תוכן שיווקי

ביטוח רכב כלל VAR

תוכן מקודם |
מצלמת רכב (צילום fotolia)
השילוב בין עולם הביטוח, הרלבנטי לחיים השוטפים של כולנו במגוון דרכים שונות, לבין עולם הטכנולוגיה המתפתח סביבנו בקצב מסחרר, מניב פיתוחים מסקרנים ופורצי דרך, הרלבנטיים לכולנו. דוגמה טובה לכך היא סוג חדש יחסית של ביטוח רכב המוצע על ידי חברות כמו כלל ביטוח, אצלה מכונה ביטוח זה – ביטוח רכב VAR, הכולל שימוש במצלמת רכב. מה הרעיון העומד מאחורי ביטוח רכב VAR של כלל ומה תפקידה של מצלמת רכב בהקשר של פוליסת ביטוח הרכב שלנו?
מהי מצלמת דרך ומהו תפקידה?
הרעיון המייחד את מסלול ביטוח הרכב VAR של חברת כלל הוא שימוש במצלמת דרך, המוגדר בתוך הפוליסה עצמה ומהווה תנאי מקדים עבור תנאים מסוימים המפורטים בפוליסה.
נתחיל בהסבר קצר אודות מצלמות דרך – בשנים האחרונות נעשה שימוש הולך וגובר הן בארץ והן בעולם במצלמות רכב, המכונות גם "מצלמות דרך". הכוונה היא למצלמה ייעודית המותקנת בתוך הרכב ומצלמת את כל מה שקורה בעת הנהיגה. מצלמות אלו מתחברות ישירות לאפליקציות ייעודיות בסלולארי או במחשב, ומתעדות את מה שמתרחש במהלך הנהיגה, לצורך שימושים שונים. כמובן שאחד השימושים המתבקשים והעיקריים של מצלמות דרך הוא שימוש לצרכי ביטוח – מצלמת הרכב מתעדת את מה שמתרחש במהלך הנהיגה, ולכן מספקת עדות מצולמת ואופטימאלית עבור כל מצב בו קיימת אי וודאות ומתעוררות ספקות בכל הנוגע לאחריות לתאונה או לעבירת תנועה. בעוד במקרים רבים של תאונות ועבירות תנועה מוכנים כל הנהגים להישבע כי האחריות למקרה אינה שלהם.
מצלמות דרך מסדירות מקרים רבים כאלו, ומאפשרות הן לחברות הביטוח, הן לרשויות המדינה והן כמובן לנהגים עצמם, להכריע בצורה הטובה ביותר בנוגע למה שבאמת אירע בפועל.
מסלול הכולל שימוש במצלמת דרך – כלל VAR
המסלול הייחודי המדובר – כלל VAR הוא מסלול לביטוח רכב אשר בפוליסה המייצגת אותו נקבע כי חברת הביטוח מספקת ללקוח מצלמת דרך, אותה מציב הלקוח ברכב שלו, ומתחבר אליה באמצעות האפליקציה הייעודית (כך עושים גם שאר הנהגים ברכב). כך, במקרה של תאונה זו או אחרת בה נדרש הביטוח להיכנס לפעולה, ישנה עדות מצולמת ומלאה של מה שבדיוק התרחש, מה שרלבנטי כמובן לצרכי הסדרת התביעה.
מהצבת המצלמה ברכב מרוויחים כולם, ובראש ובראשונה הנהג עצמו – מצלמת רכב יכולה לזכות אתכם מהאשמות שווא או ממקרים בהם לא ברור על מי אמורה ליפול האחריות.
במקרים מסוימים נהנים הנהגים גם מהטבות שונות, דוגמת השתתפות עצמית בגובה 0 ₪ במקרה של תאונות בהן המצלמה פעלה ושידרה לאפליקציה בצורה מלאה, וגובה הנזק לרכב הוערך בסכום הגבוה מסף מינימום מסוים. חשוב לציין כי טכנולוגיה זו מבוססת, אמינה ביותר וכבר סייעה לאינספור אנשים בשנים האחרונות, אך השימוש במצלמות דרך בעולם ביטוח הרכב הפרטי נמצא עדיין בחיתוליו. לכן, מסקרן לבחון מסלולים דוגמת כלל VAR וכדאי להפנות את תשומת הלב לתחום זה ולהתפתחויות הצפויות להתרחש בו בחודשים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה