תוכן שיווקי

איך שומרים על חדר שינה מסודר

תוכן מקודם |
חדר שינה (צילום PIXABAY)
מרחב שינה נקי ומסודר יכול לשמש מפלט נהדר מעומס חיי היום-יום. חלל נעים, אינטימי ושקט יבטיח מנוחת לילה יעילה, ומקום אליו אפשר לפרוש ולהתייחד עם היקרים לנו. למרבה הצער, פעמים רבות חדר השינה עלול להפוך למחסן ועם כל מה ששגרת החיים מנחיתה עלינו, אנחנו עשויים לדחות שוב ושוב פתרונות קבועים שישמרו עליו מסודר.
אמנם, חדר שינה נעים מתחיל בבחירת מצעים, וילונות וכריות מסוגננים, אך לא מסתיים שם. כדי לסייע לך ליצור מרחב עוטף ומיטיב בביתך, אלו כמה טיפים יעילים לשמירה על הסדר בחדר השינה.
בחירת שידות מותאמות לצרכים
השידות הניצבות לצד המיטה עלולות להפוך בקלות למחסנים לכל הקשקושים הקטנים שאנחנו פשוט לא בטוחים איפה לשים. לכן, מומלץ להתחיל את הסדר בחדר השינה מהן. במילה אחת? מינימליזם. על השידות, כדאי שנקפיד לשמור רק את מה שחייבים כמו מנורת לילה, שעון מעורר, את הספר שתמיד רצינו לקרוא לפני השינה או קרם גוף לבוקר. כל שאר הבית מיועד ליום-יום, כך שאת העיתון או חשבונות המים, אפשר לאחסן גם במקומות אחרים.
פתרון לכביסה
לא, אף אחד לא מצפה ממך לקפל את הכביסה היבשה עכשיו ומיד, כולנו רק בני אדם. עם זאת, לא חייבים להשלים עם ערמת המצעים המבולגנת על הכיסא מול הטואלט. קופסא יפה שמיועדת לכביסה לפני קיפול שניתן להכניס מתחת למיטה או למקם כחפץ דקורטיבי היא פתרון מושלם.
חדר השינה הוא לא מוזיאון
פעמים רבות אנו מתפתים למלא את חדר השינה בפריטי אמנות, עציצים, מראה מסוגננת ומגוון סלסלות וחפצי נוי שונים שבסופו של דבר יוצרים עומס בעיניים ועומדים בסתירה גמורה למטרה עבורה נועד חדר השינה – שקט והפוגה. לכן, מומלץ לאוורר את עיצוב חדר השינה ולהשאיר רק פריטים חיוניים.
מומלץ להשקיע בפתרונות אחסון מתקדמים
חפצים רבים לחדר השינה, כמו מגבות ומצעים, עשויים לתפוס מקום רב. לכן, מומלץ למצוא פתרונות חכמים ונסתרים שיאפשרו לך לארגן את הדברים בקלות. קיימים כיום מכלי אחסון מינימליסטיים ומעוצבים חכם שיאפשרו לך לארגן בארון את כל מה שנדרש עם חלוקה נוחה ולמצוא מקום לכל העניבות, המצעים ואביזרים אחרים שמקומם אינו בהכרח במתקן התלייה – החפץ שעשוי בקלות רבה להפוך לשטח האחסון העיקרי ומעמיס על מראה הארון.
תגיות בית | עיצוב | ריהוט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה