תוכן שיווקי

טרנדים חדשים בעיצוב מטבחים

תוכן מקודם |
מטבח (צילום שאטרסטוק)
חולמים על מטבח פרקטי אך גם מעוצב? שנת 2019 הביאה לנו ללא ספק כמה טרנדים אשר יהפכו כל מטבח לשימושי הרבה יותר ופרקטי, החל מרמת הלכלוך ועד לרמת ההתאמה של המטבח לשאר חלקי הבית.
צבעים נועזים וכהים – איך לא חשבנו על זה קודם?
למרות שהצבעים הכהים הינם הפרקטיים ביותר בכל הנוגע ללכלוך והאמת שגם לסדר, עדיין הטרנדים עד לא מזמן נגעו בעיקר לשימוש בצבעים בהירים למיניהם. אולם, למזלנו הרב ניתן למצוא כיום מגוון רחב של עיצובים מודרניים או אפילו כפריים, שמגיעים בגווני החום, השחור או האפור. בייחוד, שווה לשים לב לשילובים המעניינים, הכוללים שיש שחור או אפור, בשילוב עם ארונות מטבח בהירים יותר. כמו כן, חשוב לציין שסגנון משטחי העבודה והשיש לא דומים לדוגמאות הכהות שהכרנו מסגנונות הרטרו, וכיום הן אלגנטיות יותר ואחידות. בכלל, נראה כי עיצוב מטבחים בימינו הופך לפרקטי הרבה יותר ממה שהיה בעבר.
מטבח פתוח ההולם את עיצוב הדירות הישראלי
כבר מזה כמה עשרות שנים שהאדריכלות הישראלית נוטה לבניית דירות בהן המטבח הינו בסגנון פתוח, כלומר לא קיימת הפרדה בין המטבח לסלון, או לפינת האוכל, מה שמאוד מקובל במדינות אחרות. עד כה, ישראלים רבים שגרו בדירות שכאלה התקשו בעיצוב המטבח באופן אשר יתאים לעיצוב שאר הבית, אולם בשנת 2019 ואולי מעט קודם, נכנס טרנד עיצוב מטבחים פתוחים אשר כולל הענקת מראה כמה שיותר רחב ופונה למרכז הבית. עבור אלו שעד כה התקשו לממש טרנדים שונים בעולם העיצוב, מדובר בבשורה משמחת, אולם יש לציין שגם עבור אלה שמעוניינים בהפרדה ויזואלית בין המטבח לשאר חלקי הבית, ישנם לא מעט פתרונות אסתטיים ואופנתיים במיוחד: שימוש ברהיטים, מחיצות דקורטיביות וכד' אשר ישמשו כחוצצים בין המטבח לשאר החלקים. כמובן שגם ספרייה מרכזית ומעוצבת עבור הבית תתקבל בברכה, ולצד זאת, גם אי למטבח, עליו נרחיב מיד.
אי רב שימושי: טרנד שלא יוצא מהאופנה
האי הרב שימושי איננו חדש במחוזותינו אמנם, אך בשנה החולפת ניתן בהחלט למצוא עוד ועוד שכלולים פרקטיים במיוחד לאי הפשוט שהכרנו בעבר, הכוללים: שימוש בכמה איים (שאינם אגב, עשויים בהכרח מעץ, אלא מחומרים כמו בטון או קרמיקה דמוית בטון) וצבעי האי גם הם השתנו – ניתן לראות כאמור, שימוש רב בגוונים כהים לאי אשר מקנים למטבח כולו מראה מתוחכם הרבה יותר מן הצבעים הבהירים. כמו כן, ניתן למצוא איים רב שימושיים המכילים אפילו ברזים וכיורים, נפתחים לשולחן אוכל ובקיצור – הופכים לתוספת המושלמת שכל מטבח צריך ושכל אחד יוכל ליהנות מהם, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית, בייחוד כשהם כה נפוצים בחנויות עיצוב מטבחים.
תגיות אופנה | מטבח | עיצוב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה