תוכן שיווקי

איך להאזין לרדיו בכל מקום?

תוכן מקודם |
רדיו (צילום PIXABAY)
פעם כל אנשי השכונה היו מתקבצים בגזוזטרה ומאזינים ברצינות תהומית לשידורי הרדיו שדאז נחשבו לחידוש פורץ דרך. עם זאת, כיום כל אחד יכול להקשיב לרדיו ואף מכל מקום, כך שכבר אין צורך באותו מכשיר נייח, אלא מספיק להחזיק בנייד בכדי להאזין לתחנה האהובה. מכאן שאם התחלתם לרוץ ונמאס לכם מהפליידיסק הקבוע, אם אתם כל בוקר עומדים בפקקים ומבקשים לגוון את התחנות שאתם קולטים מהרכב, או אם אתם אי שם בחו"ל ומתגעגעים לשידורי הרדיו של הבית, נראה שהגיע הזמן שגם אתם תיישרו קו ותיהנו מהאזנה מקוונת לרדיו. כיצד עושים זאת? להלן מדריך פשוט ומהנה.
פשוט ויעיל
האופציה הפשוטה ביותר היא לשבת מול המחשב (או להחזיק ביד נייד חכם), להיכנס לגוגל, ולחפש אחר רדיו באינטרנט. משם ניתן לבחור את האתר הרצוי ואת התחנה הרצויה, כאשר פה נגלה לכם שניתן לשמוע הרבה יותר מאשר רק את התחנה המוכרת והאהובה מהארץ, אלא בין היתר ניתן לשמוע תחנות משלל מדינות בחו"ל, ואף להתקבע על סגנון מסוים וליהנות משלל אופציות ממוקדות. כך למשל אפשרי לבחור סגנון, שנה ומדינה, ופשוט להקשיב ללקט שירים שעונים במדויק על הדרישה המוסיקלית.
האזנה דרך MAC
יש לכם MAC? השתמשו ב iTunesבכדי ליהנות ממוזיקה שמוזרמת ישירות מהאינטרנט. באמצעות iTunes תזכו לשמוע מגוון סוגי שמע, כולל תכניות מלל. שנפרט כיצד? בואו נעבור שלב אחר שלב. כל שצריך לעשות זה להיכנס ל iTunes ומיד לאחר מכן לבחור בקטגוריית "מוסיקה". לאחר שהפריט קופץ מימין נכנסים לקטגוריית "ספרייה" ובוחרים בכפתור "רדיו באינטרנט" (מופיע בסרגל היישומים משמאל). אופציה זו אינה זמינה? בסרגל שמופיע בצד ביחרו באופציה "עריכה" ולאחר מכן באופציה "רדיו באינטרנט". מה עתה? הקישו על הכפתור "סיום". מבקשים לבחון אלו תחנות זמינות עבור האזנה? זהו את המשולש שמופיע לצד הקטגוריה הרצויה ובכדי להתחיל להאזין פשוט לחצו פעמיים על התחנה הרצויה.
תוצאה מרבית
מה חשוב לדעת? אם משתמשים בחייגן, ביחרו בתחנה שמציעה קצב סיביות שמתחת ל48 קילו סיביות, וזאת בכדי לקבל תוצאה מרבית. כיצד מוודאים מהו קצב הסיביות של התחנה הרצויה? פועלים כך: בוחרים תחנה, לאחר מכן את קטגוריית "עריכה" ומשם מתמקדים בקטגוריית "מידע על השיר".
הרבה ומעבר להאזנה
אין ספק שהרדיו שינה את חיינו בעשור האחרון, ולו כי באמצעות האזנה מקוונת לרדיו ניתן להאזין לתוכניות שכבר שודרו, לברר באיזה תאריך ובאיזו שעה עתידה להיות משודרת התוכנית הרצויה, לדלג מעל שירים מסוימים, לבחור סגנון מועדף ואפילו זוכים ליצור לבד תחנה - ולו כזו שמבוססת על אמן אהוב. שנדגים כיצד? עומדים על האמן הרצוי ומקישים על האופציה "צור תחנה" (נכון עבור (iPhone. כמו כן, שימו לב שאם מדובר ברדיו בשידור חי, הרי שלא יתאפשר לדלג על שירים מסוימים ולא יתאפשר להשתהות.
תתקדמו!
שנסכם? אם טרם האזנתם אונליין לרדיו, נראה שנותרתם אי שם מאחור, בוחרים בפינצטה שירים ביוטיוב. מכאן שגם אתם מוזמנים ליישר קו וליהנות מנפלאות הקידמה - גם אתם מוזמנים ליהנות מנפלאות הרדיו המקוון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אודיותר
    שם 02/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פייר, לא מבין את המאמר, ממליץ לקרא את סדרת מאמרי "אודיותר" בice
    סגור