תוכן שיווקי

תהיו כנים עם עצמכם - מה הכי חשוב בבחירת גן אירועים?

תוכן מקודם |
עם יד על הלב: אילו יכולתם לקבל כל מה שאתם חולמים עליו, ונניח שלא היו לכם בגלל מגבלות משום סוג, מה הייתם רוצים לקבל בגן האירועים שבו תקיימו את האירוע הכי חשוב בחיים שלכם? יהיו כאלה שיגידו – גינה מפוארת ורומנטית, אחרים יגידו אוכל כמו במסעדות יוקרה משובחות. מה לכם חשוב, בבחירת גן אירועים? הנה כמה נקודות ששווה להתייחס אליהן.
קודם כל, מסתכלים על המראה
גן אירועים חייב להיות, לפני הכל ואחרי הכל, מהמם חזותית. לא חשוב כמה האוכל יהיה טעים והמוזיקה מקפיצה, הדבר הראשון שהאורחים שלכם רואים זה את יופיו של המקום, ולכן הקפידו שגן האירועים שלכם ייראה יפה מכל זווית ובכל מקום בו האורחים שלכם יבקרו.
אחרי שהתעלפנו ממראה המקום, איך האוכל?
אורחים המגיעים לאירועים מקווים שהאוכל יהיה שווה את הצ'ק, ומצפים לערב של ריקודים, אלכוהול טוב ואוכל משובח. וכשהאורחים שלכם באים בכזה מצב רוח לחגוג – לא תתפשרו על פחות ממושלם, נכון? בדקו בשבע עיניים שהאוכל המוגש לאורחיכם הוא יוקרתי, טרי, מעודכן ומודרני, והכי חשוב – טעים להפליא.
אווירה רומנטית, נעימה, מפנקת ומענגת
כשכל האורחים מרגישים נפלא, שמחים ונהנים, זה סימן שהאווירה במקום מחשמלת ושמחה. אבל איך יוצרים אווירה כזו? כולם יסכימו שאווירה קסומה ומענגת היא מסוג הדברים החמקמקים האלה, שאי אפשר לקנות בכוח. או שיש את זה, או שאין את זה. והאמת, שאם הצוות של גן האירועים מקפיד על תחזוקה קפדנית ביותר של המקום, על ניקיון מוחלט, על שירות נעים והגשה מוקפדת, על טיפוח המקום - זה מתבטא באווירה נעימה ורומנטית.
איפה אפשר למצוא את כל הטוב הזה?
אז מה זה אומר בעצם, שרק אנשים אמידים מאד יכולים להתחתן בגן אירועים מושלם וליהנות מאירוע נפלא ומהמם? ממש לא. גן האירועים אודיאון, גן עדן קסום בעמק חפר, הוגדר פעמים רבות בתור "המקום הכי יפה בארץ", שבהחלט עונה על כל הקריטריונים החשובים להפקת אירוע משמח ומהמם. הגינה הענקית מפוארת ומתוכננת בעיצוב עילאי להנאת האורחים והחוגגים, האולם המפואר החגיגי, האווירה המדהימה, הניקיון שגורם לנו לחשוב שאנחנו בכלל בחו"ל ועוד לא דיברנו על הדובדבן שבקצפת, האוכל המשובח והסופר יוקרתי המוגש באודיאון. למעשה, תתקשו להיזכר שאתם בכלל באירוע, ותחשבו שנקלעתם למסעדת שף מסוגננת. האוכל, מנות גורמה יוקרתיות ופוטוגניות, מגוון ומעורר תיאבון והשתאות בזכות הריחות המגרים ומגוון הצבעים והטעמים. המנות מוגשות באופן ייחודי ועל כלים מסוגננים, באופן שלא מזכיר בשום דבר הגשה סטנדרטית של גן אירועים. השירות נפלא ואישי, ובכל מקום יש פינות שבהן ניתן לשוחח בנחת, ללגום כוס יין משובח ופשוט ליהנות מהחיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה