תוכן שיווקי

מה הן הסכנות שאורבות לכם בתור בעלי עסקים וכיצד תמנעו אותן

תוכן מקודם |
כן או לא (צילום PIXABAY)
לנהל עסק זה לא דבר פשוט, ובעלי עסקים חשופים באופן יומיומי לסכנות שאורבות מכל פינה ויכולות להפיל את העסק. מצד שני, אם יודעים להסתכל לסכנות האלו בעיניים ולמנוע אותן, אפשר להגיע רחוק מאוד. קבלו שלוש סכנות נפוצות בעסק  - ואיך למנוע אותן!
התנהלות לקויה מול לקוחות
התנהלות לקויה מול לקוחות היא סכנה משמעותית מאוד לבעלי עסקים, שיכולה לפגוע בעסק באופן משמעותי. אחת הדוגמאות לזה מתרחשת כאשר לא מבצעים בדיקת חשבון מוגבל ללקוחות. בדיקת חשבון מוגבל מאפשרת לדעת את מצב החשבון של הלקוחות; אם החשבון שלהם מוגבל, המשמעות היא שהשיקים שהם נותנים הם ללא כל כיסוי, בדרך כלל בשל היעדר יתרה בחשבון. ביצוע עסקה עם לקוח בעל חשבון מוגבל יוצרת בעייתיות רבה, אי נעימויות ואף תסבוכות כלכליות.
דוגמה נוספת היא מדיניות אשראי. בעלי עסקים רבים מעניקים אשראי ללקוחותיהם מבלי לבדוק את מצבם, וכך מאפשרים להם לחלק את התשלומים לתקופה ארוכה או לשלם רק בעוד מספר חודשים. את הפער עד קבלת התשלום הם מכסים באמצעות הלוואות, אך מי הבטיח כי הלקוח באמת יכול לספק את התשלום?
שני המקרים מצביעים על אותה בעיה: חוסר ידע על מצבו של הלקוח, שמוביל לקבלת החלטת לקויה. כדי למנוע את המצב הזה, כדאי להיעזר בחברות למידע עסקי, שמספקות תמונת מצב ברורה לגבי מצבו של הלקוח וחוסנו הפיננסי.
התנהלות לא אסטרטגית
בעלי עסקים רבים מסתכלים רק על היום ומחר בתכנון העסקי שלהם, במקום להסתכל רחוק, לכתוב תכנית עסקית לטווח הארוך ולהבין כיצד הם צומחים יותר ויותר למעלה. נכון, ההישרדות היומיומית היא חשובה וקריטית, אבל בלי שמסתכלים קדימה אי אפשר לצמוח ונשארים תקועים באותו המקום. כדי למנוע את המצב הזה, חשוב להציב יעדים ומטרות ולצעוד אליהן. תוכלו להיעזר במאגרי מידע לגיוס לקוחות פוטנציאליים, להשתמש בתוכנות לניהול לקוחות כך שתוכלו לאתר הזדמנויות עסקיות חדשות ולהיעזר בשירותים המאפשרים הצגת תמונת מצב אמיתית ומעודכנת של העסק שלכם.
התנהלות לקויה בדיגיטל
הרבה בעלי עסקים לא החכימו להבין שעולם הדיגיטל צריך להיות בראש מעייניהם בכל הנוגע לפרסום ושיווק העסק. היום, כמעט כל אדם מבצע "מחקר קטן" לפני שהוא רוכש מוצר או מזמין שירות. השלב הראשון במחקר הזה הוא חיפוש באינטרנט, ולכן חשוב מאוד להשקיע באפיקים האלו ולא להשאיר אותם יתומים. ניהול נכון של אפיקי הדיגיטל יכול לשדרג את העסק בכמה רמות, בעוד חוסר השקעה יכול לגרום למפולת גדולה. כמו כן, חשוב להבין כיצד להתנהל מול לקוחות בדיגיטל - לדוגמה, איך להגיב בצורה נכונה לתלונות, כך שאפילו אותן תוכלו למנף להצלחה שיווקית. כדי למנוע את הסכנה שבנוכחות לא נכונה בדיגיטל, כדאי לפנות לבעלי מקצוע או חברות דיגיטל מקצועיות שידעו כיצד לסייע לכם בצורה הטובה ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה