תוכן שיווקי

חברת BUYPOST: "היום יחסי ציבור באינטרנט זמינים לכל עסק"

תוכן מקודם |
גל חזיזה (צילום אבי אלפסי)
בעלי עסקים יודעים היום כי פרסום ושיווק באינטרנט הוא אבן יסוד להצלחת העסק שלהם. כל בעל עסק יודע שכדי לשרוד הוא חייב לשמר את הלקוחות הקיימים ולחשוף את העסק לקהל חדש, חברת BUYPOST  מציעה שירות מהפכני של פרסום מאמרים במאות אתרים בקלות ובמהירות .
מי שמנהל את החברה הוא גל חזיזה בן 43 מאשקלון, מהנדס מחשבים , עיתונאי לשעבר, מומחה לקידום ובניית אתרים.
ספר לנו קצת על BUYPOST.
"חברת BUYPOST הוקמה לפני 5 שנים, מטרת  החברה היא ליצור את הקישור בין לקוחות לבעלי אתרים כדי לפרסם תוכן ולקבל את האייטם המבוקש אנחנו עובדים אם המשרדים הגדולים ביותר וגם אם הלקוח הקטן חשוב לנו לתת שירות לכולם".
"הניסיון הרב שלי בתחום התקשורת וצד הטכני הטכנולוגי עוזר לחברה להבין את צרכיו של הלקוח כדי לקדם אתרים ברמה הטכנית ולהפעיל את הערוצים הנכונים לצורך יחסי ציבור".
מדוע שאפנה דווקא לחברת BUYPOST?
"חברת BUYPOST מאפשרת גם לבעלי עסק קטן לנהל יחסי ציבור ומוניטין על ידי חשיפה אינטרנטית. אנו למעשה נותנים לכל אחד אפשרות לפרסם באתרים ארציים ומקומיים, אתרים חדשותיים, אתרים המתמחים במשפט, בריאות, טכנולוגיה, סגנון חיים, הורות ועוד, אתרים הפונים לקהל חילוני, דתי או חרדי, השירות שאנו מציעים גם מעולה לחברות קידום אתרים לצורך שירות בניית קישורים אנו למעשה הספק הגדול ביותר בארץ בתחום."
"בעל העסק הפונה  אל BUYPOST מקבל חבילה של ייעוץ והכוונה לאתרים הרלוונטיים לו, כתיבת הכתבות, פרסום באתרים וביצוע מעקב עד לסיום הטיפול. אנו למעשה חוסכים מהלקוח את המשא ומתן מול כל אתר ואתר ונותנים לו מגוון גדול של אתרים שהוא יכול לפרסם דרכנו, כל זאת במחיר אטרקטיבי ותחרותי גם מול האתרים בפרסום ישיר דרכם."
עם מי אתה עובד כדי לפרסם את הקישורים?
"אנו עובדים עם מאות אתרים. יצרנו במשך השנים שיתופי פעולה עם כמעט כל האתרים הגדולים ביותר בארץ , מקומונים, אתרי נישה ועוד.. המאגר מתעדכן ומתרחב בכל הזמן. רשימת האתרים והמחירים שקופים לכולם ומתעדכנים באתר באופן רציף".
איך נולדת כתבה ממומנת לאתרים אלה?
"2 דרכים ליצירת הכתבה האחת הלקוח מספק את הכתבה ואנו דואגים לפרסום. אם אין בידכם כתבה ניתן להשתמש בשירות כתיבת תוכן דרכנו."
הכתבה מתפרסמת במהירות?
"אכן. אנחנו עובדים מהר מאוד, הכתבה מתפרסמת בין מספר שעות לימים ספורים".
מה החזון שלך?
"שכל בעל עסק יוכל להשתמש בשירותי יחסי ציבור, גם אם מדובר בעסק מתחיל שאין לו הרבה כסף להשקיע בפרסום".
איך אפשר להגיע אליך?
"דרך אתר החברה, המענה מהיר ויכול להתבצע דרך טלפון, וואטסאפ, פייסבוק או במייל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה