תוכן שיווקי

אנשים חכמים – לא מחכים לרגע האחרון

אומנם אנחנו בקיץ ומאוד חם לנו אבל החורף עומד להגיע עוד מעט ממש ואם טרם התחמשתם לכם במתג חכם לדוד, אותו תוכלו לנהל מרחוק.. הגיע הזמן לעשות זאת וליהנות ממחירי קיץ. יצאנו לבדוק ולהכיר את המתג החכם לניהול הדוד.

תוכן מקודם |
אייס 251 (צילום יח"צ)
כחלק מאומת הסטרטאפים, שישראל הפכה להיות בשנים האחרונות, הבית החכם הפך למוקד מרכזי ביותר ולא מעט מכשירים חכמים החלו להופיע בנופך הישראלי. אנשים רבים, בונים את בתיהם באופן חכם מלכתחילה ואלו אשר ביתם כבר בנוי, רוכשים גאדג'טים ומכשירים חכמים שונים על מנת לעשות אותו חכם ככל האפשר וכפועל יוצא ליהנות מבית חכם אשר מצליח לחסוך בעלויות ולהיות מנוהל מרחוק. בין המכשירים החכמים שניתן להוסיף לבית נמצא את מנורות חכמות, מזגנים חכמים, מתג חכם לדוד ועוד. בכתבה הבאה נדבר מעט על מתג הדוד החכם ונגלה לכם מתי הכי כדאי לרכוש אותו ולמה... הצטרפו אלינו והכירו את המתג שכנראה ישנה לכם את החיים או לפחות את חיי המקלחת.
מי אתה מתג חכם לדוד ולמה אני צריך את זה?
הסוויצ'ר הינו מתג חכם לניהול הדוד הביתי שלכם, המתג מאפשר לכם ליהנות מסביבת מגורים חכמה וניהול הדוד גם מרחוק באמצעות אפליקציה תודות לטכנולוגיות ה WIFI. כך, למשל כאשר אתם צריכים להגיע הבייתה ומיד לצאת לאחר התארגנות מהירה, תוכלו להדליק את הדוד עוד בדרך הבייתה ולהגיע היישר אל מקלחת נעימה וחמימה. מעבר לכך, תוכלו לאפשר לכל דיירי הבית לשלוט ולנהל את הדוד ואפילו להגדיר מראש את לו"ז הדלקת הדוד השבועי. בכל הקשור לחיסכון אותו מעניק המתג ומעצם היותו מתג חכם, אתם נהנים מחיסכון בהוצאות החשמל ואף יכולים למדוד את הוצאות החשמל. הימים בהם שכחתם את הדוד דולק, עברו חלפו וכעת הוא ידלוק מתי וכמה שאתם רוצים ומגדירים לו. בנוסף, המתג מעוצב באופן חדשני ומודרני ואף מוסיף אלמנט הייטקיסטי לבית. אם אתם תוהים האם הוא יתאים לשקע הביתי שלכם אז אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שהסוויצ'ר מתאים לכל המשקעים בבית הקיימים (חדשים וישנים) והליך ההתקנה הוא יחסית מהיר ופשוט.
מתי מומלץ לרכוש את המתג החכם?
אם לא היינו ברורים מספיק עד כה, אזי התשובה היא כעת! בזמן הקיץ, עלויות המתג יהיו נמוכות יותר (על פי רוב) וגם תהיו מוכנים אל החורף המתעד להגיע דיי בקרוב. חשוב לזכור שגם בתים בעלי דוד חשמלי, זקוקים למתג החכם לאורך כל השנה ולא רק בחורף ולכן גם הם ייהנו ממחירים טובים יותר בזמנים אלו.
מתג חכם לדוד מומלץ הינו מבית Switcher (סוויצ'ר) בגרסתו החדשה ששמה הוא Switcher V2. תוכלו ליהנות ממחיר אטרקטיבי במיוחד, 12 חודשי אחריות, ניהול הדוד מרחוק באמצעות הסמארטפון שלכם, הגדרת לו"ז קבוע, יכולת שליטה עבור ריבוי משתמשים, מחיסכון אדיר בהוצאות החשמל ועוד שלל יתרונות. אז שיהיו לכולנו מקלחות נעימות ונתראה בסקירה הבאה!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה