תוכן שיווקי

5 המתנות שכל אחת תשמח לקבל לחג

תוכן מקודם |
ביז 20 (צילום ביז 20)
תקופת החגים כבר כאן ויחד איתה ההתלבטות לגבי מתנות לקרובי משפחה, חברות וקולגות. גם את נמצאת בדילמה דומה ולא מוצאת רעיונות מקוריים? יצאנו לשטח כדי לאסוף עבורך את המתנות שכל אחת תשמח לקבל
חגי תשרי כוללים בתוכם את ראש השנה, כיפור וסוכות ומתאפיינים בהמון מפגשים אישיים וחברתיים. בין היתר, אנחנו נוטים לחגוג את התקופה הזו עם מתנות לחברות וקרובות משפחה או קולגות. במקרים כאלה, מה שנדרש מאיתנו הוא למצוא מתנה מקורית שגם עומדת בתוך מסגרת התקציב שהגדרנו מראש.
אז איך עושים את זה בצורה נכונה וכיצד מוצאים מתנות שהצד השני בטוח ישמח לקבל? אספנו כמה רעיונות בסגנונות שונים שמהם כדאי לשאוב השראה:
1. סט איפור
נשים בגילאים שונים זקוקות לסט איפור שעוזר להן לשמור על מראה מחמיא. אם את מכירה היטב ובאופן אישי את מקבלת המתנה, תוכלי לקנות לה מלכתחילה מוצרים שהיא אוהבת ולחסוך לה את הזמן והמאמץ. במידה ואת לא בטוחה איזה מוצרים מועדפים על מי שמקבלת את המתנה, הפתרון יהיה לרכוש עבורה סט איפור מושלם עם כל מוצרי הבסיס: החל ממייק אפ, דרך אייליינר וצלליות ועד קרם לחות ומים מיסלריים.
2. בושם
מתנה מושלמת היא משהו שמישהי רוצה אבל לא תקנה לעצמה. כאן טווח האפשרויות נראה רחב, אבל אפשר לסנן אותו אם הולכים על בושם יוקרתי ואופנתי. יש מגוון רחב של בשמים חדשים שמגיעים לחנויות לקראת תקופת החגים, כמו גם מבצעים שהופכים את העסקה למשתלמת ואטרקטיבית עבורך.
3. מנוי לקאנטרי
כל אחת תשמח לקבל במתנה משהו שיעודד אותה לבצע פעילות גופנית, לחטב את הגוף ולשמור על הכושר ועל הבריאות. הפתרון בהקשר הזה הוא מנוי לקאנטרי, שיכול לכלול בתוכו גם כניסה לבריכה, לסאונה ולג'קוזי. את המנוי את יכולה לבחור לפי מסגרת התקציב ובעלות נמוכה יחסית גם אפשר לקנות כרטיסייה עם מספר כניסות מוגבל.
4. סדנת אפייה
מי שמאמינה שחוויות עדיפות על מוצרים בטח תשמח לדעת שיש כיום מגוון רחב של סדנאות שאותן ניתן לרכוש בתור מתנה. את יכולה לבחור סדנה בתחום שמעניין את מקבלת המתנה, או להחליט במקומה על סדנה עם ערך מוסף – כמו למשל בישול ואפייה. בדקי שהשעות והימים מסתדרים, התענייני בהמלצות על סדנאות רלוונטיות ונסי לשקול להגיע גם את כדי ליהנות מכל העולמות.
5. גיפט קארד
רוצה לפרגן לקרובת משפחה, חברה או קולגה וללכת על בטוח עם מתנה שהיא בטוח תמצא מה לעשות איתה? בשבילך המציאו את הגיפט קארד. שובר מתנה כמעט לכל רשת יעביר את האחריות לידיים של מקבלת המתנה וישאיר אותך עם המחמאות. כאן, התפקיד היחיד שלך הוא להחליט על הסכום ולא לשכוח לצרף כרטיס עם ברכה אישית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה