תוכן שיווקי

בית ספר לספרות: יש מסתפרים ויש מספרים

תוכן מקודם |
לימודי ספרות (צילום PIXABAY)
רבים מאתנו אוהבים ללכת לספר כדי לעשות תספורת חדשה, לרענן את מראה השיער ועל הדרך לעדכן אותו גם בקורות חיינו. הספרות היא אמנות מורכבת שלא כל אחד יכול לשלוט בה. תשאלו כל מי שהלך אי פעם לספר בלתי מקצועי והיה צריך לשאת את תוצאות מראהו במשך זמן רב. עם זאת, ספר שלמד במקום איכותי אשר העניק לו את כל הכלים הנחוצים כדי להפוך לאיש מקצוע, יוכל לשמח תמיד את לקוחותיו.
מדוע כדאי להפוך לספר?
עזבו את האהבה לתחום, זה מובן מאליו. ישנן כמה סיבות טובות לכך שמקצוע הספרות משתלם במיוחד:
  • תמיד תהיה עבודה – גם אם הבורסה טיפול ואחוזי האבטלה בארץ יעלו, תמיד יהיו אנשים שיצטרכו להקטין קצת את זקניהם או לספר את השיער שצמח פרא.
  • משכורות גבוהות – אז בתור ספרים מתחילים, אתם מרוויחים מעט יחסית, אך ככל שאתם צוברים שם ויותר לקוחות מגיעים אליכם, תוכלו להשתכר לא רע.
  • אם אתם ספרים טובים, אתם מקבלים סיפוק מלא – אם אתם אמנים של ממש, אתם זוכים להכיר אנשים חדשים, להנעים את זמנם, לדבר איתם, לעצב את שיערם וגם לקצור מחמאות רבות.
  • אתם יכולים לקבוע את שעות העבודה שלכם – אם פתחתם מספרה משלכם, תוכלו לקבוע מתי לעבוד ומתי להקדיש את הזמן לבני המשפחה והחברים.
  • תוכלו לבחור אם להפוך לעצמאיים או להישאר שכירים – כי בעולם הספרות צריך גם את אלה וגם את אלה. מכיוון שמדובר בתחום גמיש ומגוון כל כך, אתם בוחרים איך להשתלב ובמה להתמקצע לפי ראות עיניכם.
קורס ספרות עושים רק עם מקצוענים
רוצים להפוך את האהבה שלכם למקצוע? מעוניינים ללמוד במקום טוב שאינו מתפשר על איכות? הכירו את דיויס ואודי בית ספר לספרות, המקום המושלם ללמוד בו את רזי המקצוע. כשהמקום מנוהל על ידי שני ספרים בעלי שם עולמי, אין מקום לטעויות. שני המנטורים הגדולים בתחום הספרות עומדים בראש האקדמיה המובילה ביותר בארץ לעיצוב שיער, והם מוציאים בכל שנה שורה ארוכה של ספרים חדשים ומבטיחים.
לא רק תספורות לנשים
מראה השיער חשוב לא רק לאישה שמבקרת אצל הספר בכל שני וחמישי, אלא גם לגבר. קורס ספרות לגברים בדיויס ביטון מציע ללומדים כלים משמעותיים, המותאמים במיוחד לתספורת הגברית, אשר יסייעו להם במהלך עבודתם כספרים מקצועיים. בקורס זה נלמדים נושאים מגוונים, דוגמת מבנה הגולגולת של הגבר, שבילים וחלוקות, כיווני הצמיחה של השיער, דירוגים, טכניקות סירוק ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה