תוכן שיווקי

אהבה בבוטיק: כך תצאו לחופשה הכי רומנטית שלכם השנה

תוכן מקודם |
ספא פתאל (צילום PIXABAY)
אוגוסט מאחורינו וזה אומר שאם אתם מעוניינים לקחת פסק זמן זוגי בחופשה שקטה ואינטימית, עכשיו זה בדיוק הזמן. רשמו לעצמכם את כל מה שכדאי לבדוק מראש לקראת החיפוש המתבקש אחר מלונות בוטיק ומלונות ספא בישראל.
רשת פתאל מציגים:
לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן
אחד העקרונות החשובים שעליכם לבדוק בעת חיפוש המלון שלכם, הוא כמובן המיקום.
ישנם מגוון מלונות בוטיק או מלונות ספא שהלוקיישן שלהם הוא חלק מהייחודיות, ואין ספק שהעניין מעצים בכמה מידות את חוויית הנופש. כאשר תקראו אודות מלונות כאלו ואחרים, זכרו לחפש באופן ספציפי את התיאור בו מפורטים אזורי הבילוי והפנאי בסביבת המלון.
כדאי לחפש אחר מלונות הממוקמים בלב העניינים, בקרבת בתי קפה, מסעדות, ברים, גלריות, מוקדי תרבות ועוד, במיוחד אם החלטתם לצאת לחופשה אורבנית בתל אביב. נכון שהגעתם על מנת לחפש שקט ושלווה, אך זה כל היופי שבמלון האינטימי שלכם. את הרוגע תוכלו למצוא בכל פינה במלון, וכאשר תרצו לחוות את העיר ולצאת לבילוי רומנטי לילי, תוכלו לעשות זאת בהחלטה של הרגע ואפילו במרחק הליכה קצרה.
יוקרה ולייף סטייל
אל תוותרו על מלונות מעוצבים וייחודיים על מנת שתוכלו להתחבר לאווירה כבר מהכניסה למתחם.
ישנם מלונות בוטיק ומלונות ספא אשר חרטו על דגלם את העיצוב היוקרתי, החמים, הפסטורלי ועוד אינספור תיאורים שיהפכו את החופשה ליוצאת דופן מבחינה חזותית ומבחינת האנרגיה שהיא תשדר אליכם מבין הקירות.
בהזדמנות זו, כדאי לקרוא קצת אודות המלונות ולבדוק מראש האם אתם מתחברים לסיפור העומד מאחוריהם. כמעט לרוב המלונות יש סיפור וההתחברות שלכם לקונספט תגדיל משמעותית את החוויה שלכם בעת החופשה. מלון עם סיפור הוא מלון אותנטי, נגיש ונעים. צריך לחוות כדי להבין.
ספא ושלווה
ישנם מלונות בוטיק המציעים מתחם ספא עם חדרי טיפולים וישנם מלונות ללא מתחם ספא מוגדר, אך בהחלט קיימת האפשרות להזמין טיפולים ועיסויים עד לחדר. העניין כמובן נתון לשיקולכם בעת החיפוש אחר המלון המועדף עליכם.
במלונות ספא למיניהם, כמובן שמתחם הספא הוא חלק מהרעיון ואי אפשר להתעלם ממנו.
במקרה שאתם מעדיפים לצאת לחופשה במלון ספא, וודאו כי המתחם מפואר ומרשים וכמובן מציע מגוון טיפולים ופינוקים.
חוויות קולינריות
נושא הקולינריה בהחלט חשוב ומשמעותי מאד כחלק מחוויית הנופש שלכם, ועל כן כדאי לוודא שבמלון שלכם מוגשות ארוחות עשירות ומגוונות. ישנם מלונות המציעים ארוחות משובחות הנעשות על ידי השף הפרטי שלהם והעניין מבטיח חגיגה קולינרית.
עניין הלוקיישן מגיע גם לכאן, במקרה שבחרתם מלון המציע ארוחת בוקר בלבד.
כדי שתוכלו ליהנות מארוחות צהריים וערב מעולות, כדאי לוודא שהמלון שלכם אכן ממוקם באזורים שוקקים, עם שלל בתי קפה ומסעדות. ואם אתם רוצים להתפנק עד הסוף, תוכלו לכוון את המיקום שלכם בקרבת מסעדות מפורסמות עם שפים ידועים. 
רשת מלונות פתאל מציעה חבילת ספא מפנקת במבחר מלונות בוטיק מרשת פתאל ברחבי הארץ על בסיס אירוח לינה וארוחת בוקר. לפרטי החבילות היכנסו לאתר הבית.
חופשה נעימה.
תגיות חופשה | מלון | פתאל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה