תוכן שיווקי

חדש - לימודים בירושלים בהייטק עם עבודה בהתחייבות

תוכן מקודם |
לימודים (צילום RF123)
אם לפני עד כמה שנים מי שגר בירושלים היה מעוניין לקבל הכשרה בתחומי ההייטק או הדיגיטל, הוא חייב לנסוע לתל-אביב או לעיר אחרת באזור המרכז. אבל בזכות ההתפתחות העצומה שמתרחשת באזור זה בתחומי ההייטק והדיגיטל. ניתן לראות משרדי הייטק ודיגיטל שנפתחים בעיר כמו פטריות אחרי הגשם. וסוף סוף, גם המושג לימודים בירושלים, בכל מה שקשור להייטק או דיגיטל, אינו מושג זר יותר, לא לתושבי העיר ולא תושבי שאר מדינת ישראל.
לכל אחד מאיתנו יש את המכר או החבר שעושה את הדרך מירושלים לאזור המרכז על מנת ללמוד את המקצוע שהוא אוהב, זה יכול להיות לימודי עיצוב גרפי, אבטחת מידע וסייבר, שיווק דיגיטלי או כל דבר אחר. המסע של לימודים הוא הרי גם ככה מאתגר, נכון? אז מה קורה שצריך לעבור עיר בשביל כך או לעבור בדרכים 3 שעות ביום בשביל כך? באמת שזה נשמע כמו סיוט.
לכן, בעקבות ההתפתחות המסחררת של עולם ההייטק בירושלים, כך קמו להן מכללות או מרכזי הכשרה (כמו האקריו) היכולים להעניק את הידע הנדרש והמקצועי ביותר לאנשים החולמים להיכנס לאותה תעשייה בתוך כמה חודשים, גם אם אין להם רקע או קשר לתחום. וברגע שהם יחשבו לימודים בירושלים, יש להם המון אופציות שונות לעסוק בהן.
להלן 4 המקצועות והתחומים המבוקשים ביותר בתעשיית ההייטק והדיגיטל של ישראל (ובירושלים בפרט):
 
  1. שיווק דיגיטלי: עולם הפרסום ממזמן כבר עבר לדיגיטל, כל בית עסק או ארגון חייב פרסום ברשתות החברתיות, גוגל וכל מקום פלטפורמה אפשרית. קיימים המון תפקידים שונים בתחום זה, למשל, איש PPC, האחראי על פרסום ממומן ברשתות החברתיות ובגוגל, עליו לקדם פרסומות ומודעות ובכך לגרום לרכישות, העלאת מודעות או כל מטרה אחרת של בית העסק. בנוסף לכך, קיים תפקידו של מקדם האתרים (SEO), מכירים את זה כשאתם מחפשים בגוגל מונח או מושג מסוים? ככל הנראה אתם תלחצו על התוצאה הראשונה (או במקרה הגרוע השנייה) שתקפוץ לכם בגוגל, וזהו בדיוק תפקידו של איש ה-SEO. לגרום לאתר להתרומם כמה שיותר גבוה במנועי החיפוש. כמובן שקיימים עוד תפקידים נוספים, אך אלו השניים העיקרים.
  2. סייבר ואבטחת מידע: כשכל המידע והפרטים שלנו או של בתי עסק וארגונים הופך לדיגיטלי, חשוב שיהיה מישהו שישמור עליו. זהו בדיוק תפקידם של אנשי הסייבר ואבטחת מידע, ברגע שהם עובדים עבור ארגון מסוים, הם ישמרו באופן שוטף שאף גורם זדוני לא ינסה לגנוב או לחדור אל השרתים שלו.בין היתר, הם יבצעו בדיקות חדירה (PT) – התקפות מדמות על הארגון בו הם עובדים, זאת על מנת לוודא שאכן קיים מערך סייבר חזק ואיכותי, חלקם יהיו ממערך ה-SOC-SIM, אחרים ינהלו באופן שוטף את כל מה שקשור לאבטחת מידע בארגון ועוד. 
  3. עיצוב גרפי: זהו בדיוק המקצוע הנועד לאנשים שרוצים לבטא את היצירתיות שבהם, בתור מעצב גרפי, אפשר לעבוד במגוון רחב של עבודות, בין אם זה משרד הייטק, דיגיטל, משרדי פרסום או אפילו כעצמאי. אגב, אם נדבר על תת-תחומים, כל הנושא של חווית משתמש (UX\UI) התפתח לאחרונה מאוד, והמון חברות הייטק מעוניינת לגייס מעצב גרפי אשר מומחה בתחום זה.
  4. בדיקות תוכנה – QA: כשחושבים על קורסים בירושלים או על לימודי מחשבים בירושלים, אחד מהנושאים הקלאסיים הוא בדיקות תוכנה. אחד מהתפקידים הנחוצים והחשובים בתעשייה, על צוות אנשי ה-QA לוודא שהמוצר אותו החברה בה הם עובדים (או הארגון) עובד ומתפקד כמו שצריך. זה יכול להתבטא מבחינת חווית משתמש או מבחינת תפעול. העיקר שבסופו של דבר (וגם במהלך הפיתוח) המוצר יצא לפועל בצורה המושלמת (או לפחות להשתדל, כי כידוע, אין דבר כזה מושלם).
לסיכום, אם יש לכם חבר, מכר או קרוב שחושב על לימודים בירושלים, אבל עדיין במקביל חושב על מעבר למרכז, הגיע הזמן להודיע לו שיש לו אופציה קרובה לבית, מבלי לעשות מעבר קשוח שכרוך בדמי שכירות גבוהים או בנסיעות יום יומיות ארוכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה