Content Point - Sponsored

תזונה מאוזנת על פי הרבלייף

כתיבת מומחים |  1
בריאות (צילום PIXABAY)
תזונה מאוזנת שמכילה את כל אבות המזון היא חלק בלתי נפרד משמירה על אורח חיים בריא, ואנשים שמקפידים לצרוך את כל הרכיבים שנחוצים לגופם תוך הימנעות או הפחתה של אכילת מאכלים שאינם בריאים, חשים חיוניים, נמרצים, מלאי בטחון ומרוצים. תזונה מאוזנת ושמירה על אורח חיים בריא מסייעים במניעת השמנה, הפרעות אכילה, עייפות, דיכאון וסטרס.
לעשות שינוי ולשפר את איכות החיים
למרות היתרונות הרבים של תזונה מאוזנת, רבים אינם מקפידים עליה. השילוב בין אכילה שאינה נכונה ובריאה לצד הישיבה הממושכת שמאפיינת את שגרת חייהם של רוב האנשים, גורם לסכנה של ממש. חברת הרבלייף היא אחת החברות המובילות בתחום הבריאות והתזונה ובין מגוון המוצרים שהחברה מייצרת, היא מספקת מידע חיוני בנוגע לתחומים החשובים הללו. במידה שאתם מעוניינים לשפר את התזונה שלכם, להרגיש בריאים, נמרצים וחיוניים, כדאי שתקראו את 5 הטיפים הבאים של חברת הרבלייף:
  1. להקשיב לגוף – כדי שהגוף יתפקד בצורה טובה וכדי למנוע עייפות, חשוב להקשיב לגוף ולספק לו את כל הרכיבים שנחוצים לו. רכיבים אלו כוללים: ויטמינים ומינרלים, שומנים, פחמימות וחלבונים. כל הרכיבים הללו צריכים לספק לגוף את מספר הקלוריות שנחוץ לו כדי לתפקד כהלכה. חשוב לדעת שאפילו חוסר בוויטמין אחד יכול להשפיע על הגוף באופן משמעותי ולהוביל לבעיות שונות.
  2. כמויות – יש להקפיד לאכול מזון איכותי. 
  3. איכות המזון קובעת. לחם לבן למשל אינו זהה לאיכותו של לחם מלא והוא משפיע על הגוף בצורה שונה. כמו כן, אי אפשר להשוות בין שומן טראנס שהוא שומן רע שנמצא בחטיפים תעשייתיים, סופגניות ובורקסים ובין שומן טוב (בכמות סבירה) שנמצא במאכלים: טחינה, אבוקדו וסלמון.
  4. ארוחת בוקר – חשוב לאכול ארוחת בוקר טובה. ארוחת בוקר איכותית שמכילה מינרלים וויטמינים, סיבים תזונתיים וחלבונים, תספק לגוף אנרגיה לאחר הצום של הלילה, תעודד את חילוף החומרים, תסייע בשמירה על ריכוז וערנות ותאזן את תחושת הרעב. הקפדה על אכילת ארוחת בוקר תורמת רבות לשמירה על המשקל וחשוב להקפיד עליה גם אם אין הרבה זמן "לפתוח שולחן" בבוקר. גם שייק איכותי יכול לספק לגוף את הרכיבים הנחוצים.
  5. שתיית מים – שתיית כמות מספקת של מים מסייעת בשמירה על ריכוז וערנות. שימוש בבקבוק מים יכול לעודד שתיית מים. כמו כן, ניתן להיעזר בתזכורות או להקפיד על שתיית כוס מים בכל פעם שאוכלים ארוחה. אופציה נוספת היא לשתות תרכיז אלוורה אותו מוסיפים למים, התרכיז מתאים מאוד לאנשים שלא אוהבים לשתות מים (חשוב לציין שניתן לשנות את ההעדפות, להתרגל לשתות מים וליהנות מכך).
  6. ויטמינים – ירקות ופירות מספקים לגוף מגוון וויטמינים חיוניים, לכן, חשוב לשלב אותם בתפריט. ההמלצה היא לאכול פירות וירקות מגוונים ב- 5 צבעים.
 
בהצלחה!
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרבלייף ושייקים של חלבון
    קרן 13/11/2019 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק רציתי לציין שלא חייבים שייק חלבון של הרבלייף בשביל דיאטה, אלא כל צריכה של חלבון מכל סוג עוזרת לדיאטה כי חלבון מפחית תיאבון.
    סגור