בסאמר סקול מתקיימים מדי יום מספר שיעורים באנגלית (אך באווירה מהנה ומשוחררת, ממש לא כמו בבית הספר...), והנקודה החשובה כאן היא התרגול המעשי של האנגלית הנלמדת – מכיוון שמחנה זה מארח ילדים ממספר רב של מדינות, הדרך היחידה שלהם לתקשר אחד עם השני היא באנגלית. לכן, הילדים מתרגלים את האנגלית שהם לומדים לאורך זמן הסאמר סקול כולו באופן טבעי ואינטנסיבי (כל מי שרכש שפה שנייה בחו"ל יכול להעיד כי השימוש היומיומי בשפה הנרכשת הוא חשוב ומרכזי בתהליך הלמידה וההטמעה של אותה שפה).
זה מביא אותנו למטרה השנייה של הסאמר סקול – להכיר ולרכוש חברים מכל רחבי העולם. ילדים ובני נוער שחזרו מסאמר סקול העידו כי עכשיו יש להם כמה וכמה חברים חדשים ממדינות שונות ברחבי העולם, עימם הם שומרים על קשר רציף באמצעות האינטרנט. בעולם של היום, קל יותר מאי פעם בעבר לשמור על קשר עם חברים מחו"ל, כך שכל ילד מרוויח מכך שרכש לעצמו חברים "בינלאומיים" חדשים במסגרת מחנה הקיץ בו השתתף.
מטרה שלישית וחשובה לא פחות היא פשוט – הנאה. טיסה ליעד מעניין בחו"ל (סאמר סקול נערך לרוב במדינות כמו ארצות הברית, אנגליה, ספרד וצרפת), שהייה במשך כמה שבועות במחנה קיץ מהנה ומלא הפתעות, יצירת חברויות חדשות וגם טיול בן כמה ימים טובים במדינה בה מתקיים המחנה. בכל מדינה מרכיבים טיול בן כמה ימים המאפשר לילדים לראות את האתרים המפורסמים והמעניינים שבקרבת מקום, ולהשאיר אותם עם חוויות וזיכרונות נעימים לכל החיים.
כאשר חוזרים לסוגיה של החופש הגדול והרצון להעסיק את הילדים לאורך תקופה שנראית נצחית בתחילתה, ניתן כעת להבין מדוע סאמר סקול הוא פתרון אטרקטיבי כל כך – מדובר במחנה אשר מעסיק את הילדים לאורך מספר שבועות ומשאיר אותם עם אנגלית טובה הרבה יותר, חברים מכל העולם וחוויות וזיכרונות בלתי נשכחים.
בקרו באתר של סאמר סקול מבית חברת קמפוס לימודים והתרשמו ממגוון המסלולים המוצעים באתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה