תוכן שיווקי

כמה עולה היום ביטוח בריאות פרטי ומה הוא כולל?

תוכן מקודם |
אייס 260 (צילום Pixabay)
כמה שהחיים שלנו יקרים, כך הם שבירים ועדינים. כל אחד ואחת מאיתנו עלולים, חלילה, להיפצע, לחלות במחלה או להגיע בשלב כלשהו של החיים למצב סיעודי. כשאנחנו אומרים שהחיים שלנו יקרים, אנחנו לא מתכוונים רק לכמה שהם חשובים לנו, אלא פשוטו כמשמעו – יקרים. כל מצב בריאותי הדורש טיפול עשוי לעלות אלפי שקלים והדרך היחידה להבטיח לעצמנו את היכולת הכלכלית לקבל את הטיפול הטוב ביותר היא באמצעות רכישת ביטוח בריאות.
חלק מכם ודאי חושבים כעת שאתם כבר מכוסים – הרי יש לכם ביטוח בריאות מטעם קופת החולים, ואפילו בחרתם את הכיסוי המלא ביותר. זה, לכשעצמו, מצוין, ויאפשר לכם לקבל מקופות החולים כיסוי עבור מצבים רבים. אבל בדרך כלל יהיו אלו מצבים שגרתיים למדי. שקט וביטחון אמיתי תוכלו לקבל רק עם ביטוח בריאות שמכסה מצבים נוספים, מורכבים יותר, להם לא תמצאו מענה בביטוחים של קופות החולים.
מה תקבלו רק עם ביטוח בריאות פרטי?
  • ניתוחים פרטיים בבחירה אישית של המנתח וללא המתנה ארוכה
  • קיצור המתנה גם לבדיקות הדמיה כגון MRI ושירותים אמבולטוריים אחרים
  • ניתוחים, טיפולים והשתלות איברים בחו"ל – קופות החולים מאפשרות זאת רק כשהחולה בסכנת חיים ממשית כשאין שירות מקביל בארץ, ביטוח בריאות פרטי פותח אפשרות זו לכלל המבוטחים
  • תרופות שאינן נמצאות בסל הבריאות
כל אחד מהנ"ל יכול להיות נגיש גם למי שאין ברשותם ביטוח בריאות פרטי, תמורת תשלום של אלפי ואף עשרות אלפי שקלים. לרובנו אין יכולת להוציא סכומים כאלה, שלפעמים נדרשים באופן שוטף, מדי חודש בחודשו. תשלום סטנדרטי של פרמיות לביטוח הבריאות הפרטי שלכם יבטיח שבמקרה הצורך, סכומי העתק הללו לא יצאו מהכיס שלכם אלא מקופת הביטוח שרכשתם.
אז כמה זה עולה?
בביטוח בריאות, כמו בסוגי ביטוחים אחרים, גובה הפרמיה החודשית נקבע על פי מידת הכיסוי של המבוטח מעוניין בה, ובהתאם לפרמטרים אישיים שלו, המשפיעים על פוטנציאל הפעלת הביטוח. כיסוי מלא לגבר צעיר שבריאותו הכללית טובה לא יעלה על כמה עשרות שקלים בחודש, אך מחיר כיסוי זהה ילך ויעלה ככל שהמבוטח מבוגר יותר ו/או סובל ממחלות רקע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה