תוכן שיווקי

כרטיסי ביקור מעוצבים - היתרונות שבמיתוג מקצועי

תוכן מקודם |
אייס 247 (צילום Pixabay)
אם עד לפני עשור או שניים, נחשבו כרטיסי הביקור לנחלתם של אנשי העסקים ובעלי חברות הענק בלבד, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. כמעט כל בעל מקצוע, עסק או כל מה שביניהם, מחזיק באמתחתו כרטיסי ביקור. התובנה שזו היא הדרך היעילה ביותר להגדלת מעגל הלקוחות, קיימת אצל יותר ויותר אנשים. וכך, עם עליית מספר כרטיסי הביקור שלקוח פוטנציאלי זוכה לקבל, התעצם הצורך לייחד ולבדל את כרטיס הביקור הספציפי שלכם מבין כל הכרטיסים. כרטיסי ביקור מעוצבים הם בדיוק הדרך לעשות זאת. להלן סקירת היתרונות של כרטיס ביקור מעוצב על פני כרטיס רגיל.
מדוע כדאי לבחור כרטיס ביקור מעוצב?
התמקדות: בדיוק כמו העגבנייה היפה ביותר בין ערימת העגבניות, כך גם כרטיס ביקור מעוצב בולט אל העין באופן כמעט בלתי מודע. בין הכרטיסים הלבנים עם הכיתוב השחור, חסרי הלוגו, הצבע והברק, הכרטיס המעוצב לא משאיר אף אחד אדיש.
תמורה גבוהה במחיר נמוך: ריבוי בתי הדפוס גרם לכך שכיום, מחירם של כרטיסי ביקור מעוצבים כמעט זהה לזה של הכרטיסים הרגילים. והתמורה? גבוהה לאין ערוך.
מסר אישי שלכם: הלוגו, הצבעים, הצורה, כולם מהווים אמצעי להעברת מסר ורעיון ללקוחות פוטנציאלים. בכרטיס מעוצב מדובר במסר שלכם ורק שלכם, ולא בכזה שנלקח מפורמט כללי.
כיצד תיצרו כרטיס ביקור מעוצב באיכות גבוהה?
הנה כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם:
צבעים: הימנעו מיצירת כרטיס בצבעים שחור-לבן בלבד. התאימו את הצבעים הנבחרים לאופי העסק והמסר. לדוגמא: כחול להעברת תחושות אמינות ויציבות. אדום כסמל לנחישות ותשוקה.
נייר: בחרו נייר איכותי ומרשים, בעל אורך חיים גבוה. בין הסוגים המומלצים עבור כרטיסי ביקור: נייר כרומו, ניייר בד, נטול עץ, פנינה ועוד.
גימור: בין אם תבחרו בגימור (למינציה) מבריק, המתאים להעברת תחושות עושר וחדות, או שמא תלכו על האופציה הקלאסית – מט – דאגו לגימור באיכות גבוהה על ידי מומחים בתחום.
לוגו: חשיבות הלוגו הוכחה מחקרית כגבוהה במיוחד, הן בשל העובדה כי זהו האלמנט הנקלט ביותר על ידי הנמען והן בזכות יכולת הקישור בין לוגו לעסק ולמסר. התייעצו עם בעלי ידע לגבי הצבעים, הגודל, המיקום ושאר הפרטים בלוגו שילווה את אלפי כרטיסי הביקור שלכם.
אז אל תהססו יותר מדי. בחרו בכרטיס ביקור מעוצב ועזרו לעסק שלכם להמריא לגבהים חדשים! בהצלחה.
המאמר נכתב ידי בית דפוס כרטא –מומחים בהדפסת כרטיסי ביקור https://www.kartaprint.co.il/
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה