תוכן שיווקי

הפתרון הנכון במקום הנכון לשירותי כביסה 24/7

תוכן מקודם |
ביז 10 (צילום משאטרסטוק)
קלין בוקס, סטארט אפ חדש בתחום שירותי הכביסה, מאפשר גם לאנשים העסוקים שבינינו ליהנות מהפתרון הנוח והזמין ביותר לשליחה וקבלה של פריטי לבוש למכבסה, באמצעות לוקרים חכמים הזמינים 24/7 במספר הולך וגדל של נקודות שירות ברחבי הארץ.
עסוקים מעל הראש ולא מוצאים זמן לטפל בכביסה המלוכלכת? זה הזמן לשמוע על השירות החדש בתחום שירותי הכביסה שתוך פרק זמן קצר הפך לסיפור הצלחה והגיע לפריסה ארצית עם יותר מ-30 עמדות שירות הפועלות בנקודות אסטרטגיות כגון: מרכזים מסחריים, קניונים, מתחמי הייטק ובנייני משרדים.
 קלין בוקס - פשוט רעיון מבריק...
קלין בוקס הוא סטארט אפ חדשני בתחום שירותי הכביסה הצובר תאוצה וקהל לקוחות ההולך וגדל מיום ליום. הרעיון העומד מאחורי השירות הוא הנגשת שירותי הכביסה בכל רגע נתון ובכל מקום. השירות מתאפשר באמצעות לוקרים חכמים הנשלטים ע"י מחשב, כך שאנחנו יכולים למסור ולקבל 24/7 את פריטי הלבוש הנדרשים לכביסה, גיהוץ וניקוי יבש, בזמן הנוח לנו ובמיקום המועדף עלינו, ברמת איכות גבוהה ושירות לקוחות זמין ואישי.
השימוש בלוקרים החכמים של קלין בוקס, מתבצע באמצעות מסך מגע וממשק פשוט, נוח וידידותי למשתמש, כאשר החיבור למערכת נעשה באמצעות הזנת הטלפון הנייד וסיסמא. התשלום בגין השירות מתבצע בכרטיס אשראי עם איסוף הכביסה הנקייה מהלוקר.
קלין בוקס – למי מיועד השירות?
לכל מי שמעדיף לחסוך את זמן הגיהוץ ולהשקיע אותו במשהו אחר (כמו עוד 5 דקות שינה בבוקר), לכל מי שמשתמש בשירותי ניקוי יבש ורוצה לחסוך לעצמו "סידור" ביום שישי ואין לו זמן להגיע למכבסה באמצע השבוע, לכל מי שעובד במגדלי משרדים ולא ידע עד היום כמה שהדרך לעבודה יכולה להיות פרודוקטיבית ולצמצם את מטלות הבית – ובעצם, לכולנו.

מייל בוקס - חוסך את התור לקבל החבילות בדואר
קלין בוקס גם השיקה לאחרונה שירות חדש העונה לשם: "מייל בוקס", במסגרתו ניתן לקבל חבילות ודואר רשום בלוקרים הזמינים של קלין בוקס, וכל זאת מבלי שתדרשו להגיע לסניף הדואר או לנקודת החלוקה הקרובה לביתכם. חלום, לא? אם גם אתם רוכשים מוצרים באונליין, זה הזמן לבדוק איפה בסביבת מגוריכם או עבודתכם תוכלו למצוא את הלוקרים החכמים של קלין בוקס ובמקום שאתם תרדפו אחרי החבילות בנקודות החלוקה השונות הן פשוט ימתינו לכם בלוקר לאיסוף 24/7 מתי שנוח לכם...חלום, כבר אמרנו, לא? 
מפיילוט מוצלח לפריסה ארצית
הלוקרים של קלין בוקס כבר נמצאים ביותר מ-30 מיקומים שונים ברחבי הארץ הכוללים בין היתר את: מגדל עזריאלי שרונה ומגדל דיסקונט בת"א, פארק מת"מ בחיפה, קניון קריית אונו, משרדי חברת APPLE  בהרצליה פיתוח, בית איילון ביטוח, בית שיכון ובינוי באיירפורט סיטי ועוד – רשימת המיקומים המלאה באתר של קלין בוקס.
בימים אלו, מרחיבה חברת קלין בוקס את פעילותה בכל רחבי הארץ, והיא מאפשרת לכל בעלי המתחמים שוקקי החיים ולחברות הגדולות במשק להצטרף למהפכה בכל הנוגע לקבלת שירותי כביסה המותאמים לחיי היומיום הדינמיים והעמוסים שלנו, 24 שעות 
תגיות כביסה | לוקר | שירות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה