תוכן שיווקי

אטרקציות למשפחות

תוכן מקודם |
משפחה (צילום PIXABAY)
זמן איכות משפחתי חשוב ליציאה מן השגרה, ליצירת קשרים חמים וחזקים בין האחרים, לתקשורת נינוחה שאינה תחת השפעת מחויבויות היום-יום והשגרה, ולבנייה של זהות אישית הטומנת ערכים של משפחתיות.
החיפוש אחר אטרקציות לבילוי משפחתי עשוי להיות מאתגר, תוך ניסיון להתאים את הבילוי לתחומי העניין ולגיל של כלל הילדים במשפחה, תוך התחשבות בשיקולי עלויות ותקציב, מרחק גאוגרפי ומזג אוויר משתנה.
בין האטרקציות המובילות והפופולריות למשפחות:
חדר בריחה
חדר בריחה היא אטרקציה מגבשת, מהנה הנשענת על שיתוף פעולה וחשיבה. מדובר בפעילות קבוצתית המתאימה לארבעה ועד שמונה משתתפים, הנדרשים לפתרון תעלוה באמצעות רמזים על מנת להשתחרר מן החדר.
קיימים חדרי בריחה ברחבי הארץ המציעים דרגת קושי שונה ופעילויות על פי מגוון נושאים, כאשר גיל המינימום המתאים לפעילות מסוג זה הוא 6. חשוב לוודא לפני ההגעה אל מול כל מפעיל לאילו גילים מותאם האתגר.
ניתן למצוא חדרי בריחה בנושאים שונים בניהם: אתגר באי המטמון, פתרון תעלומת רצח, משימה בחלל, בריחה מרכבת, תיבת פיראטים, פארק היורה, הארי פוטר, היער הקסום ואחרים.
עלות: 90-120 ₪ למשתתף.
מסלול בטבע
גם משפחות אשר אינן חובבות טע בהגדרה יוכלו ליהנות מבילוי משפחתי בטבע, בשילוב מסלול הליכה קצר בדרגת קושי נמוכה, בילוי ארוך בפארקים הלאומיים ובמתחמי קק"ל, ותוך התאמה של המקום והמסלול לגיל הילדים. אין סיבה להרחיק ולנסוע שעות ארוכות, שכן מדינת ישראל שופעת אתרי טבע מצפון ועד דרום.
מסלול בטבע מתאים מאוד בתור אטרקציה עם ילדים, כיוון שאלה ייהנו מן המרחבים הפתוחים, איסוף אוצרות טבע מקומיים: אבנים מיוחדות, חולות צבעוניים, פטריות בעונה, ובהיערכות קלה תוכל המשפחה לחוות ארוחה בטבע  וזמן איכות משפחתי ללא הסחות דעת.
מומלץ לעשות שימוש בטלפונים הניידים לצרכי צילום בלבד.
יתרון בולט נוסף של טיול משפחתי בטבע הוא שמדובר בפעילות ללא עלות, או בעלויות נמוכות בחלק מן האתרים.
סדנאות למשפחות
סדנאות משלבות בין חוויה מהנה ללמידה, כאשר קיימות כיום סדנאות במגוון תחומים המתאימים לגילים מגוונים ועל כן למשפחה כולה. בין הסדנאות המובילות:
סדנאות בישול ואפייה- במבנים סגורים ומאובזרים או בטבע ילמדו כל בני המשפחה לבשל, לאפות וליצור מנות אטרקטיביות החביבות על בני המשפחה, תוך התאמת דרגת קושי לגיל וליווי צמוד. את התוצרים יוכלו לקחת בני המשפחה הביתה להנאתם. קיימות סדנאות אפייה וקונדיטוריה הנשענות על טהרת המתוקים, סדנאות סושי, סדנאות בשר, סדנאות אוכל איטלקי ומגוון מטבחים וסגנונות בישול נוספים.
בעבור ילדים צעירים הסדנאות מותאמות כאשר מתבצעת חלוקה לצוותי עבודה הכוללת הורה לצד ילד.
העלויות לסדנאות אלה אינן מבוטלות ועומדות על 250-500 ₪ למשתתף לסדנא, על פי אורך, סגנון וחומרי גלם.
סדנת צילום- בעידן בו כל ילד ומבוגר מחזיקים בטלפון סלולרי בעל מצלמה מתקדמת הפועלת ללא הרף, סדנת צילום במכשירים ניידים תאפשר לנצל את המכשיר מעבר לצילום ארוחות מעוצבות וסלפי, ולהפוך את החוויה לאומנות של ממש. ניתן ללמוד כיצד להגדיר את המצלמה בנייד על פי תנאי אור ומזג אוויר, חדות ואפקטים, לקלוט עצמים ותנועה ולערוך תמונות באופן מקצועי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה