תוכן שיווקי

זקוקים לעבודת איטום בגובה? כך תבחרו את בעל המקצוע הנכון

תוכן מקודם |
אייס 245 (צילום פוטוליה)
עבודת איטום עבור מבנה זה או אחר, בין אם מדובר בביתנו הפרטי ובין אם במבנה השייך למקום העבודה וכו', היא עבודה אותה כדאי מאוד לבצע כמו שצריך.
במקום להיגרר עם נזילות, דליפות, בריחה של חום/קור וכו' במשך תקופה ארוכה כדאי לעשות את העבודה פעם אחת כמו שצריך, בצורה אשר תיתן מענה מספק לבעיה ותפתור אותה למשך שנים ארוכות קדימה. מכיוון שבאופן כללי עבודת איטום איכותית אינה עניין פשוט, ומאחר ובמקרים רבים עבודת האיטום מתבצעת בגובה (לדוגמה – בקירות החיצוניים של הבית, בגג המבנה וכו'), מציאת בעל המקצוע הנכון אשר יבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר אינה עניין טריוויאלי.
כיצד, אם כן, נדע לבחור את בעל המקצוע הנכון והמתאים ביותר לעבודה?
ניסיון עשיר ומוכח והסמכות מקצועיות כנדרש
אחד הדברים הראשונים שנחפש אצל בעלי מקצוע המציעים לבצע עבורנו את עבודת  האיטום בגובה הוא סוג וכמות הניסיון בו הם מחזיקים בעבודות מסוג זה, כמו גם הסמכות מקצועיות מתאימות.
 
מבחינת ניסיון, חשוב להבין כי לא כל מי שמציע עצמו בתור בעל מקצוע לעבודות איטום אכן מחזיק בניסיון עשיר בסוג זה של עבודות. וודאו כי מדובר בבעל מקצוע אשר כבר ביצע לא פעם עבודות מסוג זה ספציפית, ולא סתם כל אחד אשר מצהיר כי הוא יודע לאטום. איטום אינו עניין פשוט או טריוויאלי כלל וכלל, ועל בעל המקצוע להכיר את סוג החומרים מהם בנוי המבנה, את החומרים המתאימים לאטימה במצב מסוג זה וכו'.
 
מלבד לניסיון מקצועי בעבודות איטום מסוג ספציפי זה, מומלץ לוודא כי מדובר בבעל מקצוע המחזיק בהסמכות המקצועיות הדרושות לצורך ביצוע עבודה זו. בפרט, כאשר מדובר בעבודה בגובה קיימת דרישה חוקית כי אותו בעל מקצוע יהיה מוסמך לעבודות גובה (משמעות הדבר היא כי הוא עבר קורס עבודה בגובה וכי הוא מוסמך לעבודות אלו מבחינה בטיחותית ומקצועית). אם אתם שואלים בנוגע לתעודות והסמכות רלבנטיות ובעל המקצוע מתחיל לגמגם ולהתחמק – אתם יכולים ישר לעבור הלאה. סביר להניח כי לא רק שהוא אינו מחזיק בהסמכות הנדרשות, אלא שהוא גם אינו מחזיק בניסיון מקצועי עשיר דיו.
 
עובדים מטעם חברת איטום מקצועית ומוכרת בתחום
דרך נוחה ובטוחה ביותר למצוא את אנשי המקצוע האיכותיים והמתאימים ביותר לביצוע עבודת האיטום בגובה עבורנו, היא להתחיל בחיפוש אחר חברת איטום מקצועית ומוכרת בתחום.
כאשר מדובר בחברת איטום מקצועית, תוכלו למצוא באתר שלה מידע רלבנטי רב דוגמת המלצות של לקוחות, פירוט בנוגע לעבודות בהן מתמחה אותה חברה וכו'. כך, תוכלו להיות בטוחים גם כי אתם מקבלים אנשי מקצוע איכותיים ומתאימים, וגם כי העבודה מגיעה עם "גב" ואחריות של חברה מקצועית, ומוכרת בתחום.
 
חברת איטום פז מבצעת מגוון עבודות בתחום האיטום במקצועיות ובאחריות. לקבלת מידע הכנסו לאתר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סיכונים בעבודה בגובה
    ליאור בטיחות 08/2019/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן עבודת איטום מורכבת מסיכונים רבים כגון אש (ליריעות ביטומניות) וכן גלילי גז דליק,סיכונים לעבודה בגובה, סיכונים מכאניים, מזג אוויר ועוד ולכן לבחור קבלן שמתייחס לבטיחות ומכים סקר סיכונים ע"י ממונה בטיחות בכדי להפחית את הסיכונים עד לכדי סיכון קביל
    סגור